Lue keskustelun säännöt.
Onko sinulla ikävä ketään?
Kommentit (47)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On. Anttia. Voi kun en olisi ollut niin heikko, yksi sana niin olisit ollut mun.
Miestä. On tulossa iltavuorosta kohta :).
On. Hiljattain menehtynyttä äitiäni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On miestäni. Tulee torstaina kotiin:)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]Kerro nyt vähän ap lisää tilanteestasi.
[/quote] En kerro. Täällä on liikaa uteliaita. Ehkä jotenkin oudosti vain toivon että ikävöimäni mies lukisi tämän.
[/quote]
Mitä hyötyä siitä olisi?
Tunnistaisiko hän edes että tarkoitat häntä.