Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ikävä ketään?

Vierailija
31.03.2015 |

Minulla on.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vähän ap lisää tilanteestasi.

Vierailija
22/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja aika on pitkä. Mutta saan sentään tavata, he eivät sentään ole esim menestyneitä. Lapset ja rakas. Suunnaton ikävä koko ajan, varsinkin lapsia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eksääni. Vaikka ei siitä mitään tulisi.

Vierailija
24/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*menehtyneitä...

Vierailija
25/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:39"]Miksi AP et voi kertoa?
[/quote] Olen varattu :(
[/quote] Enkä mä edes usko että hän on täällä.

Vierailija
26/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä "säätöä" jollakin tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko Oulusta?

Vierailija
28/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:45"]

Yhtä "säätöä" jollakin tavalla.

[/quote]

Ehkä niitä hauskoja hetkiä ja sitä, kun törmättiin sattumalta, mutta ei se enää olisi samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mäkin olen varattu ja ikävöin mun työkaveria niin että sydän pakahtuu :( paska fiilis!

Vierailija
30/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:45"]Ap oletko Oulusta?
[/quote] En. Olen stadista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kallea.

Vierailija
32/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kaipaan varattua.. Itse oon sinkku. Ap ootko nainen vai mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.
Ihan ekaksi miestäni joka on vaan töissä ja toivottavasti yöllä kotiutuu.
Itseäni sellaisena etten vaan koko aikaa halunnut kuolla.
Esikoisen isää, kuoli mokoma 11 vuotta sitten, olisi ihanaa kun olisi vielä hengissä ja voisin käskeä hänen puhumaan pojalleen järkeä, kauheen vaikea teini.
Ekaa koiraani, oli ihan unelma ja vertaan kaikkia muita siihen.

Vierailija
34/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Anoppiani.
Oikeesti :)
Asuu toisessa maassa. Nähdään parin vuoden välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:48"]Mä taas kaipaan varattua.. Itse oon sinkku. Ap ootko nainen vai mies?
[/quote] Olen nainen.

Vierailija
36/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vaikka tänään juuri näimme.

Vierailija
37/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on.

Ranskalaista tyttöä (äiti tosin oli Englantilainen). Tapasin hänet n. 20 vuotta sitte kaukaisessa paikassa. Muutaman viikon meillä oli mukavaa, ja tunsin ihan oikeasti rakastuneeni. Erosimme haikeina käytännön syistä (siis, minulla ei ollut rohkeutta leikkiä enempää tulella).

 

Yhteistä arkea emme viettäneet, jos nyt sitten samassa teltassa nukkumista, ja retkieväiden keittämistä primuksella voi sellaiseksi sanoa. Näin sain  kokea vain hänen hyvät puolensa.

 

Ensin ajattelin häntä joka hetki, sitten vain kerran minuutissa, tunnissa, päivässä, kuukaudessa... Nyt pitkän ajan jälkeen ajattelen häntä aina silloin kun tunnen itseni yksinäiseksi ja onnettomaksi (Huom! minulla on toki perhe, jossa iloisia lapsia, mutta silti).

 

Haluaisin tietää, mitä hänelle kuuluu, montako lasta, tyttöjä vai poikia, minkä ikäisiä...

 

Täämä saattaa kuulostaa joistakin hieman hullulta, mutta pitää aikuisella miehelläkin olla mielen sopukoissa jotain joka auttaa silloin kun kaikkensa antaminen ei siltikään tuota haluttua tulosta.

Vierailija
38/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]Kerro nyt vähän ap lisää tilanteestasi.
[/quote] En kerro. Täällä on liikaa uteliaita. Ehkä jotenkin oudosti vain toivon että ikävöimäni mies lukisi tämän.

Vierailija
39/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt edes joku vinkki että se mies voisi edes tunnistaa itsensä..

Vierailija
40/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävä. Hänen nimensä alkaa T-kirjaimella. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi