Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sängyillä on aina naisen nimi (Iida runkopatja)?

Vierailija
06.05.2015 |

Alkoi sänkykaupassa naurattamaan ihan sikana kun kauppias esitteli, tässä olis tämä Iida runkopatja ja Aino runkopatja, tästä löytyy Inka patja:D Ainossa oli enemmän jousia kuin Iidassa. Ei en minä löysää patjaa halua:D Mies 30v

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:55"]

Ahmed tai Mohammed niminen patja olisi mamupatja.

[/quote]

:D

Vierailija
2/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka patjana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakensin sänkyni itse ja sen nimi on Jooseppi.

Vierailija
4/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan loogista. Naisen päällä maataan, hoidetaan seksuaaliset halut jne. 

Ihan outoa olis jos patjoilla ois miehen nimi... Miettikää nyt... Jani-Patja tai Seppo-patja. Ei ei ei... 

Naisen nimi sen olla pitää. 

Vierailija
5/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:09"]

No ihan loogista. Naisen päällä maataan, hoidetaan seksuaaliset halut jne. 

Ihan outoa olis jos patjoilla ois miehen nimi... Miettikää nyt... Jani-Patja tai Seppo-patja. Ei ei ei... 

Naisen nimi sen olla pitää. 

[/quote]

Vois semiehenki olla tai joku ihan muu ku ihmisen nimi.

Vierailija
6/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisaalta hienot aluksetkin, veneet ym. kulkuvälineet ovat naisia, puhumattakaan hirmumyrskyistä, jotka näyttävät kuka määrää ja mistä suunnasta, joten tasoitusta siitä. :) Patjoja nimeävä on ollut vaan vähän katkera? Ja missäs niitä miesten nimiä olikaan?

Vierailija
7/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:51"]

No, toisaalta hienot aluksetkin, veneet ym. kulkuvälineet ovat naisia,

[/quote]

Itse asiassa ne todella hienot laivat eivät todellakaan ole nimetty naisten mukaan. Titanic, Oasis of the Seas, Allure of the Seas. Edes Suomen Joutsenta ei ole sidottu sukupuoleen, sen alkuperäisistä nimistä puhumattakaan. Sitten on erikseen nämä wt-jengien suosimat rosellat ja muut juottolautat.

Vierailija
8/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:08"]

[/quote]

Itse asiassa ne todella hienot laivat eivät todellakaan ole nimetty naisten mukaan. Titanic, Oasis of the Seas, Allure of the Seas. Edes Suomen Joutsenta ei ole sidottu sukupuoleen, sen alkuperäisistä nimistä puhumattakaan. Sitten on erikseen nämä wt-jengien suosimat rosellat ja muut juottolautat.

[/quote]

Just. No menepä kävelemään venesatamaan (myös yksityisiä todella hienoja veneitä) jossa raha tuoksuu, niin siellä näet kuinka oikeassa olen. Naisia lähes kaikki. Ja myrskyt ovat käsittääkseni lähes aina naisia. Pitihän tämäkin nyt sitten vetää tuon luokittelukeskustelun urille, mutta juuri kiskaisin sen sieltä takaisin.

Vierailija
9/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 10:08"]

Mä rakensin sänkyni itse ja sen nimi on Jooseppi.

[/quote]

Tämä lienee se poikkeus sääntöön. Minäkin voin leikkiä hirmumyrsky Mantaa kotona tuulettimien ja veden kanssa. Titanic on myös selvästi naispuolinen.

Vierailija
10/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:12"]

[/quote]

[/quote]

Just. No menepä kävelemään venesatamaan (myös yksityisiä todella hienoja veneitä) jossa raha tuoksuu, niin siellä näet kuinka oikeassa olen. Naisia lähes kaikki. Ja myrskyt ovat käsittääkseni lähes aina naisia. Pitihän tämäkin nyt sitten vetää tuon luokittelukeskustelun urille, mutta juuri kiskaisin sen sieltä takaisin.

[/quote]

Joka ei silti muuta faktaa, että todella hienot laivat, massiiviset insinööritaidonnäytteet eivät todellakaan usein ole naisten nimien mukaan nimetty. Pienet jollat venesatamassa eivät ole verrattavissa näihin. 

Vierailija
11/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää naisten alistamista! Miksi Naisasialiitto ei puutu asiaan? Nyt kaikki naiset barrikaadeille! Boikotoikaamme patja-kauppoja! Vaadimme Pertti-, Risto-, ja Taneli-patjoja allemme!

Vierailija
12/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joka ei silti muuta faktaa, että todella hienot laivat, massiiviset insinööritaidonnäytteet eivät todellakaan usein ole naisten nimien mukaan nimetty. Pienet jollat venesatamassa eivät ole verrattavissa näihin. 

[/quote]

Kun katsos mä puhun sen tasoisista naisiksi nimetyistä jahdeista, että niitä ei jossain Pihtiputaan järvikalasatamassa kellu. :D Hinnasta päätellen ne ovat taidonnäytteitä kaikin tavoin, myös myyntitaidon-.

Vierailija
13/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:14"]Törkeää naisten alistamista! Miksi Naisasialiitto ei puutu asiaan? Nyt kaikki naiset barrikaadeille! Boikotoikaamme patja-kauppoja! Vaadimme Pertti-, Risto-, ja Taneli-patjoja allemme!
[/quote]
Maksaisin enemmän Tanelista kun Tanjasta.

Vierailija
14/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:14"]

Törkeää naisten alistamista! Miksi Naisasialiitto ei puutu asiaan? Nyt kaikki naiset barrikaadeille! Boikotoikaamme patja-kauppoja! Vaadimme Pertti-, Risto-, ja Taneli-patjoja allemme!

[/quote]

Toisaalta pikkuhousunsuoja Perttiset olisi seksistinen tuote eli näiden kanssa pitää olla varovainen. Aina ei etukäteen tiedä mistä pillastuvat.

Vierailija
15/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät pystyisi ostamaan Jorma-runkopatjaa. Tuntuisi uhalta maskuliinisuudelle (heteroudelle).

Vierailija
16/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiä,leikkiä.

Vierailija
18/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 11:47"]http://tieku.fi/luonto/suomen-myrskyt-saavat-nimensa-almanakasta
[/quote]
Ja on ainakin myös Atlantin alueella miehen nimiä myrskyillä: http://www.nhc.noaa.gov/aboutnames.shtml

Vierailija
19/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myös johtuu siitä, että naisen nimestä tulee kodikas ja turvallinen fiilis. Kun nukut naisen nimisellä patjalla, on kuin nukkuisit äidin sylissä.

Vierailija
20/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmed tai Mohammed niminen patja olisi mamupatja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi