Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä ton miehen hajua !

Vierailija
31.03.2015 |

Siis kuinka ihmisen IHO voi haista HOMEELLE, aina ku toi herää ? Haju haihtuu sentää suht nopeaa, mut lakanat pitäis miehen puolelta vaihtaa melkee päivittäin. Kai toi on sitä kuuluisaa ominaishajua, mistä pitäis jotenki huumautua... lähinnä mua kylläki oksettaa.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:25"]Miehen haju on ällöttäny aina, onneks haisee tolle vaan aamusin. Tai pitkään nukkuneena. Suihkussa käynti ei vaikuta, aina käy suihkussa ennen nukkumaanmenoa...

Ja ei oo perseen haju toi, sellanen ummentunu home.

Ap
[/quote]

Ootko haistellut sen persettä?
[/quote]

No en, mut kyllä toi sellanen pierukone on, et paskan ja ton homeen erotan. :D

Ap
[/quote]

Aivan aivan.. Mistäköhän voisi johtua..?

Vierailija
62/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vika onkin patjassa? Mitä jos kokeilisitte vaihtaa sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:29"]

Ai kauheaa...Mä olen valinnut mieheni sen hajun perusteella aina, se on ainoa kriteeri josta en voi yhtään tinkiä. Ominaishajun pitää olla hyvä.

[/quote]

Ominaishajun pitää olla home.

Vierailija
64/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tulisi valita ominaishajun perusteella. Proteiinien miellyttävä tuoksu indikoi sopivasta kumppanista. Reproduktion onnistumisen kannalta tällä on suuri merkitys. Synteettiset hajusteet kannattaa jättää käytätmätä.

Vierailija
65/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoileeko kovasti öisin? Mulla meni hetki tajuta nykyisen miehen kanssa, että se hikoilee öisin niin paljon, että sen peittokin oli suorastaan homeessa!

Nykyisin laittaa peittonsa ja tyynynsä tuulettumaan aamuisin ja niitä pestään/vaihdetaan tarpeen mukaan.

Vierailija
66/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:30"]

Puoliso tulisi valita ominaishajun perusteella. Proteiinien miellyttävä tuoksu indikoi sopivasta kumppanista. Reproduktion onnistumisen kannalta tällä on suuri merkitys. Synteettiset hajusteet kannattaa jättää käytätmätä.

[/quote]

Reproduktion, eli suomeksi lisääntymisen(kö)? t. Amis

Vierailija
67/78 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti teet vääränlaista ruokaa miehelle.

Vierailija
68/78 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syönyt hampurilaista rypäleet chardonnay Sauvignon Merlot cabernet tai siirappia vaaleaa leipää ja piimää?

Vierailija
69/78 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun suhde päättyi myös hajuun. Kumppanin haju rupesi ällöttämään. Outo, vastenmielinen lemu (ei hiki), ehkä vanhenevan, itsestään huolehtimattoman miehen ominaislemu.En vaan enää jaksanut haistella .

Tämä! En jättäisi miestä pelkän hajun takia, mutta joo! Mikä ihme se haju oikein on ja miten siitä voisi päästä eroon, siis muuten kuin lähtemällä itse pois sitä haistelemasta? Tuntuu että koko huusholli haisee koko ajan enemmän vanhalta ihmiseltä.

Vierailija
70/78 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ominaisuus tuoksu pitää miellyttää. Muuten loppuu suhteessa läheisyys ja seksi.

Vierailija
71/78 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio.

Vierailija
72/78 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että sentään oma mies. Mulla on 9v ja 12v pojat. Nyt etenkin kesällä kun ne juoksee ja leikkii päivän tuolla pihalla, niin aivan jääääätävä kainalo- ja jalkahien yhdistelä haisee koko talossa. Päivittäin käyvät kyllä suihkussa kun pakotan, mutta ei niitä voi suihkuttaa useita kertoja pitkin päivää. Esimerkiksi lounasta en pysty niiden kanssa syömään samassa pöydässä. Sellainen pistävän imelä hien haju, joka porautuu oikein aivoihin saakka. Mitäs tälle tekis?

Vierailija
75/78 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan ennen ees huomannu mitään ominaishajua kenessäkään... Mut tää haju on pakko olla lähtösin miehestä, ei patjasta tai peitosta. Patja toki on vanha, mut tuuletettuna itsessään se ei haise. Eikä sänky tai peitto pesunkaan jälkeen, mut yhden yön jälkeen miehen puoli haisee taas. Jopa itse on todennu huuli pyöreenä, et on vähän tunkkanen haju joo, mitä mun puolella ei ole...

Ei myöskään juuri öisin hikoile, päinvastoin iho on hyvin viileä.

Toi pitäis viedä johonki kokovartalodesinfiointiin !

Ap

Haju voi olla aineenvaihdunnan tuote, voi tulla ruuansulatusjärjestelmästä tai pahimmassa tapauksessa on joku sairaus. Ruokavaliota kannattais tarkastaa ja liikkua kohtuullisesti myös kävellen.

Vierailija
76/78 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kotoisin Vaasasta? Vaasalaiset tunnetusti on...

Vierailija
77/78 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miehen käydä verikokeissa; muuttunut hien haju voi kertoa jostain sairaudesta. Vai onko mies aloittanut jonkun lääkityksen? Lääkkeetkin voivat muuttaa hien hajua.

Vierailija
78/78 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi