Onko sinulla ikävä ketään?
Kommentit (47)
On. Ja aika on pitkä. Mutta saan sentään tavata, he eivät sentään ole esim menestyneitä. Lapset ja rakas. Suunnaton ikävä koko ajan, varsinkin lapsia kohtaan.
On. Eksääni. Vaikka ei siitä mitään tulisi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:39"]Miksi AP et voi kertoa?
[/quote] Olen varattu :(
[/quote] Enkä mä edes usko että hän on täällä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:45"]
Yhtä "säätöä" jollakin tavalla.
[/quote]
Ehkä niitä hauskoja hetkiä ja sitä, kun törmättiin sattumalta, mutta ei se enää olisi samanlaista.
Ap, mäkin olen varattu ja ikävöin mun työkaveria niin että sydän pakahtuu :( paska fiilis!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:45"]Ap oletko Oulusta?
[/quote] En. Olen stadista.
Mä taas kaipaan varattua.. Itse oon sinkku. Ap ootko nainen vai mies?
On.
Ihan ekaksi miestäni joka on vaan töissä ja toivottavasti yöllä kotiutuu.
Itseäni sellaisena etten vaan koko aikaa halunnut kuolla.
Esikoisen isää, kuoli mokoma 11 vuotta sitten, olisi ihanaa kun olisi vielä hengissä ja voisin käskeä hänen puhumaan pojalleen järkeä, kauheen vaikea teini.
Ekaa koiraani, oli ihan unelma ja vertaan kaikkia muita siihen.
On. Anoppiani.
Oikeesti :)
Asuu toisessa maassa. Nähdään parin vuoden välein.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:48"]Mä taas kaipaan varattua.. Itse oon sinkku. Ap ootko nainen vai mies?
[/quote] Olen nainen.
No on.
Ranskalaista tyttöä (äiti tosin oli Englantilainen). Tapasin hänet n. 20 vuotta sitte kaukaisessa paikassa. Muutaman viikon meillä oli mukavaa, ja tunsin ihan oikeasti rakastuneeni. Erosimme haikeina käytännön syistä (siis, minulla ei ollut rohkeutta leikkiä enempää tulella).
Yhteistä arkea emme viettäneet, jos nyt sitten samassa teltassa nukkumista, ja retkieväiden keittämistä primuksella voi sellaiseksi sanoa. Näin sain kokea vain hänen hyvät puolensa.
Ensin ajattelin häntä joka hetki, sitten vain kerran minuutissa, tunnissa, päivässä, kuukaudessa... Nyt pitkän ajan jälkeen ajattelen häntä aina silloin kun tunnen itseni yksinäiseksi ja onnettomaksi (Huom! minulla on toki perhe, jossa iloisia lapsia, mutta silti).
Haluaisin tietää, mitä hänelle kuuluu, montako lasta, tyttöjä vai poikia, minkä ikäisiä...
Täämä saattaa kuulostaa joistakin hieman hullulta, mutta pitää aikuisella miehelläkin olla mielen sopukoissa jotain joka auttaa silloin kun kaikkensa antaminen ei siltikään tuota haluttua tulosta.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]Kerro nyt vähän ap lisää tilanteestasi.
[/quote] En kerro. Täällä on liikaa uteliaita. Ehkä jotenkin oudosti vain toivon että ikävöimäni mies lukisi tämän.
Anna nyt edes joku vinkki että se mies voisi edes tunnistaa itsensä..
On ikävä. Hänen nimensä alkaa T-kirjaimella. :)
Kerro nyt vähän ap lisää tilanteestasi.