EI moderni nainen tarvitse mieheltä miehekkyyttä ja romantiikkaa
Siis että mies tuo esim. kukkia, on suojelevainen, tekee fyysiset hommat esim. lumityöt, ottaa syliin jne.
Kommentit (10)
Ei niin. Oletko jo hankkinut sen kissan?
Sinä onneton kuvittelet päättäväsi, mitä joku toinen haluaa ja tarvitsee...Just🤣🤣🤣🤣🤣
Samaan tapaan kuin modernin miehen ei tarvitse odottaa naiselta naisellisuutta, seksiä ja romantiikkaa. Kyllä nämä asiat voi hoitaa miesten kesken 😊
Höh. Ei pidä paikkaansa.
Kukat on hyvä juttu. Hyvät lahjat oikeina päivinä pakollista, jos haluaa että suhde kukoistaa.
Suojelevaisuus kyllä, esim. sateella jos naisella ei ole sateenvarjoa ja miehellä on, niin toki lainaa varjoaa naiselle (tai vetää yhdessä varjon alle viereensä mutta niin ettei nainen varmasti kastu).
Lumitöitä jos tarvii tehdä, niin voidaan tehdä yhdessäkin. Hyvää selkä-hartia-hauis-treeniä ja tekee hyvää naisellekin. Jos jostain syystä toinen ei voi tehdä, esim. terveyden takia, niin toinen tekee.
Ottaa syliin. No tottakai ottaa! Fyysinen läheisyys, muukin kuin seksi, on toimivan suhteen ydintä!
Siis slaavilaiset 15-vuotiaat tekevät noita asioita. Aika taantuneita olette jos kuvittelette että tuollaisella saa naisen.
Ei moderni mies röllää miesvauva.fissä saadakseen naisen vaan kouluttautuu, tutustuu sinäkin aikana moniin naisiin ja kasvaa aikuiseksi ihmiseksi, jolla on sosiaalisia suhteita, harrastuksia ja ystäviä kumpaakin sukupuolta.
Tällaisia mun tuntemat nuoret miehet ovat.
Hyvin ikävää, että ap on kasvanut pelkästään ruudun ääressä ja yksinään, jolloin hän ei ole oppinut normaalia vuorovaikutusta ja käytöstapoja toisten ihmisten kanssa pärjätäkseen. Ainut lapsi, oletan? Juoppo faija hylännyt pienenä ja ylisuojeleva yh-äiti lellinyt piloille ja valitettavasti myös estänyt itsenäistymisen.
Ap asuu edelleen äidillään tai ainakin äiti tuo ruuat jääkaappiin ja pesee pyykit, eiköstä :D
Ap on siis romanttisessa parisuhteessa äitinsä kanssa.
Minä en miehenä tarvitse romantiikkaa.
Ei ehkä tarvii, mutta haluaa. Tai kyllä sitä miehekkyyttä myös tarvitsee. Ei muuten syty halut. Eikä ilman romantiikkaa suhde kukoista. Romantiikan muoto voi sitten vaihdella.
Miehen kannattaa opetella kaikki "Rakkauden kielet".
Vierailija kirjoitti:
Minä en miehenä tarvitse romantiikkaa.
Etkä paljon muutakaan, kunhan nyt röökiä ja kaljaa ja paikan, johon voi paskoa. Henkisen paskasi punnaat miesvauva.fihin, koska sullakin on sosiaalinen yhteenkuulumisen tarve, jota et pysty muuten tyydyttämään. Simuloit sitä sitten täällä.
Miksei? Romantiikka on arjen luksusta.
En nyt sitä ainakaan halua, että kaikki hommat jää mulle.