Äh ei ole aamukahviin maitoa enkä jaksaisi mennä kauppaankaan :(
Kommentit (38)
Ethän sinä välttämättä siitä mitään traumaa saa, vaikka aamulla ei olisi maitoa.
UHT- maitotetran ostat näitä tilanteita varten jatkossa. Se säilyy kuukausia avaamattomana huoneenlämmössä.
Kai se on pakko vaan mennä! Ei jaksais itsekään mennä, mutta pakko kai vielä,
Toinen vaihtoehto on ostaa kasvirasvavalmiste. Se on jauhemuodossa. Säilyy huoneen lämmössä. Prismassa myydään uht-maitojen ja kanamunahyllykön vieressä meillä päin.
Maistuu kermalle kahvin seassa. Kätevää silloin kun maito on loppunut.
Pakkaus on n. 10cm korkea ja tumma muovipakkaus. Siinä on kierrekansi.
Tule minulta lainaamaan. Olen koko illan kotona.
Laiskuus jos mikä on hymiön paikka...
Nyt on hyvä tilaisuus opetalla juomaan kahvi kahvina. Tottuminen kestää pari viikkoa ja sen jälkeen ihmettelet, miksi olet lantrannut kahvisi aikaisemmin.
Maito on vasikoiden juoma, sitä ei aikuiset tarvitse, edes kahvissa.
Tilaa woltilla. Tai jos on Alepa niin tilaa sellainen pieni robotti, maksaa vain 1,9€. Samalla voi laittaa muutakin aamupalatarpeita samaan kyytiin
Toki palstan vaatima vastaus, että kävele laiska-akka. Eikä mitään muttia.
Juustoportin UHT maidot on oikeasti hyviä! Eivät maistu niin sellaiselta makealta. Maistuvat enemmän "oikealta" maidolta.
Niin,et taida jaaskaan edes mennä töihin kään...ime utarettasi
Vierailija kirjoitti:
Tilaa woltilla. Tai jos on Alepa niin tilaa sellainen pieni robotti, maksaa vain 1,9€. Samalla voi laittaa muutakin aamupalatarpeita samaan kyytiin
Toki palstan vaatima vastaus, että kävele laiska-akka. Eikä mitään muttia.
Jos multa olisi maito loppu niin lainaisin naapuritalosta, ei ole Woltteja eikä robotteja meidän syrjäkylällä.
Hämmästyttää tällainen joustamattomuus ettei jotain voi syödä tai juoda jos jotain puuttuu. Itse en jaksanut hakea maitoa ja aloin juomaan kahvin mustana.
Vierailija kirjoitti:
Niin,et taida jaaskaan edes mennä töihin kään...ime utarettasi
Siinä taas yksi tollo, oliko puhe töihin menosta? Ei. -eri
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää tällainen joustamattomuus ettei jotain voi syödä tai juoda jos jotain puuttuu. Itse en jaksanut hakea maitoa ja aloin juomaan kahvin mustana.
Siinähän juot.
Kahvi on parasta mustana ja ilman sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuokin joustamatonta, jos kahvi on vaan pakko juoda, tykkäsi tai ei. :D Mulla jää kahvit juomatta, jos ei maitoa ole. Ei vain maistu, mieluummin siis ilman. Kahvi ei ole mikään elämän välttämättömyys kuitenkaan.
Hei kello täällä 23:16 ja toi uusavottomuus johtuu ainoastaan teidän idiolistanne jauho sannasta,koittakaa nyt get over it pikku ihmiset ja juokaa vaikka volgan pohjamutaa
Jos sulla on pakastimessa vaniljajäätelöä niin laita ruokalusikallinen sitä kahvin joukkoon.
Onneksi tajusit nyt etkä aamulla.