Ja niin löytyi miesystäväni seksitreffi-ilmoitus netistä...
Minulla oli syntynyt epäilyksiä jo jokin aika sitten, että kaikki ei ole kohdillaan. Muutaman tunnin tutkimisen jälkeen todisteet ovat nyt auki eri välilehdillä: miehen seksinhakuilmoituksia eri nettisivuilta, kuvien kera. Ei tunnistettavia kasvokuvia, mutta kyllä minä mieheni tunnistan... Ja kuvien taustoista hänen asuntonsa. Emme luojan kiitos asu yhdessä, ja näyttää siltä että ne suunnitelmat jäivät tähän. Mies on viime viikkoina puhunut minulle erityisen kauniisti, kertonut rakkaudestaan ja arvostuksestaan ja toiveistaan yhteisen tulevaisuuden suhteen. Silti minusta vain tuntui, että jokin on pielessä. Viimeisimmän ilmoituksensa hän on jättänyt viime viikolla.
Miten osasin tutkia asiaa netistä? Kerran aiemmin olen törmännyt hänen deitti-ilmoitukseensa (silloin ei ollut seksin vonkaus kyseessä), ja silloin hän selitti ilmoituksen olevan ajalta ennen seurusteluamme. Siinä ilmoituksessa ei näkynyt päivämääriä. Uskoin, mutta epäilys kai sitten jäi.
Olemme olleet yhdessä vuoden, joten mitään kymmenien vuosien avioliittoa tässä ei olla pistämässä maan tasalle. Siitä huolimatta tiedän, että tästä tulee olemaan vaikea päästä yli. Nyt kun tätä kirjoitan, en tunne oikeastaan mitään, sillä erilaiset tuntemukset vilahtavat sydämeen ja sieltä pois nanosekunnissa. En ole itkenyt, vielä. Voin silti jo sanoa, että valehtelu ja selän takana toimiminen on se pahin asia. Ei näinkin lyhyestä suhteesta toipuminen olisi varmaan minulta kauaa kestänyt, jos hän olisi jättänyt minut. Mutta tämä? Miksi, miksi, miksi loukata minua näin.
Seuraavaksi on pohdittava, millaisen viestin laitan hänelle aamulla aiheesta. Jostain syystä pelkään, että hän onnistuu selittämään asian parhain päin, mutta miten voisi, kun ilmoituksen jättämispäivämäärä on oikeasti viime viikolla? Eihän se voi olla väärä? Olisi kamalaa syyttää toista, ja kuulla että on itse väärässä. Vaikka en aio syyttää ja riehua, haluan vain sanoa että tämä oli tässä, ja olisin arvostanut rehellisyyttä.
Olen 27-vuotias, mies 32, jos se nyt mitenkään mihinkään liittyy. Aamulla olisi herättävä aikaisin töihin, mutta ei ole ihan sellainen olo että saisin unta... Pakko mennä yrittämään kuitenkin.
Näin sitten minuakin petettiin, en olisi uskonut... Mielestäni olen hyvä tyttöystävä, kiltti ja rehellinen. Ei se sitten riittänyt.
Kommentit (188)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:28"]
Eka kertaa elämässäni selasin minäkin tuollaista seksiseuranhakupalstaa, enkä löytänyt sellaista ilmoitusta, joka olisi sopinut omaan puolisooni. No, valheitahan noissa ilmoituksissa myös paljon on, ja salakähmäisyyttä, koska pettäminen vaan ei ole sellainen asia, joka KESTÄISI PÄIVÄNVALON!
Ap, "jätä se sika", palstan kuuluisien sanojen mukaan. Jos kuvasta näit miehen ja huoneen olevan tuttuja, niin vastaisin itse tuohon deittiin kuin muuna naisena ja katsoisin, mitä tapahtuu, kun mies tulee sovittuun deittipaikkkaan! Näyttäisin silloin kännykälläni nettisivusta nappaamani kuvan ja sanoisin, että tämän takia olet siinä ja että se olikin nyt sitten siinä! Sanoisin, että pahempi on etsiä seksiseuraa ko sivustoilta, kuin etsiä sieltä omaa miestään seksiseuranhakijoiden joukosta!
[/quote]
Joo ja tällainen tietoinen pettämisen mahdollisuuksien etsiminen on mielestäni vielä kuvottavampaa kuin esim. humalassa harhautuminen (mitä en myös tietenkään hyväksy). Tällainen määrätietoinen seksiseuran haku on jotenkin niin loukkaavaa, se ei tapahdu vahingossa vaan on täysin tietoisesti tehty, tietäen että teko on väärin ja satuttaa puolisoa. mutta on vaan kuitenkin niin tisekäs ettei piittaa muista vaan tekee sen.
Kun sinne jättää ilmoituksen vie jonkin aikaa kun ylläpidossa tarkastavat sen, jopa muutaman tunnin. Se ei ikinä itsestään uusiudu vaan henkilön itsen täytyy se käydä uusimassa eli nostamassa kärkeen, jolloin se tulee heti listan alkuun ja siinä näkyy aina päivämäärä ja kellonaika jolloin tehty tai uusittu. Jos sen siällöstä ei muuta mitään se uusiutuu heti kun se uusii, mutta, jos jotain kohtaa muuttaa niin se taas tarkastetaan ja vie tuntejakin aikaa uusiutua. Ilmoituksessa näkyvä aika on kuitenkin aina se aika jolloin henkilö on sitä nappia painanut. Jospa miehesi on siinä muuttanut jotain tai laittanut tarkastettavaksi ihan uuden ilmoituksen, joten seuraa ilmoitukisa lähemmän vuorokauden aikana.
Miehesi ei joko ole yksiavioista tyyppiä tai ei ole oikesti sinusta kiinnostunut tai ei koe seksin olevan kanssasi sitä mitä haluaa. Etkö osaa heittäytyä seksissä rennoksi vai eikö miehesi pidä vartaloasi haluuttavana. Syitä voi olla monia. Minä en sinuna muuttaisi yhteen sillä tuollaisella suhteella ei ole tulevaisuutta ja kaikki miehet ei ole sikoja ja miehiä löytyy muunkinlaisia ja niitä kunnollisia ja rehellisiäkin jopa Iskureista.
Nainen40+ Iskurissa ollut.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:39"]
Kun sinne jättää ilmoituksen vie jonkin aikaa kun ylläpidossa tarkastavat sen, jopa muutaman tunnin. Se ei ikinä itsestään uusiudu vaan henkilön itsen täytyy se käydä uusimassa eli nostamassa kärkeen, jolloin se tulee heti listan alkuun ja siinä näkyy aina päivämäärä ja kellonaika jolloin tehty tai uusittu. Jos sen siällöstä ei muuta mitään se uusiutuu heti kun se uusii, mutta, jos jotain kohtaa muuttaa niin se taas tarkastetaan ja vie tuntejakin aikaa uusiutua. Ilmoituksessa näkyvä aika on kuitenkin aina se aika jolloin henkilö on sitä nappia painanut. Jospa miehesi on siinä muuttanut jotain tai laittanut tarkastettavaksi ihan uuden ilmoituksen, joten seuraa ilmoitukisa lähemmän vuorokauden aikana.
Miehesi ei joko ole yksiavioista tyyppiä tai ei ole oikesti sinusta kiinnostunut tai ei koe seksin olevan kanssasi sitä mitä haluaa. Etkö osaa heittäytyä seksissä rennoksi vai eikö miehesi pidä vartaloasi haluuttavana. Syitä voi olla monia. Minä en sinuna muuttaisi yhteen sillä tuollaisella suhteella ei ole tulevaisuutta ja kaikki miehet ei ole sikoja ja miehiä löytyy muunkinlaisia ja niitä kunnollisia ja rehellisiäkin jopa Iskureista.
Nainen40+ Iskurissa ollut.
[/quote]
Eiköhän vika ole kuitenkin siinä pettävässä miehessä, eikä petetyn "seksitaidoissa". Mikään mitä olisin petturiexälleni tehtyt sängyssä, ei olisi riittänyt. Vai olikohan sekin että raskaanaollessani en pystynyt harrastamaan kipujen takia seksiä, minun syytäni ja oikeutus miehelle seksinhakuun muualta.
AP, vika EI SIIS OLE TODELLAKAAN SINUSSA. Älä ikinä kuvittele niin.
N32
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 06:43"]http://www.iskuri.net/index.php?prof=862613&inr=9&s=0&hsp=1&imin=32&imax=32
miehesi?
[/quote] Yyääääk!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:38"]
Miehen ilmoitusta ei enää löydy. En nukkunut koko yönä, joten tein vähän dramaattisesti ja laitoin viestiä jo aamuyöstä. Ilmoitus on poistettu, vaikka mies ei ole vastannut mitään. Huijasin myös täällä vähän: arvasin, että osa ihmisistä lähtee selaamaan ilmoituksia, joten lisäsin/vähensin vuoden miehen iästä. Halusin kertoa ikämme suunnilleen kuitenkin. Omani kerroin rehellisesti.
Kertokaahan te jotka tiedätte, että eihän tuo yksi kommentoija voi olla oikeassa, joka sanoi ilmoitusten päivittyvän itsestään ja näyttävän uudemmilta?
ap
[/quote]Eivät ne päivity, vaan näkyvät jättöpäivän mukaan.
[/quote]
Toivon että tämä on totta. Jos ei olekaan, ja mies voi teoriassa olla syytön, niin en tiedä mitä ajattelisin. En kuitenkaan voisi luottaa häneen enää, kun syyttömyyttäkään ei voisi täysin todistaa. Eli esim. sitä, että koko seurustelumme aikana profiileja ei olisi käytetty. Minullakin saattaa olla vielä jokin vanha nettideittiprofiili, jota en ole muistanut poistaa ja jonka olemassaolostakaan en ole enää varma. En muista mitään vanhoja nimimerkkejäkään.
Mutta kai se melko epätodennäköistä on, että viimeisin ilmoitus olisi itsestään päivittynyt sivun alkuun.
ap
[/quote]
Hienoa! :)
Huoh ap, näin iskuria (epätoivoisuuksissani) käyttäneenä voin kertoa sinulle, että ne vanhat ilmoitukset eivät todellakaan päivity sinne alkuun (logiikka?) vaan ne menevät ihan päivämäärä järjestyksessä. Kokeile vaikka itse.
Itselläni oli muuten vieläpä samanlainen tilanne, kuin sinulla. Exälläni oli netissä pilvinpimein deitti-ilmoituksia. Kun jäi kiinni väitti kaikkia vanhoiksi. :D Paha vaan, että olin tehnyt valeprofiilin noille sivustoille ja kirjoitellut tämän "miehen" kanssa.
Hyvä vaan että pääset eroon tuosta helmestä.
Jotainhan se mies sieltä etsi ja jotain siltä puuttuu jota ei sinulta saa. Ei kannata suhdetta viedä eteenpäin. Miksi hän siellä olisi seuraa etsinyt, jos olisi tyytyväinen sinuun. Jätä se.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 06:43"]http://www.iskuri.net/index.php?prof=862613&inr=9&s=0&hsp=1&imin=32&imax=32 miehesi? [/quote] Yyääääk!
[/quote]
:D Hyi h***etti :DDD
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:47"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:38"] Miehen ilmoitusta ei enää löydy. En nukkunut koko yönä, joten tein vähän dramaattisesti ja laitoin viestiä jo aamuyöstä. Ilmoitus on poistettu, vaikka mies ei ole vastannut mitään. Huijasin myös täällä vähän: arvasin, että osa ihmisistä lähtee selaamaan ilmoituksia, joten lisäsin/vähensin vuoden miehen iästä. Halusin kertoa ikämme suunnilleen kuitenkin. Omani kerroin rehellisesti. Kertokaahan te jotka tiedätte, että eihän tuo yksi kommentoija voi olla oikeassa, joka sanoi ilmoitusten päivittyvän itsestään ja näyttävän uudemmilta? ap [/quote]Eivät ne päivity, vaan näkyvät jättöpäivän mukaan. [/quote] Toivon että tämä on totta. Jos ei olekaan, ja mies voi teoriassa olla syytön, niin en tiedä mitä ajattelisin. En kuitenkaan voisi luottaa häneen enää, kun syyttömyyttäkään ei voisi täysin todistaa. Eli esim. sitä, että koko seurustelumme aikana profiileja ei olisi käytetty. Minullakin saattaa olla vielä jokin vanha nettideittiprofiili, jota en ole muistanut poistaa ja jonka olemassaolostakaan en ole enää varma. En muista mitään vanhoja nimimerkkejäkään. Mutta kai se melko epätodennäköistä on, että viimeisin ilmoitus olisi itsestään päivittynyt sivun alkuun. ap [/quote] Teoriassa on myös mahdollista että mafia on pakottanut miehesi laittamaan ilmoituksen. Mitä väliä sillä on, eikö luottamus ole tärkeintä?
[/quote]
Niinpä. Minun entinen miesystäväni kielsi ehdottomasti tehneensä mitään seuranhakuilmoitusta. Kun ilmoitus kuitenkin oli selvästi olemassa, alkoi löytyä syitäkin. Hienoin selitys tuli pitkän listan viimeisenä: joku oli murtautunut hänen tietokoneelleen ja tehnyt hänen nimissään profiilin. Minä olin mykistynyt siitä, että ihan aikuinen eli viisikymppinen diplomi-insinööri edes yritti tuollaista selitystä, ja miespä tulkitsi mykistymiseni siten, että selitys tehosi, ja jatkoi olemista kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kun panin välit poikki, sain kuulla olevani harhaluuloinen ja epäluotettava - pahus, olisi vain pitänyt luottaa rehdin miehen sanaan, niin oltaisiin vieläkin onnellisesti yhdessä. :D
Kuulostaa aprillitarinalta, mutta on valitettavasti tosi.
Miehet kiistää aina viimeiseen asti kun jäävät kiinni, se on pettäjien sääntä numero yksi. Rakastunut nainen haluaa uskoa epätoivoisesti siihen oljenkorteen, ettei mies ole pettäjä ja ostavat kiistetyn syytteen. Perustuu siihen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:10"]Miehet kiistää aina viimeiseen asti kun jäävät kiinni, se on pettäjien sääntä numero yksi. Rakastunut nainen haluaa uskoa epätoivoisesti siihen oljenkorteen, ettei mies ole pettäjä ja ostavat kiistetyn syytteen. Perustuu siihen.
[/quote]
peesi.
Vaikka olisikin kaikilla maailman deitti- ja seksiseurasivuilla ilmoitus, se ei kuulu ap:lle! Huolehtikaa omista asioistanne, nuuskijat!
Mä suosittelen kans jotain ansaa. Ihan että varmistut asiasta mutta myös lisänä pääset tekemään jonkun inhan kepposen petturimiehelle.
Esim. vaikka pyydät jotain kaveria tekemään sinne feikkiprofiilin ja sopimaan treffit miehen kanssa. Sitten ostat eläinkaupasta jotain liskoille tarkoitettuja eläviä sirkkoja kasan ja tämä kaveri vapauttaa ne miehen kämppään ja lähtee menemään. Jotain tollaista, mutta vaihtoehtojahan tietysti on niin paljon kuin mielikuvitusta riittää. :D
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:46"]
Mä suosittelen kans jotain ansaa. Ihan että varmistut asiasta mutta myös lisänä pääset tekemään jonkun inhan kepposen petturimiehelle.
Esim. vaikka pyydät jotain kaveria tekemään sinne feikkiprofiilin ja sopimaan treffit miehen kanssa. Sitten ostat eläinkaupasta jotain liskoille tarkoitettuja eläviä sirkkoja kasan ja tämä kaveri vapauttaa ne miehen kämppään ja lähtee menemään. Jotain tollaista, mutta vaihtoehtojahan tietysti on niin paljon kuin mielikuvitusta riittää. :D
[/quote]
Ongelmahan on että mies tietää että ap tietää. Silloin se varmasti osaa olla myös varovainen ja laskea yks yhteen. Nyt kun ilmoituskin on mystisesti poistettu niin ei tätäkään jekkua voi oikein toteuttaa.
AP, Mikä meininki tällähetkellä?
Pakkoko on kytätä niitä miestenne ilmoituksia netistä? Eikö olis helpompi antaa asian vain olla ja rakastaa toisianne. Ei tuolla kukaan kenellekkään edes vastaa noihin ilmotuksiin. Terv. Erään teidän tän palstan vaimon mies jolla vastaava ilmotus iskurissa
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:51"]Pakkoko on kytätä niitä miestenne ilmoituksia netistä? Eikö olis helpompi antaa asian vain olla ja rakastaa toisianne. Ei tuolla kukaan kenellekkään edes vastaa noihin ilmotuksiin. Terv. Erään teidän tän palstan vaimon mies jolla vastaava ilmotus iskurissa
[/quote]
Ei ole tullut mieleenkään etsiä ilmoa. Mutta jos sellainen olisi niin haluaisin kyllä tietää. Käsitykset rakkaudesta ja kunnioituksesta olisivat HIEMAN erilaiset.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:17"]Tuskinpa se pvm on väärin. Oon pahoillani puolestasi, ap. Onneksi miehen paskamaisuus selvisi nyt eikä vasta niiden 10 avioliittovuoden, kolmen lapsen ja ison asuntolainan jälkeen
[/quote]
Taidat pihdata häneltä seksiä? Mies joka on tyytyväinen seksielämäänsä, EI tee noin.
Minäkin petin avovaimoani, kun hän ei vain ymmärtänyt sitä pientä seikkaa että olen huonolla tuulella ja ahdistunut, ellen saa riittävästi seksiä. Luonnollisesti sitten lopulta tuli eteen sellainen nainen johon rakastuin, joten luonnollisesti vaihdoin häneen.
Nyt 4v asuttu yhdessä ja elämä sujuu erittäin hyvin; Ei tarvitse aina olla se joka vonkaa seksiä ja torjutuksi tulemisen jälkeen olla pahalla tuulella.
On elämässä toki muutakin kuin seksiä, mutta monelle ihmiselle se on silti niin tärkeä asia, että ei tule toimeen ilman
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:46"]
[/quote]
Ongelmahan on että mies tietää että ap tietää. Silloin se varmasti osaa olla myös varovainen ja laskea yks yhteen. Nyt kun ilmoituskin on mystisesti poistettu niin ei tätäkään jekkua voi oikein toteuttaa.
[/quote]
Nyt alkoivat selitykset automaattisista päivityksistä, jotka ovat kuulemma sivustolla mahdollisia. Auttakaa, onko tuo totta?
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:46"]
[/quote]
[/quote]
Nyt alkoivat selitykset automaattisista päivityksistä, jotka ovat kuulemma sivustolla mahdollisia. Auttakaa, onko tuo totta?
ap
[/quote]
Miksi siellä sellaisia olisi? Onko miesten ilmoituksista vai pulaa?
Sunhan ois tietenkin kannattanut rekisteröityä tuolle sivulle ja ottaa yhteyttä mieheesi ja sopia treffit. Siinäpähän olisi selitellyt, ettei ole hänen profiilinsa.