Mä en kestä ton miehen hajua !
Siis kuinka ihmisen IHO voi haista HOMEELLE, aina ku toi herää ? Haju haihtuu sentää suht nopeaa, mut lakanat pitäis miehen puolelta vaihtaa melkee päivittäin. Kai toi on sitä kuuluisaa ominaishajua, mistä pitäis jotenki huumautua... lähinnä mua kylläki oksettaa.
Kommentit (78)
Hyi vittu! Haiseeko ihan perseelle?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:12"]
[/quote]
Homeelle kertoi haisevan.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:12"]
[/quote]
Homeelle kertoi haisevan.
[/quote]
Ehkä sen perse on homeessa?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:12"] Hyi vittu! Haiseeko ihan perseelle? [/quote] Homeelle kertoi haisevan. [/quote] Ehkä sen perse on homeessa?
[/quote]
Haisee siltikin homeelle.
Rakkaus loppumassa? Itselläni kaksi pitkää suhdetta hiipui, kun pikkuhiljaa näiden miesten haju alkoi ällöttää. On tietenkin hyvnhajuisen ja hajuttomankin kanssa sude päättynyt, että tiedä sitä sitten..,
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:22"]
Rakkaus loppumassa? Itselläni kaksi pitkää suhdetta hiipui, kun pikkuhiljaa näiden miesten haju alkoi ällöttää. On tietenkin hyvnhajuisen ja hajuttomankin kanssa sude päättynyt, että tiedä sitä sitten..,
[/quote]
Alkoiko haista homeelle?
Aamulla kun annoin suuseksiä miehelle, haistoin kakan kun kävin lähellä pyllyä - olikohan juuri pierryt?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:12"] Hyi vittu! Haiseeko ihan perseelle? [/quote] Homeelle kertoi haisevan. [/quote] Ehkä sen perse on homeessa?
[/quote]
Haisee siltikin homeelle.
[/quote]
Aivan. Ehkä ap luulee että miehen iho haisee. Mutta totuus on, että miehen perse haisee homeelle.
Onko mies muuttanut ruokatottumuksiaan tai lihonnut? Jos on pyöreyttä niin laihdutus saattais auttaa.
Miehen haju on ällöttäny aina, onneks haisee tolle vaan aamusin. Tai pitkään nukkuneena. Suihkussa käynti ei vaikuta, aina käy suihkussa ennen nukkumaanmenoa...
Ja ei oo perseen haju toi, sellanen ummentunu home.
Ap
Onko mies muuttanut ruokatottumuksiaan tai lihonnut? Jos on pyöreyttä niin laihdutus saattais auttaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:25"]Miehen haju on ällöttäny aina, onneks haisee tolle vaan aamusin. Tai pitkään nukkuneena. Suihkussa käynti ei vaikuta, aina käy suihkussa ennen nukkumaanmenoa...
Ap
[/quote]
Ootko haistellut sen persettä?
Ihan samanlaista ruokaa se syö, mikään ei muuttunut. Liikakiloja toki muutama. Ennen ei vaan oo noin vahvasti haissu... toisaalta, oon oppinu jo välttelemään aamusin. :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:26"]Ihan samanlaista ruokaa se syö, mikään ei muuttunut. Liikakiloja toki muutama. Ennen ei vaan oo noin vahvasti haissu... toisaalta, oon oppinu jo välttelemään aamusin. :D
Ap
[/quote]
Ite meinaan oon alkanu haista pahemmalta kun lihoin 8 kg. Pitäs laihduttaa mutta mutta...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:25"]Miehen haju on ällöttäny aina, onneks haisee tolle vaan aamusin. Tai pitkään nukkuneena. Suihkussa käynti ei vaikuta, aina käy suihkussa ennen nukkumaanmenoa...
Ap
[/quote]
Ootko haistellut sen persettä?
[/quote]
No en, mut kyllä toi sellanen pierukone on, et paskan ja ton homeen erotan. :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:26"]
Ihan samanlaista ruokaa se syö, mikään ei muuttunut. Liikakiloja toki muutama. Ennen ei vaan oo noin vahvasti haissu... toisaalta, oon oppinu jo välttelemään aamusin. :D Ap
[/quote]
Röhähdin viimeiselle lauseelle.
Minun suhde päättyi myös hajuun. Kumppanin haju rupesi ällöttämään. Outo, vastenmielinen lemu (ei hiki), ehkä vanhenevan, itsestään huolehtimattoman miehen ominaislemu.En vaan enää jaksanut haistella .
Ai kauheaa...Mä olen valinnut mieheni sen hajun perusteella aina, se on ainoa kriteeri josta en voi yhtään tinkiä. Ominaishajun pitää olla hyvä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:26"]Ihan samanlaista ruokaa se syö, mikään ei muuttunut. Liikakiloja toki muutama. Ennen ei vaan oo noin vahvasti haissu... toisaalta, oon oppinu jo välttelemään aamusin. :D
Ap
[/quote]
Ite meinaan oon alkanu haista pahemmalta kun lihoin 8 kg. Pitäs laihduttaa mutta mutta...
[/quote]
Mutta voiko ylipaino saada ihon haisemaan homeelle ? En ymmärrä edes kuinka toi on mahollista, kuulostaaki niin typerälle :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:14"]Kai se mitä laittaa suuhun vaikuttaa siihen mille haisee? itse olen huomannut että kun syö huonosti,kebab,mäkkäri,karkki,kalja,sipsi,limsa,energia juoma ym. Kuuri viikonloppuna ja alkuviikosta hiki haisee omastamielestäkin ihan hirveelle. tv.mies [/quote] Tää vois olla se syy, pitsat ja kebabit ku menee miehelle alas ennemmin ku terveellinen ruoka. Pari viikkoa se jakso syödä terveellisesti, ku painostin sitä hetkeks ees pitämään taukoa roskaruuasta. En vaan tullu ajatelleeks, et olisko haju laimentunu, oon jo niin tottunu siihen... Ap
[/quote]
Juoko riittävästi vettä? Minä haisin ihan kuolleelta kun söin samoja ruokia ja päälle vielä alkoholia. Pahin oli juuri heränneenä. Nykyisin haisen vain ominaistuoksulle eli paskalle.
[/quote]
Haha, kiitti vikan lauseen nauruista :D !! Mutta joo, mies juo vettä tosi paljon, tälläki hetkellä pelaa koneella ja tuoppi vettä vieressä. Tosin juo myös paljon limua...
Ap
[/quote]
Diabetes? Jos juo oikeesti koko ajan