Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ikävä ketään?

Vierailija
31.03.2015 |

Minulla on.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneks :D Ikävän tunne on hirveää.

Vierailija
2/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 3 vuoden ajan kun en ole ihastukseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:31"]Auttaisiko tämä ikävään?

http://41.media.tumblr.com/tumblr_ly1y7uuHYP1r15yneo1_500.jpg

 ,
[/quote] No huh. Oikeastaan ei. Silloin kun on ikävä, voit laittaa vaikka mirä pornokuvia eikä ne auta pätkääkään. Ikävä on syvempää.

Vierailija
6/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:31"]Auttaisiko tämä ikävään?

http://41.media.tumblr.com/tumblr_ly1y7uuHYP1r15yneo1_500.jpg

 
[/quote]
Ei koska olen heteromies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:33"]On.
[/quote] Ketä?

Vierailija
8/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä sinulla AP on ikävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollutta lastani. Aikaa on kulunut 7 vuotta mutta välillä iskee itkettävä ikävä. Haluaisin vain pitää häntä sylissäni.
.
Nyt tulee taas kyyneleet kun menin kirjoittamaan tuon.

Vierailija
10/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:35"]Ketä sinulla AP on ikävä?
[/quote] En mä voi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää oikein. Oon jo päässyt yli existäni.

Vierailija
12/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 otan osaa suruusi :( täältä iso ja lämmin halaus sinne! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, äitiäni. Tänään oli tosi raskas päivä ja olisin halunnut soittaa ja kysellä kuulumisia, mutta en ehtinyt, enkä viitsi enää näin myöhään soittaa.

Vierailija
14/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On salarakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP et voi kertoa?

Vierailija
16/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu reilu vuosi sitten edesmennyttä isoäitiäni

Vierailija
17/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:35"]Ketä sinulla AP on ikävä?
[/quote] En mä voi kertoa.
[/quote] Enkä edes usko että hänellä mua ikävä. Ehkä se tunne on ollut yksipuolinen.

Vierailija
18/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP älä viitsi olla niin salaperäinen! Nyt kerrot!

Vierailija
19/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:39"]10 otan osaa suruusi :( täältä iso ja lämmin halaus sinne! <3
[/quote]
Kiitos.

Vierailija
20/47 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:39"]Miksi AP et voi kertoa?
[/quote] Olen varattu :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän