Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja niin löytyi miesystäväni seksitreffi-ilmoitus netistä...

Vierailija
01.04.2015 |

Minulla oli syntynyt epäilyksiä jo jokin aika sitten, että kaikki ei ole kohdillaan. Muutaman tunnin tutkimisen jälkeen todisteet ovat nyt auki eri välilehdillä: miehen seksinhakuilmoituksia eri nettisivuilta, kuvien kera. Ei tunnistettavia kasvokuvia, mutta kyllä minä mieheni tunnistan... Ja kuvien taustoista hänen asuntonsa. Emme luojan kiitos asu yhdessä, ja näyttää siltä että ne suunnitelmat jäivät tähän. Mies on viime viikkoina puhunut minulle erityisen kauniisti, kertonut rakkaudestaan ja arvostuksestaan ja toiveistaan yhteisen tulevaisuuden suhteen. Silti minusta vain tuntui, että jokin on pielessä. Viimeisimmän ilmoituksensa hän on jättänyt viime viikolla. 

Miten osasin tutkia asiaa netistä? Kerran aiemmin olen törmännyt hänen deitti-ilmoitukseensa (silloin ei ollut seksin vonkaus kyseessä), ja silloin hän selitti ilmoituksen olevan ajalta ennen seurusteluamme. Siinä ilmoituksessa ei näkynyt päivämääriä. Uskoin, mutta epäilys kai sitten jäi. 

Olemme olleet yhdessä vuoden, joten mitään kymmenien vuosien avioliittoa tässä ei olla pistämässä maan tasalle. Siitä huolimatta tiedän, että tästä tulee olemaan vaikea päästä yli. Nyt kun tätä kirjoitan, en tunne oikeastaan mitään, sillä erilaiset tuntemukset vilahtavat sydämeen ja sieltä pois nanosekunnissa. En ole itkenyt, vielä. Voin silti jo sanoa, että valehtelu ja selän takana toimiminen on se pahin asia. Ei näinkin lyhyestä suhteesta toipuminen olisi varmaan minulta kauaa kestänyt, jos hän olisi jättänyt minut. Mutta tämä? Miksi, miksi, miksi loukata minua näin.

Seuraavaksi on pohdittava, millaisen viestin laitan hänelle aamulla aiheesta. Jostain syystä pelkään, että hän onnistuu selittämään asian parhain päin, mutta miten voisi, kun ilmoituksen jättämispäivämäärä on oikeasti viime viikolla? Eihän se voi olla väärä? Olisi kamalaa syyttää toista, ja kuulla että on itse väärässä. Vaikka en aio syyttää ja riehua, haluan vain sanoa että tämä oli tässä, ja olisin arvostanut rehellisyyttä. 

Olen 27-vuotias, mies 32, jos se nyt mitenkään mihinkään liittyy. Aamulla olisi herättävä aikaisin töihin, mutta ei ole ihan sellainen olo että saisin unta... Pakko mennä yrittämään kuitenkin. 

Näin sitten minuakin petettiin, en olisi uskonut... Mielestäni olen hyvä tyttöystävä, kiltti ja rehellinen. Ei se sitten riittänyt.

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:46"]

Mä suosittelen kans jotain ansaa. Ihan että varmistut asiasta mutta myös lisänä pääset tekemään jonkun inhan kepposen petturimiehelle.

Esim. vaikka pyydät jotain kaveria tekemään sinne feikkiprofiilin ja sopimaan treffit miehen kanssa. Sitten ostat eläinkaupasta jotain liskoille tarkoitettuja eläviä sirkkoja kasan ja tämä kaveri vapauttaa ne miehen kämppään ja lähtee menemään. Jotain tollaista, mutta vaihtoehtojahan tietysti on niin paljon kuin mielikuvitusta riittää. :D

[/quote]

Ongelmahan on että mies tietää että ap tietää. Silloin se varmasti osaa olla myös varovainen ja laskea yks yhteen. Nyt kun ilmoituskin on mystisesti poistettu niin ei tätäkään jekkua voi oikein toteuttaa.

AP, Mikä meininki tällähetkellä?

[/quote]

Nyt alkoivat selitykset automaattisista päivityksistä, jotka ovat kuulemma sivustolla mahdollisia. Auttakaa, onko tuo totta?

ap
[/quote]

Miksi siellä sellaisia olisi? Onko miesten ilmoituksista vai pulaa?
[/quote]

No kuulemma on. Ja nyt en tiedä mitä uskoa. Kiva fiilis, olisi pitänyt yrittää sitä ansaa...

ap

Vierailija
82/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole automaattisia päivityksiä iskurissa. Pysy lujana ja nakkaa mies pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:25"]Ei ole automaattisia päivityksiä iskurissa. Pysy lujana ja nakkaa mies pihalle.
[/quote]

Onko ihan varma? Mies puhui niin vakuuttavasti ja pahoitellen, en voi uskoa että hän valehtelisi noin sujuvasti!

ap

Vierailija
84/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et usko meitä laita kysymys ylläpidolle.
iskuri@sonetia.fi

Vierailija
85/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole siellä. Jos vielä epäilet, voit vaikka varmistaa asiaa ko. sivuston ylläpidolta. 

Vierailija
86/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:25"]Ei ole automaattisia päivityksiä iskurissa. Pysy lujana ja nakkaa mies pihalle.
[/quote]

Onko ihan varma? Mies puhui niin vakuuttavasti ja pahoitellen, en voi uskoa että hän valehtelisi noin sujuvasti!

ap
[/quote]
Laita kysymys ylläpidolle, mutta ei siellä ole. iskuri@sonetia.fi

Vierailija
87/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:46"]

Mä suosittelen kans jotain ansaa. Ihan että varmistut asiasta mutta myös lisänä pääset tekemään jonkun inhan kepposen petturimiehelle.

Esim. vaikka pyydät jotain kaveria tekemään sinne feikkiprofiilin ja sopimaan treffit miehen kanssa. Sitten ostat eläinkaupasta jotain liskoille tarkoitettuja eläviä sirkkoja kasan ja tämä kaveri vapauttaa ne miehen kämppään ja lähtee menemään. Jotain tollaista, mutta vaihtoehtojahan tietysti on niin paljon kuin mielikuvitusta riittää. :D

[/quote]

Ongelmahan on että mies tietää että ap tietää. Silloin se varmasti osaa olla myös varovainen ja laskea yks yhteen. Nyt kun ilmoituskin on mystisesti poistettu niin ei tätäkään jekkua voi oikein toteuttaa.

AP, Mikä meininki tällähetkellä?

[/quote]

Nyt alkoivat selitykset automaattisista päivityksistä, jotka ovat kuulemma sivustolla mahdollisia. Auttakaa, onko tuo totta?

ap
[/quote]

Miksi siellä sellaisia olisi? Onko miesten ilmoituksista vai pulaa?
[/quote]

No kuulemma on. Ja nyt en tiedä mitä uskoa. Kiva fiilis, olisi pitänyt yrittää sitä ansaa...

ap
[/quote]

Pikavilkaisulla äsken katsoin ja sinne tulee päivittäin satoja miesten seksi-ilmoituksia, versus muutama kymmenen naisten vastaavaa. Eikö herätä kummastusta?

Vierailija
88/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 90% naisten ilmoituksista on maksullisia tai huijareita, jotka yrittää jotenkin saada rahaa. Miesten ilmoituksissa tuskin mitään huijauksia on, koska ei niihin kukaan ota yhteyttä.

Vierailija
89/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: laita viesti sinne ylläpidolle. Sillähän selviää.

Toisekseen.. ymmärsinkö väärin että löysit muitakin ilmoituksia?

Pettävä mies voi olla aivan uskomattoman vakuuttava. Mun mies sai kerran jopa raivokohtauksen ja ITKI pettymyksestä mun epäluottamusta kohtaan, kun kehtasin syyttää häntä pettämisestä. Kiisti kaiken ja oli ihan mielettömän loukkaantunut.. Vaikka sitten myöhemmin selvisi että pettihän tuo, oikein urakalla.

Vierailija
90/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:51"]Pakkoko on kytätä niitä miestenne ilmoituksia netistä? Eikö olis helpompi antaa asian vain olla ja rakastaa toisianne. Ei tuolla kukaan kenellekkään edes vastaa noihin ilmotuksiin. Terv. Erään teidän tän palstan vaimon mies jolla vastaava ilmotus iskurissa [/quote] Ei ole tullut mieleenkään etsiä ilmoa. Mutta jos sellainen olisi niin haluaisin kyllä tietää. Käsitykset rakkaudesta ja kunnioituksesta olisivat HIEMAN erilaiset.

[/quote]

Voi olla noinkin, Mutta ei se silti päältä näy. Keskittykää vaimot ennemmin vaikka pariin päivään kuussa jolloin teette miehillenne jotain mitä he eivät edes osaa kuvitella teiltä saavansa, ei tarvitse sitten katsella sitä seksiseuraa muualta. Voin kyllä itse kertoa etten todellakaan sitä muualta etsisi jos kotona seksi olisi joskus edes muutakin kuin pillun nuolentaa ja nussimista ja tai olisitte joskus edes oma-aloitteisia ja vaatimassa seksiä, mutta ku ei... Tuntuu ettei naisilla ole käsitystä seksin tärkeydestä eikä siitä mitä se miehille on. Nyt kyttäilyt pois ja keskitytte miehiinne, jos ei muutosta näy selvästi niin miestä vaihtoon vaan. Olisin mielelläni ymmärtäväisen naisen hyvä mies...

Vierailija
91/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:51"]Pakkoko on kytätä niitä miestenne ilmoituksia netistä? Eikö olis helpompi antaa asian vain olla ja rakastaa toisianne. Ei tuolla kukaan kenellekkään edes vastaa noihin ilmotuksiin. Terv. Erään teidän tän palstan vaimon mies jolla vastaava ilmotus iskurissa [/quote] Ei ole tullut mieleenkään etsiä ilmoa. Mutta jos sellainen olisi niin haluaisin kyllä tietää. Käsitykset rakkaudesta ja kunnioituksesta olisivat HIEMAN erilaiset.

[/quote]

Voi olla noinkin, Mutta ei se silti päältä näy. Keskittykää vaimot ennemmin vaikka pariin päivään kuussa jolloin teette miehillenne jotain mitä he eivät edes osaa kuvitella teiltä saavansa, ei tarvitse sitten katsella sitä seksiseuraa muualta. Voin kyllä itse kertoa etten todellakaan sitä muualta etsisi jos kotona seksi olisi joskus edes muutakin kuin pillun nuolentaa ja nussimista ja tai olisitte joskus edes oma-aloitteisia ja vaatimassa seksiä, mutta ku ei... Tuntuu ettei naisilla ole käsitystä seksin tärkeydestä eikä siitä mitä se miehille on. Nyt kyttäilyt pois ja keskitytte miehiinne, jos ei muutosta näy selvästi niin miestä vaihtoon vaan. Olisin mielelläni ymmärtäväisen naisen hyvä mies...
[/quote]

Meidän seksielämämme on ollut aktiivista, ja siitä olen minä itse omalta osaltani pitänyt huolen. Ei sillä että pettämiseen ja valehteluun olisi mitään hyvää syytä.

ap

Vierailija
92/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:51"]Pakkoko on kytätä niitä miestenne ilmoituksia netistä? Eikö olis helpompi antaa asian vain olla ja rakastaa toisianne. Ei tuolla kukaan kenellekkään edes vastaa noihin ilmotuksiin. Terv. Erään teidän tän palstan vaimon mies jolla vastaava ilmotus iskurissa [/quote] Ei ole tullut mieleenkään etsiä ilmoa. Mutta jos sellainen olisi niin haluaisin kyllä tietää. Käsitykset rakkaudesta ja kunnioituksesta olisivat HIEMAN erilaiset. [/quote] Voi olla noinkin, Mutta ei se silti päältä näy. Keskittykää vaimot ennemmin vaikka pariin päivään kuussa jolloin teette miehillenne jotain mitä he eivät edes osaa kuvitella teiltä saavansa, ei tarvitse sitten katsella sitä seksiseuraa muualta. Voin kyllä itse kertoa etten todellakaan sitä muualta etsisi jos kotona seksi olisi joskus edes muutakin kuin pillun nuolentaa ja nussimista ja tai olisitte joskus edes oma-aloitteisia ja vaatimassa seksiä, mutta ku ei... Tuntuu ettei naisilla ole käsitystä seksin tärkeydestä eikä siitä mitä se miehille on. Nyt kyttäilyt pois ja keskitytte miehiinne, jos ei muutosta näy selvästi niin miestä vaihtoon vaan. Olisin mielelläni ymmärtäväisen naisen hyvä mies... [/quote] Meidän seksielämämme on ollut aktiivista, ja siitä olen minä itse omalta osaltani pitänyt huolen. Ei sillä että pettämiseen ja valehteluun olisi mitään hyvää syytä. ap

[/quote]

No sitten en syytä löydä jos vielä hyvääkin on ja paljon... kysäseppä mieheltäs missä vika? 

Vierailija
93/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:51"]Pakkoko on kytätä niitä miestenne ilmoituksia netistä? Eikö olis helpompi antaa asian vain olla ja rakastaa toisianne. Ei tuolla kukaan kenellekkään edes vastaa noihin ilmotuksiin. Terv. Erään teidän tän palstan vaimon mies jolla vastaava ilmotus iskurissa [/quote] Ei ole tullut mieleenkään etsiä ilmoa. Mutta jos sellainen olisi niin haluaisin kyllä tietää. Käsitykset rakkaudesta ja kunnioituksesta olisivat HIEMAN erilaiset. [/quote] Voi olla noinkin, Mutta ei se silti päältä näy. Keskittykää vaimot ennemmin vaikka pariin päivään kuussa jolloin teette miehillenne jotain mitä he eivät edes osaa kuvitella teiltä saavansa, ei tarvitse sitten katsella sitä seksiseuraa muualta. Voin kyllä itse kertoa etten todellakaan sitä muualta etsisi jos kotona seksi olisi joskus edes muutakin kuin pillun nuolentaa ja nussimista ja tai olisitte joskus edes oma-aloitteisia ja vaatimassa seksiä, mutta ku ei... Tuntuu ettei naisilla ole käsitystä seksin tärkeydestä eikä siitä mitä se miehille on. Nyt kyttäilyt pois ja keskitytte miehiinne, jos ei muutosta näy selvästi niin miestä vaihtoon vaan. Olisin mielelläni ymmärtäväisen naisen hyvä mies... [/quote] Meidän seksielämämme on ollut aktiivista, ja siitä olen minä itse omalta osaltani pitänyt huolen. Ei sillä että pettämiseen ja valehteluun olisi mitään hyvää syytä. ap

[/quote]

No sitten en syytä löydä jos vielä hyvääkin on ja paljon... kysäseppä mieheltäs missä vika? 

[/quote]Oletko tosiaan sitä mieltä, että syy pettämiseen on aina parisuhteessa tai petetyssä? Ihan tutkimusten mukaankin syy pettämiseen löytyy nimenomaan siitä pettäjästä ja hänen henkisestä problematiikastaan. Jos on tyytymätön parisuhteeseen, sitä kannattaa yrittää joko korjata tai katkaista suhde, pettäminen on vastuuton ja usein petetyn kannalta tuhoisakin vaihtoehto. Kyllä aikuinen ihminen on aivan itse vastuussa omista teoistaan.

Vierailija
94/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:46"]

[/quote]

[/quote]

Selkeästi jokin vika on ollut, mutta en ihan noin helpolla suostu ottamaan vastuuta omille niskoilleni. Seksiä on ollut usein ja se on ainakin minusta ollut hyvää. Jos mies on eri mieltä niin olisi kannattanut sanoa jotain.

En tiedä mikä on motiivisi, kun yrität ilmeisesti loukata minua, joka olen alle vuorokausi sitten saanut tietää että minua on petetty. Mutta voin kertoa että kaiken muun rinnalla ei tunnu missään.

ap

Vierailija
95/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pitäisi lukea näitä viestiketjuja, vastenmielisyys miehiä kohtaan sen kun lisääntyy. Ap, älä jää ihmettelemään, JSSAP.

Vierailija
96/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:20"]

Hei.. miehet on AINA miehiä. Luonnon sanelema juttu, että siementä on saatava kylvää ilman esteitä. Kyllä hän sinusta varmasti välittää eikä halua sinulle pahaa, mutta ei varmaan niille muillekaan naisille. Miehet on miehiä ja niillä on mielessä seksi ihan koko ajan. Tunteet kulkevat sitten eri reittejä, ja juuri sinä olet sattunut sille reitille. Mies ei ole yksiavioinen otus, vaikka nainen on. Suosittelisin keskustelemaan hänen kanssa asiasta. Lätkäise kaikki löytämäsi todisteet "pöytään" kerralla niin, että hänelle ei jää sopivaa rakosta keksiä tekosyytä. Anna ymmärtää, että tiedät jo asian oikean laidan. Käsket valita joko rehellisyyden ja sinut, tai epärehellisyyden ja vapaan sinkkuelämän. T. Monta kertaa samat miesten temput nähnyt N26v.

[/quote]

Eiköhän niitä miehiä kuitenkin ole ihan runsaasti, jotka eivät vuoden suhteen jälkeen etsi ulkopuolista seksiseuraa.

Vierailija
97/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"]

[/quote]

[/quote]

Aika jännä, itse oon kyllä huomannut miehistä sen että moni ei todellakaan parin ensimmäisen kuukauden jälkeen enää panosta hyvään seksiin. Sillon ilmeisesti naisen täytyy tottua ja vielä siihen päälle kerjätäkkin sitä max 10 min takaapäinhakkausta ilman esileikkejä. On monella miehelläkin peiliin katsomista. Onneksi nyt on kumppani joka panee missä vaan, millon vaan ja miten vaan, ei tarvii jättää huonon seksin takia ainakaan. Toikin on naurettavaa että pettämisen syy vieritetään toisen niskoille kun ensisijaisesti ne seksiongelmat tulisi korjata vaikka terapian avulla, ja jos ei sekään auta niin sitten vaikka erota tai ryhtyä avoimeen suhteeseen. Ällöttää nämä hetimullekaikki ihmiset joiden mielestä pettäminen on paras (helpoin) vaihtoehto.

Vierailija
98/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.. miehet on AINA miehiä. Luonnon sanelema juttu, että siementä on saatava kylvää ilman esteitä. Kyllä hän sinusta varmasti välittää eikä halua sinulle pahaa, mutta ei varmaan niille muillekaan naisille. Miehet on miehiä ja niillä on mielessä seksi ihan koko ajan. Tunteet kulkevat sitten eri reittejä, ja juuri sinä olet sattunut sille reitille. Mies ei ole yksiavioinen otus, vaikka nainen on. Suosittelisin keskustelemaan hänen kanssa asiasta. Lätkäise kaikki löytämäsi todisteet "pöytään" kerralla niin, että hänelle ei jää sopivaa rakosta keksiä tekosyytä. Anna ymmärtää, että tiedät jo asian oikean laidan. Käsket valita joko rehellisyyden ja sinut, tai epärehellisyyden ja vapaan sinkkuelämän. T. Monta kertaa samat miesten temput nähnyt N26v.

[/quote]

Äläpäs höpötä. Minä olen uskollinen, yksiavioinen mies enkä ole koskaan pettänyt enkä tule ikinä pettämään. Seksi kyllä kiinnostaa mutta VAIN oman puolison kanssa! En ole ikinä harrastanut yhdenyön juttuja enkä tule harrastamaan. Harrastan seksiä vain avioliitossa! Minua kertakaikkiaan oksettaa itsensä jakaminen ja suhaaminen sinne/tänne. Mikäli sinä olet valinnut väärät miehet itsellesi niin kaikki miehet eivät ole huonoja.

Naiset jotka väittävät kaikkia miehiä huonoiksi eivät vain osaa parinvalinnan taitoa. Heille tästä syystä valikoituu vain huonot yksilöt. Kun miehessä kiinnittää huomion oikeisiin asioihin ja ei jaa itseään heti kättelyssä niin saa kunnollisen ja uskollisen puolison.

Mies 77

Vierailija
99/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:22"]

[/quote]

N26v, älä yleistä miehistä tuollaista! Et näköjään ole lukenut kauaa tätä palstaa, sillä jo täälläkin on usein oikeita miehiä, joille tuollainen siemenlinko on kaikkea muuta kuin mies! Häpeä miessukupuolelle!

Mies ja nainen ovat seksuaalisuudeltaan melkolailla samanlaisia, samat halut on molemmilla, samat pettämisen mahdollisuudet myös. Ongelma on vain siinä, että joillakin miehillä itsekkyys, moraalisen selkärangan puute, oman egon pönkittämisen tarve, ja jopa suoranainen naisviha teetättää vaikka minkälaisia naisia loukkaavia temppuja, esim pettämistä. Miehellä ei ole yhtään sen enemmän pakottavaa tarvetta saada seksiä kuin naisellakaan. Näitä asioita olen tutkinut koko aikuisikäni, monta vuosikymmentä.

Nykyihmisille näkyy tulleen tuollainen käsitys (paljon vaahdottamisen seurauksena), ettei mies ole yksiavioinen. Puppua! Mies ja nainen ovat tässä samanlaiset. Miehet vain käyttävät (väki)valtaansa naisia kohtaan hyppimällä vieraissa, eivätkä tajua, että vaikka naiset tahtovat olla kilttejä ja uskollisia, he "seuraavat johtajaa", eli sitä perheen päätä tai yleistä mieskuvaa (juuri sitä siemenlinkoa!!!), ja tekevät samoin. Näistä pahuuksista on jo pitkä lista: tupakointi, alkoholin käyttö, umpikänniin juominen, rötöstelyt, väkivallan käyttö, pettämiset. Näissä kaikissa mies on ollut se edelläkävijä, ja naiset pistäneet paremmaksi, mallin mukaan. Kauan silmät ja korvat auki eläneenä on nähnyt ja kuullut paljon.

[/quote]

Sä olet varmaan tutkinut asiaa yhteiskuntatieteellisestä tms näkökulmasta sanavalintojesi perusteella. Biologisesti nainen on jonkun verran enemmän yksiavioinen kuin mies. Parisuhteessa jossa molemmat emot huolehtivat yhteisistä jälkeläisistä, naaraas ei hirveästi hyödy paritellessaan kolmannen osapuolen kanssa. Jos toisella uroksella on oletettavasti paremmat perintötekijät, naaras saattaa jonkun verran hyötyä. Mutta uros hyötyy selkeästi enemmän koska voi kasvattaa sekä omassa suhteessaan syntyneitä jälkeläisiä, että pääsee mahdollisesti siittämään ylimääräisen jälkeläisen jonkun toisen kanssa jonka kasvattaa toinen naaras yksin tai yhdessä oman kumppaninsa kanssa. Naaras voi synnyttää vain tietyn määrän poikasia, parittelu lukemattomien koiraiden kanssa ei lisää jälkeläisten määrää (laatuun se voi hieman vaikuttaa), mutta uros voi kasvattaa jälkeläisten määrää lähes loputtomasti eikä se maksa kuin muutaman millin spermaa. Tähän liittyy vielä toinenkin aspekti. Yhteiseltä perheeltä on vähemmän pois jos uros käy vieraissa. Nainen tietää aina olevansa jälkeläistensä vanhempi. Jos molemmat emot osallistuvat kasvatukseen niin kuin ihmisillä useimmiten asian laita on, on miehen oltava kohtuu varma vanhemmuudestaan. Muuten ei kannata haaskata resursseja toisen uroksen jälkeläisiin. Eli tässä suhteessa uroksen kannattaa vahdata naaraan uskollisuutta paljon tarkemmin. Naaraalle ei ole paljon pois jos uros käy siittäämässä pari muutakin jälkeläistä niin kauan kuin tämä omistaa muut resurssinsa yhteisten jälkeläisten kasvatukseen. 

Missään nimessä en sano, että pettäminen on oikein, tai että yllä oleva olisi minkäänlainen peruste sille, että miehen pettäminen olisi vähemmän väärin kuin naisenkaan. Se olisi naturalistinen virhepäätelmä. Mutta biologisesti ihmisenkaltaisen lajin (pysyvähkö parisuhde, jälkeläiset kasvatetaan yhdessä), ollessa kyseessä, naaras kostuu vähemmän pettämisestä kuin uros, ja naaras myös kärsii vähemmän uroksen pettämisestä kuin toisin päin. Eli insentiivit pettämiseen ovat korkeammat uroksella. 

Vierailija
100/188 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"]

[/quote]

[/quote]

Oletko koskaan etsinyt itsestäsi syytä vaimosi haluttomuuteen? Tunnuthan kovin mielelläsi syyttävän vaimoasi omista paskatempuistasi, joten kai yhtä mielelläsi haet syytä itsestäsi kun vaimosi tekee jotain väärin? Mitä sinä olet tehnyt väärin, että et ole enää haluttavaa seksiseuraa vaimosi mielestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi