Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä ton miehen hajua !

Vierailija
31.03.2015 |

Siis kuinka ihmisen IHO voi haista HOMEELLE, aina ku toi herää ? Haju haihtuu sentää suht nopeaa, mut lakanat pitäis miehen puolelta vaihtaa melkee päivittäin. Kai toi on sitä kuuluisaa ominaishajua, mistä pitäis jotenki huumautua... lähinnä mua kylläki oksettaa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:37"]

Ei myöskään juuri öisin hikoile, päinvastoin iho on hyvin viileä.

Ap
[/quote] kylmänhiki... se pahin hiki

Vierailija
22/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun olisi helpompi olla ilman miestä jos pidät pikkupojan hajuttomuutta kiihottavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:14"]Kai se mitä laittaa suuhun vaikuttaa siihen mille haisee?
itse olen huomannut että kun syö huonosti,kebab,mäkkäri,karkki,kalja,sipsi,limsa,energia juoma ym. Kuuri viikonloppuna ja alkuviikosta hiki haisee omastamielestäkin ihan hirveelle.
tv.mies
[/quote]

Tää vois olla se syy, pitsat ja kebabit ku menee miehelle alas ennemmin ku terveellinen ruoka. Pari viikkoa se jakso syödä terveellisesti, ku painostin sitä hetkeks ees pitämään taukoa roskaruuasta. En vaan tullu ajatelleeks, et olisko haju laimentunu, oon jo niin tottunu siihen...

Ap

Vierailija
24/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hikoilee etikkaa.

Vierailija
25/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti apteekista hilseeseen lääkesampoota ja hyvi vittu sen iho haisi päiviä sen jälkeen ihan kauheelle, vaikka kävi suihkussa ja pesi toisella aineella. En pystynyt pussailemaan kun se eltaantunut löyhkä kävi niin nenään. Hilse lähti ja päänahka parani, mutta nykyään varottaa etukäteen kun meinaa sitä kuurina käyttää.

Vierailija
26/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavilla ei aineenvaihdunta toimi kuten pitäisi tästä johtunee ihon läpi tuleva ummehtunut haju.

Vierailija
27/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa, miks mun miehen hiki haisee etikalle? Ei ole lihava, todellakaan.

Vierailija
28/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:37"] Ei myöskään juuri öisin hikoile, päinvastoin iho on hyvin viileä. Ap [/quote] kylmänhiki... se pahin hiki

[/quote] tähän jännää musaa *din din din din din*

Vierailija
29/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan äijällä verensokerit niin sekaisin, että hiessä on sokeria niin paljon että öinen hikoilu saa ko. reaktion aikaan? Suosittelisin verensokerimittauksia.

Vierailija
30/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:36"]Oliskohan äijällä verensokerit niin sekaisin, että hiessä on sokeria niin paljon että öinen hikoilu saa ko. reaktion aikaan? Suosittelisin verensokerimittauksia.
[/quote]

Voihan tääkin olla, mutten usko. Ei ainakaan mitää oireita siihen viitaten. Toisaalta isälläni on diabetes, ni sais helposti mitattua arvot ilman lääkäriä.

Ap

Vierailija
31/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:14"]Kai se mitä laittaa suuhun vaikuttaa siihen mille haisee? itse olen huomannut että kun syö huonosti,kebab,mäkkäri,karkki,kalja,sipsi,limsa,energia juoma ym. Kuuri viikonloppuna ja alkuviikosta hiki haisee omastamielestäkin ihan hirveelle. tv.mies [/quote] Tää vois olla se syy, pitsat ja kebabit ku menee miehelle alas ennemmin ku terveellinen ruoka. Pari viikkoa se jakso syödä terveellisesti, ku painostin sitä hetkeks ees pitämään taukoa roskaruuasta. En vaan tullu ajatelleeks, et olisko haju laimentunu, oon jo niin tottunu siihen... Ap

[/quote]

Juoko riittävästi vettä? Minä haisin ihan kuolleelta kun söin samoja ruokia ja päälle vielä alkoholia. Pahin oli juuri heränneenä. Nykyisin haisen vain ominaistuoksulle eli paskalle.

Vierailija
32/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:37"] Ei myöskään juuri öisin hikoile, päinvastoin iho on hyvin viileä. Ap [/quote] kylmänhiki... se pahin hiki

[/quote] tähän jännää musaa *din din din din din*
[/quote] hahahahhahahahaha

Vierailija
33/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haisee kans ihan kauheelle,
Hän haisee kylläkin likaiselle. Olen alkanut miettimään että perse haisee, sitten kaivaa sitä ja niillä haisevilla sormilla hieroo sen hajun muualle kroppaan! On siis kuivaihoinen ja raapii itseään paljon. Peseytyy liian harvoin ja rasvaa sitä likaista ihoa.
Mies yli 40 jo.
Olen asiasta sanonut viime aikoina jokusen kerran mutta enää en kehtaa olla koko ajan valittamassa lemusta.
Haaveilen omista makuuhuoneista..

Vierailija
34/78 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:47"]Milloin ihmiset oppivat, että se on -LTA, -LTÄ!!! Ei -LLE !!!
[/quote]
Molemmat ovat oikein. :)
[/quote]

Vaan kun eivät olekaan.

Vierailija
35/78 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKALTA PASKALTÄ PASKALLE

Vierailija
36/78 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:14"]Kai se mitä laittaa suuhun vaikuttaa siihen mille haisee? itse olen huomannut että kun syö huonosti,kebab,mäkkäri,karkki,kalja,sipsi,limsa,energia juoma ym. Kuuri viikonloppuna ja alkuviikosta hiki haisee omastamielestäkin ihan hirveelle. tv.mies [/quote] Tää vois olla se syy, pitsat ja kebabit ku menee miehelle alas ennemmin ku terveellinen ruoka. Pari viikkoa se jakso syödä terveellisesti, ku painostin sitä hetkeks ees pitämään taukoa roskaruuasta. En vaan tullu ajatelleeks, et olisko haju laimentunu, oon jo niin tottunu siihen... Ap

[/quote]

Juoko riittävästi vettä? Minä haisin ihan kuolleelta kun söin samoja ruokia ja päälle vielä alkoholia. Pahin oli juuri heränneenä. Nykyisin haisen vain ominaistuoksulle eli paskalle.
[/quote]

Haha, kiitti vikan lauseen nauruista :D !! Mutta joo, mies juo vettä tosi paljon, tälläki hetkellä pelaa koneella ja tuoppi vettä vieressä. Tosin juo myös paljon limua...

Ap

Vierailija
37/78 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa taivutusmuodossa ole järkeä. Haisee mille ? HomeeLTA ? HomeeLLE ? Viimesin kuulostaa fiksummalta.

Ap

Vierailija
38/78 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no tietty jos kysyy, että haisee miLTÄ, ni sitte homeeLTA.

Ap

Vierailija
39/78 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais selvittää, onko sänky ihan kunnossa. Esiintyykö hajua ihan nukkumapaikasta riippumatta? Voisin hyvin kuvitella, että patja voi sisältää oikeastikin hometta, jos ei vaikka ole ihan kunnossa ilmanvaihto myös alapuolelta. Patja vaihtoon ja katsotte, että yön hikoilut pääsee hyvin haihtumaan sängystä. Kannattaa oikeastaan jättää sänky myös petaamatta, niin ei mahdolliset kosteudet muhi peiton alla.

Vierailija
40/78 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:13"]Kannattais selvittää, onko sänky ihan kunnossa. Esiintyykö hajua ihan nukkumapaikasta riippumatta? Voisin hyvin kuvitella, että patja voi sisältää oikeastikin hometta, jos ei vaikka ole ihan kunnossa ilmanvaihto myös alapuolelta. Patja vaihtoon ja katsotte, että yön hikoilut pääsee hyvin haihtumaan sängystä. Kannattaa oikeastaan jättää sänky myös petaamatta, niin ei mahdolliset kosteudet muhi peiton alla.
[/quote]

Patja on kyllä vanha, varmaan pitäis ostaa vihdoin uus, vaikkei siitä oliskaan kiinni. Sänkyä harvemmin pedataan kyllä...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan