Ja niin löytyi miesystäväni seksitreffi-ilmoitus netistä...
Minulla oli syntynyt epäilyksiä jo jokin aika sitten, että kaikki ei ole kohdillaan. Muutaman tunnin tutkimisen jälkeen todisteet ovat nyt auki eri välilehdillä: miehen seksinhakuilmoituksia eri nettisivuilta, kuvien kera. Ei tunnistettavia kasvokuvia, mutta kyllä minä mieheni tunnistan... Ja kuvien taustoista hänen asuntonsa. Emme luojan kiitos asu yhdessä, ja näyttää siltä että ne suunnitelmat jäivät tähän. Mies on viime viikkoina puhunut minulle erityisen kauniisti, kertonut rakkaudestaan ja arvostuksestaan ja toiveistaan yhteisen tulevaisuuden suhteen. Silti minusta vain tuntui, että jokin on pielessä. Viimeisimmän ilmoituksensa hän on jättänyt viime viikolla.
Miten osasin tutkia asiaa netistä? Kerran aiemmin olen törmännyt hänen deitti-ilmoitukseensa (silloin ei ollut seksin vonkaus kyseessä), ja silloin hän selitti ilmoituksen olevan ajalta ennen seurusteluamme. Siinä ilmoituksessa ei näkynyt päivämääriä. Uskoin, mutta epäilys kai sitten jäi.
Olemme olleet yhdessä vuoden, joten mitään kymmenien vuosien avioliittoa tässä ei olla pistämässä maan tasalle. Siitä huolimatta tiedän, että tästä tulee olemaan vaikea päästä yli. Nyt kun tätä kirjoitan, en tunne oikeastaan mitään, sillä erilaiset tuntemukset vilahtavat sydämeen ja sieltä pois nanosekunnissa. En ole itkenyt, vielä. Voin silti jo sanoa, että valehtelu ja selän takana toimiminen on se pahin asia. Ei näinkin lyhyestä suhteesta toipuminen olisi varmaan minulta kauaa kestänyt, jos hän olisi jättänyt minut. Mutta tämä? Miksi, miksi, miksi loukata minua näin.
Seuraavaksi on pohdittava, millaisen viestin laitan hänelle aamulla aiheesta. Jostain syystä pelkään, että hän onnistuu selittämään asian parhain päin, mutta miten voisi, kun ilmoituksen jättämispäivämäärä on oikeasti viime viikolla? Eihän se voi olla väärä? Olisi kamalaa syyttää toista, ja kuulla että on itse väärässä. Vaikka en aio syyttää ja riehua, haluan vain sanoa että tämä oli tässä, ja olisin arvostanut rehellisyyttä.
Olen 27-vuotias, mies 32, jos se nyt mitenkään mihinkään liittyy. Aamulla olisi herättävä aikaisin töihin, mutta ei ole ihan sellainen olo että saisin unta... Pakko mennä yrittämään kuitenkin.
Näin sitten minuakin petettiin, en olisi uskonut... Mielestäni olen hyvä tyttöystävä, kiltti ja rehellinen. Ei se sitten riittänyt.
Kommentit (188)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:34"]Ahaa, nyt iskurissa ei siis olekaan mahdollisuutta automaattiseen päivitykseen, vaan mies on laittanut ilmoituksensa päivittymään jotenkin itse. Ja tuo päivityssysteemi on sitten vahingossa jäänyt päälle. Minun on mahdotonta tietää mitä tuo tarkoittaa, mies on atk-alalla, minä en tiedä noista asioista mitään. ap [/quote] Ei siellä oo mitään automaattista päivityssysteemiä :D sitä paitsi mitä teet tollaisen pikkumunaisen ja raskausmahaisen miehen kanssa, yök
[/quote]
Niin, nyt mies siis kertoo luoneensa itse jonkin systeemin päivittämistä varten. Kuulostaa erittäin epäuskottavalta, mutta toisaalta tiedän että monet asiat ovat myös mahdollisia, kun osaa.
Mieheni ilmoitusta ei ole linkitetty tähän keskusteluun, ja nyt kyseistä ilmoitusta ei enää edes ole. Minusta ei ole asiallista haukkua täällä ihmistä, joka ei liity koko asiaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:36"]
Ap käyttäytyy juurikin kuin tyhmä nainen, joka ei usko näkemänsä eikä omaa järkeään, viisaampien neuvoja vaan haluaa uskoa miehen syyttömyyteen, jotta mikään ei muuttuisi
Miehet hakevat seuraa toisista naisista niin monista syistä. Osalla on kuollut tunteet ja halu vaimoon, joku haluaa vaan vierasta, kolmas hakee uutta puolisoa, neljäs vaihetlua ja jännitystä, viides on seksiaddikti, kuudes on kriiisissä... näitä riittää. Mikään yksi selitys ei ole oikea vaan syitä voi olla useita ja kukaan mies ei ole toisensa kopio. Hyvin usein naisissa on syy miksi mies on onneton. Hyvin usein syynä on seksin puute, miehen aliarvostus tai suoritusseksi. Tervetuloa tutustumaan miesten maailmaan.
Olen nainen.
[/quote]
Minä uskon että mies on syyllinen. Se mikä tässä rassaa, on se, että kun en tiedä näistä asioista tarpeeksi, niin en voi todistaa miehen viimeisintä väitettä mahdottomaksi. Haluaisin että tämä olisi aukotonta, mutta omilla tiedoillani en siihen pysty.
Jos vika on usein naisessa, niin enpä tosiaan tiedä mitä olen tehnyt väärin. Suhteemme on mennyt koko ajan eteenpäin, olemme juuri suunnitelleet yhteenmuuttoa, ja mies on ylistänyt onnellisuuttaan kanssani. Osaan myös itse arvioida omaa käytöstäni parisuhteessa, ja suuria ongelmia en siinä näe, vaikken täydellinen ihminen olekaan. Suhteemme ei ole edes ehtinyt siihen vaiheeseen, jossa alkuhuuman haihtuminen saattaa aiheuttaa vaikeuksia.
ap
[/quote]Ei tosiaan kannata sitoutua mieheen yhtään enempää, voit muuten olla ennemmin tai myöhemmin aivan hirveässä elämäntilanteessa. Miksi luulet että mies ei vastannut sinulle ennen kuin tuntien kuluttua? Jos hän oliisi ollut rehellinen, olisi kertonut heti että ilmoitukset päivittyvät itsestään. Nyt hänellä vei tunteja keksiä sopiva selitys. Mielestäni sekin kertoo paljon.
Ap käyttäytyy juurikin kuin tyhmä nainen, joka ei usko näkemänsä eikä omaa järkeään, viisaampien neuvoja vaan haluaa uskoa miehen syyttömyyteen, jotta mikään ei muuttuisi
Miehet hakevat seuraa toisista naisista niin monista syistä. Osalla on kuollut tunteet ja halu vaimoon, joku haluaa vaan vierasta, kolmas hakee uutta puolisoa, neljäs vaihetlua ja jännitystä, viides on seksiaddikti, kuudes on kriiisissä... näitä riittää. Mikään yksi selitys ei ole oikea vaan syitä voi olla useita ja kukaan mies ei ole toisensa kopio. Hyvin usein naisissa on syy miksi mies on onneton. Hyvin usein syynä on seksin puute, miehen aliarvostus tai suoritusseksi. Tervetuloa tutustumaan miesten maailmaan.
Olen nainen.
[/quote]
Minä uskon että mies on syyllinen. Se mikä tässä rassaa, on se, että kun en tiedä näistä asioista tarpeeksi, niin en voi todistaa miehen viimeisintä väitettä mahdottomaksi. Haluaisin että tämä olisi aukotonta, mutta omilla tiedoillani en siihen pysty.
Jos vika on usein naisessa, niin enpä tosiaan tiedä mitä olen tehnyt väärin. Suhteemme on mennyt koko ajan eteenpäin, olemme juuri suunnitelleet yhteenmuuttoa, ja mies on ylistänyt onnellisuuttaan kanssani. Osaan myös itse arvioida omaa käytöstäni parisuhteessa, ja suuria ongelmia en siinä näe, vaikken täydellinen ihminen olekaan. Suhteemme ei ole edes ehtinyt siihen vaiheeseen, jossa alkuhuuman haihtuminen saattaa aiheuttaa vaikeuksia.
ap
[/quote]
Naiset luulee usein, että kun kotona on seksiä niin mies ei etsi sitä muualta. Väärin! Joku etsii siltikin sillä sellaiselle miehelle ei vaan riitä yksi nainen. Naisia voi olla jopa useampi samaan aikaan kun kaksi tai kolme. Kuulostaa siltä, ettei miehesi ole sitoutumiskykyinen yhteen naiseen tai on sitoutumiskammoinen. Juokse kun vielä voit. Miehiä tulee lisää ja niitä on maailma täynnä. Kun nainen on OK kaikella tapaa niin on varaa valita. Miksi otat taakaksesi tuollaisen "katinkullan"? Järkiinny nyt! Autumaattipäivitystä siellä ei ole eikä missään seuranhakusivustoilla vaan ne täytyy aina päivittää itse.
ap
[/quote]
Joko laitat ylläpitoon kysymyksen, onko ilmoituksen itsestään päivittymään laittaminen mahdollista vai ei ja uskot siihen vastaukseen mikä sieltä tulee, tai teet oman profiilin niin että voit omin silmin nähdä, mikä siellä on mahdollista ja mikä ei. Sitten ei miehen selitykset ja kiemurtelut enää auta.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:36"]Ap käyttäytyy juurikin kuin tyhmä nainen, joka ei usko näkemänsä eikä omaa järkeään, viisaampien neuvoja vaan haluaa uskoa miehen syyttömyyteen, jotta mikään ei muuttuisi
Olen nainen.
[/quote] Samaa mieltä. Naisilla on uskomaton kyky vääristellä päässään asiat parhain päin. Miehiltä uskotaan mitä typerimpiä selityksiä kun he jäävät kiinni rysän päältä. Ne kortsut jotka löytyvät miehesi autosta EIVÄT ole kaverin, jonka "puolesta hän niitä säilyttää ". Ja kun mies jättää tulematta yöksi kotiin ja puhelin on kiinni, hän EI ole sammunut kaverinsa sohvalle... Teidän typerien akkojen vuoksi miehet yrittävät näitä selityksiä meille älykkäillekin naisille. Ja kaikki ovat olleet ihmeissään kun ovat lentäneet kyselemättä pihalle ko. tilanteissa. Minuun ei moinen soopa uppoa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:36"]Ap käyttäytyy juurikin kuin tyhmä nainen, joka ei usko näkemänsä eikä omaa järkeään, viisaampien neuvoja vaan haluaa uskoa miehen syyttömyyteen, jotta mikään ei muuttuisi Miehet hakevat seuraa toisista naisista niin monista syistä. Osalla on kuollut tunteet ja halu vaimoon, joku haluaa vaan vierasta, kolmas hakee uutta puolisoa, neljäs vaihetlua ja jännitystä, viides on seksiaddikti, kuudes on kriiisissä... näitä riittää. Mikään yksi selitys ei ole oikea vaan syitä voi olla useita ja kukaan mies ei ole toisensa kopio. Hyvin usein naisissa on syy miksi mies on onneton. Hyvin usein syynä on seksin puute, miehen aliarvostus tai suoritusseksi. Tervetuloa tutustumaan miesten maailmaan. Olen nainen. [/quote] Samaa mieltä. Naisilla on uskomaton kyky vääristellä päässään asiat parhain päin. Miehiltä uskotaan mitä typerimpiä selityksiä kun he jäävät kiinni rysän päältä. Ne kortsut jotka löytyvät miehesi autosta EIVÄT ole kaverin, jonka "puolesta hän niitä säilyttää ". Ja kun mies jättää tulematta yöksi kotiin ja puhelin on kiinni, hän EI ole sammunut kaverinsa sohvalle... Teidän typerien akkojen vuoksi miehet yrittävät näitä selityksiä meille älykkäillekin naisille. Ja kaikki ovat olleet ihmeissään kun ovat lentäneet kyselemättä pihalle ko. tilanteissa. Minuun ei moinen soopa uppoa.
[/quote]
En usko miehen selityksiä, edelleenkään. Ainoastaan se harmittaa, etten pysty varmaksi toteamaan, ettei hänen selityksensä missään nimessä voisi olla mahdollinen. Haluaisin ehdottoman varmuuden, haluan jyrätä hänet tässä asiassa täysin. Inhottava ajatus että joutuisin lähtemään niin, että tein itse valinnan ja päätin olla uskomatta häntä. Haluaisin asian olevan niin pomminvarma, että kukaan ei voi sitä epäillä.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:34"]Ahaa, nyt iskurissa ei siis olekaan mahdollisuutta automaattiseen päivitykseen, vaan mies on laittanut ilmoituksensa päivittymään jotenkin itse. Ja tuo päivityssysteemi on sitten vahingossa jäänyt päälle. Minun on mahdotonta tietää mitä tuo tarkoittaa, mies on atk-alalla, minä en tiedä noista asioista mitään. ap [/quote] Ei siellä oo mitään automaattista päivityssysteemiä :D sitä paitsi mitä teet tollaisen pikkumunaisen ja raskausmahaisen miehen kanssa, yök
[/quote]
Niin, nyt mies siis kertoo luoneensa itse jonkin systeemin päivittämistä varten. Kuulostaa erittäin epäuskottavalta, mutta toisaalta tiedän että monet asiat ovat myös mahdollisia, kun osaa.
Mieheni ilmoitusta ei ole linkitetty tähän keskusteluun, ja nyt kyseistä ilmoitusta ei enää edes ole. Minusta ei ole asiallista haukkua täällä ihmistä, joka ei liity koko asiaan.
ap
[/quote]
Onhan linkitetty. Katsoin silloin itsekin ja mitään muuta kuvaukseen sopivaa ilmoitusta ei ollut.. Heti kun tuo kuva linkitettiin niin pelko perseessä sanoit että se on poistettu :)
Johan sinulle on vastaus annettu. Ellet usko niin soita palveluun tai laita sähköpostia, kysy onko automaattinen päivitys mahdollista niin saat mustaa valkoisella.
Onko tässä oleellista edes automaattipäivitys? Miehesi on hakenut seuraa ollessaan kanssasi ja suunnitellessaan yhteistä tulevaisuutta, mitä merkitystä automaattipäivityksellä? Kyllä mies muistaisi tuollaisen ilmoituksen ja poistaisi sen ajoissa, jos olisi ollut rehellinen ja vakavissaan. Älä nyt etsi selityksiä vaan näe tilanne! Ellet niin löydät vielä vaikeammasta tilanteesta itsesi myöhemmin elämässä hänen kanssaan ja se on ihan ennustettavaa. Ellei sinua vaivaa muut naiset niin jatka suhdetta, muussa tapauksessa sinulla on sama edessä vielä monta kertaa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:36"]Ap käyttäytyy juurikin kuin tyhmä nainen, joka ei usko näkemänsä eikä omaa järkeään, viisaampien neuvoja vaan haluaa uskoa miehen syyttömyyteen, jotta mikään ei muuttuisi Miehet hakevat seuraa toisista naisista niin monista syistä. Osalla on kuollut tunteet ja halu vaimoon, joku haluaa vaan vierasta, kolmas hakee uutta puolisoa, neljäs vaihetlua ja jännitystä, viides on seksiaddikti, kuudes on kriiisissä... näitä riittää. Mikään yksi selitys ei ole oikea vaan syitä voi olla useita ja kukaan mies ei ole toisensa kopio. Hyvin usein naisissa on syy miksi mies on onneton. Hyvin usein syynä on seksin puute, miehen aliarvostus tai suoritusseksi. Tervetuloa tutustumaan miesten maailmaan. Olen nainen. [/quote] Samaa mieltä. Naisilla on uskomaton kyky vääristellä päässään asiat parhain päin. Miehiltä uskotaan mitä typerimpiä selityksiä kun he jäävät kiinni rysän päältä. Ne kortsut jotka löytyvät miehesi autosta EIVÄT ole kaverin, jonka "puolesta hän niitä säilyttää ". Ja kun mies jättää tulematta yöksi kotiin ja puhelin on kiinni, hän EI ole sammunut kaverinsa sohvalle... Teidän typerien akkojen vuoksi miehet yrittävät näitä selityksiä meille älykkäillekin naisille. Ja kaikki ovat olleet ihmeissään kun ovat lentäneet kyselemättä pihalle ko. tilanteissa. Minuun ei moinen soopa uppoa.
[/quote]
En usko miehen selityksiä, edelleenkään. Ainoastaan se harmittaa, etten pysty varmaksi toteamaan, ettei hänen selityksensä missään nimessä voisi olla mahdollinen. Haluaisin ehdottoman varmuuden, haluan jyrätä hänet tässä asiassa täysin. Inhottava ajatus että joutuisin lähtemään niin, että tein itse valinnan ja päätin olla uskomatta häntä. Haluaisin asian olevan niin pomminvarma, että kukaan ei voi sitä epäillä.
ap
[/quote]Se on ihan ymmärrettävää että haluaisit täyden varmuuden. Mutta se että seurustelevalla ihmisellä on useita voimassaolevia seksi-ilmoituksia on jo itsessään erittäin outoa, pävittyivätpä ne tai eivät. Se ei ole edes uskon asia, vaan siitä sinulla on todiste jota hän ei voi mitenkään kumota.
Pyydä miestä näyttämään sulle se koodinpätkä tai porsaanreikä mitä kautta laittoi ilmoituksensa muka päivittymään itsekseen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 06:43"]http://www.iskuri.net/index.php?prof=862613&inr=9&s=0&hsp=1&imin=32&imax=32
miehesi?
[/quote] Yyääääk!
[/quote]
Todellakin yäk, ei helev...vastaako joku tollaisiin ilmoituksiin???? Homot ehkä??
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:34"]Ahaa, nyt iskurissa ei siis olekaan mahdollisuutta automaattiseen päivitykseen, vaan mies on laittanut ilmoituksensa päivittymään jotenkin itse. Ja tuo päivityssysteemi on sitten vahingossa jäänyt päälle. Minun on mahdotonta tietää mitä tuo tarkoittaa, mies on atk-alalla, minä en tiedä noista asioista mitään. ap [/quote] Ei siellä oo mitään automaattista päivityssysteemiä :D sitä paitsi mitä teet tollaisen pikkumunaisen ja raskausmahaisen miehen kanssa, yök [/quote] Niin, nyt mies siis kertoo luoneensa itse jonkin systeemin päivittämistä varten. Kuulostaa erittäin epäuskottavalta, mutta toisaalta tiedän että monet asiat ovat myös mahdollisia, kun osaa. Mieheni ilmoitusta ei ole linkitetty tähän keskusteluun, ja nyt kyseistä ilmoitusta ei enää edes ole. Minusta ei ole asiallista haukkua täällä ihmistä, joka ei liity koko asiaan. ap [/quote] Onhan linkitetty. Katsoin silloin itsekin ja mitään muuta kuvaukseen sopivaa ilmoitusta ei ollut.. Heti kun tuo kuva linkitettiin niin pelko perseessä sanoit että se on poistettu :)
[/quote]Mikä ihmeen vainoaja sä olet? Mitä se sulle kuuluu mistä ilmoituksesta on kyse ja ketä se muutenkaan kiinnostaa, sillä ei ole tämän ketjun aiheen kannalta yhtään mitään merkitystä. Täällä liikkuu kyllä todella outoa porukkaa.
Tuon kuvan mies hakee jopa pareista seuraa, joten uskoisin, ettei sun seksi tule ikinä hänelle riittämään. Ikävyyksiä tiedossa monella tapaa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:34"]Ahaa, nyt iskurissa ei siis olekaan mahdollisuutta automaattiseen päivitykseen, vaan mies on laittanut ilmoituksensa päivittymään jotenkin itse. Ja tuo päivityssysteemi on sitten vahingossa jäänyt päälle. Minun on mahdotonta tietää mitä tuo tarkoittaa, mies on atk-alalla, minä en tiedä noista asioista mitään. ap [/quote] Ei siellä oo mitään automaattista päivityssysteemiä :D sitä paitsi mitä teet tollaisen pikkumunaisen ja raskausmahaisen miehen kanssa, yök [/quote] Niin, nyt mies siis kertoo luoneensa itse jonkin systeemin päivittämistä varten. Kuulostaa erittäin epäuskottavalta, mutta toisaalta tiedän että monet asiat ovat myös mahdollisia, kun osaa. Mieheni ilmoitusta ei ole linkitetty tähän keskusteluun, ja nyt kyseistä ilmoitusta ei enää edes ole. Minusta ei ole asiallista haukkua täällä ihmistä, joka ei liity koko asiaan. ap [/quote] Onhan linkitetty. Katsoin silloin itsekin ja mitään muuta kuvaukseen sopivaa ilmoitusta ei ollut.. Heti kun tuo kuva linkitettiin niin pelko perseessä sanoit että se on poistettu :)
[/quote]
Katsoitko kaikki 31-33 -vuotiaat koko Suomesta? Siinä joukossa mieheni oli. Eikä ole enää. Minulle ei oikeasti olisi edes mitään merkitystä, mitä esim. sinä ajattelisit mieheni ulkonäöstä, mutta lakatkaa nyt haukkumasta tuon ihmisen ulkonäköä. Ketjun aloittajana minusta tuntuu pahalta, että niin tehdään.
ap
Tallenna ilmoitukset koneellesi ja läväytä ne aivan "viattomasti" miehen silmille ja kysele, kannattaisiko vastata eli kykeneekö mies siihen, mitä hakee ja lupaa. Sitten osoitat miehell, missä on viisi hirttä poikki ja toteat, että se oli sitten siinä. Herra voi jatkaa seuranhakua netistä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:53"]
ap
[/quote]
Kenelle sinun pitää aukottomasti todistaa tämä asia? Ei tämä ole mikään murhaoikeukeudenkäynti jossa sinun pitää vakuuttaa valamiehistö 100% varmaksi. Sinun ei pidä myöskään vakuuttaa miestä, sillä hän tietää mitä on tehnyt. Sinun ei tarvitse vakuuttaa itseäsi, sillä tiedät mitä mies on tehnyt. Ketään muutakaan sinun ei tarvitse vakuuttaa, sillä kenellekään muulle teidän suhteenne ei kuulu.
Ilmoitusta ei ole mahdollista laittaa päivittymään itsestään. Lisäksi vuosi, se on 12 kuukautta ja 365 päivää - jos miehesi olisikin koodiguru joka olisi onnistunut murtautumaan iskurin palvelimelle, olisi hänellä ollut vuosi aikaa ottaa ilmoitus pois. Jokainen ilmoittaja saa kyllä vastauksia, vähintäänkin maksullisilta. Hän olisi ehtinyt vuoden aikana saada kymmeniä vastauksia, joihin hän olisi voinut reagoida poistamalla ilmoituksen.
Valehtelija valehtelee, koska hän voi. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita. Sinulla on täysi oikeus poistaa mies elämästäsi VAIKKA hän jatkaa valehtelemistaan. Tai pikemminkin - etenkin siksi. Hän on pettänyt sinua ja vielä pitää sinua idioottina. Et tarvitse sen kummempaa varmistusta suhteen lopettamiselle.
Jos nyt kuitenkin jostain naurettavasti syystä yhä epäilet oletko oikeassa, niin pyydä miestä näyttämään se koodin pätkä missä hän on tehnyt automaattisen uusinnan. Laittakaa palstalle uusi ilmoitus, ja uusimisväliksi miehen koodiin tunti. Sitten istut ja odotat miehen kanssa ja katsot, uusiutuuko ilmoitus. Vaikkakin tämäkin menee niin, että kun pyydät miestä näyttämään koodin niin se on "kadonnut" tai "jäänyt jonnekin eri serverille jonne hän ei enää pääse", tai sitten hän näyttää jonkun random tekstin joka ei kas kummaa enää toimikaan testitilanteessa...
Joka tapauksessa itseäsi sinä vain kiusaat jos annat pirulle pikkusormen. Kuten sanottu, valehtelija valehtelee. Hän kyllä jatkaa tarinaa ihan niin kauan kuin sinä vain annat.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:55"]
[/quote]Mikä ihmeen vainoaja sä olet? Mitä se sulle kuuluu mistä ilmoituksesta on kyse ja ketä se muutenkaan kiinnostaa, sillä ei ole tämän ketjun aiheen kannalta yhtään mitään merkitystä. Täällä liikkuu kyllä todella outoa porukkaa.
[/quote]
Mikä ihmeen vammanen sä olet?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:02"]
[/quote]
Katsoitko kaikki 31-33 -vuotiaat koko Suomesta? Siinä joukossa mieheni oli. Eikä ole enää. Minulle ei oikeasti olisi edes mitään merkitystä, mitä esim. sinä ajattelisit mieheni ulkonäöstä, mutta lakatkaa nyt haukkumasta tuon ihmisen ulkonäköä. Ketjun aloittajana minusta tuntuu pahalta, että niin tehdään.
ap
[/quote]
Miehesi selitykset jostain ÄLYTTÖMÄSTÄ itseluodusta "koodista" ohjemasta tms tuntuvat jopa loukkaavan typeriltä. Pyydä häntä näyttämään, miten se tehdään. Ja kuten joku neuvoi, pyydä varmistus ylläpidosta onko tämä edes mahdollista (epäilen). Näin saat itsellesi mielenrauhan. Ja on todella outoa että miehelläsi on monia seuranhakuilmoituksia, ei kukaan voi olla niin idiootti ettei poista niitä kun alkaa suhteeseen. Joku profiili/ilmoitus voi unohtua mutte moni. Ja faktahan on että monet palvelut sulkevat sellaiset profiilit automaattisesti, jos niitä ei käytetä tietyn ajan aikana. Esim. suomi24:ltä menee tunnus jotenkin ei-aktiiviseksi ellei sitä käytä oisko 2-3 kk. Nyt olet tiukkana, etkä anna sen luikeron kiemurrella tästä.
AP KUINKA TYHMÄ OIKEIN OLET? Tämän on kyllä pakko olla provo tai jotain aprillia tms. Uskotko tosiaan jos mies selittää sinulle tuollaista shaibaa? Kokeile nyt hemmetti soikoon laittaa itse sinne iskuriin ilmoitus, niin huomaat että ne päivittyvät päivämäärä järjestyksessä! Mies ei todellakaan saa laitettua sitä automaattisesti päivittymään. Ja jos et usko meitä, niin kysy siltä iskurin ylläpidolta? Haluat ilmeisesti tahallasi olla sokea?
Olen nainen.
[/quote]Eli jälleen syy pettämiseen on petetyssä ja vastuu on siirretty kätevästi pettäjältä petetylle. Eiköhän kuule jokaisella ole vastuu omista tekemisistään, kukaan ei pakota olemaan suhteessa joka ei tyydytä. Sivusuhteet ovat ok jos on yhdessä erikseen sovittu että ovat ok. Muuten asiaa ei voi mitenkään puolustella ja syytä vierittää kenenkään toisen niskoille.