Onko sinulla ikävä ketään?
Kommentit (47)
Jo 3 vuoden ajan kun en ole ihastukseni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:31"]Auttaisiko tämä ikävään?
http://41.media.tumblr.com/tumblr_ly1y7uuHYP1r15yneo1_500.jpg
,
[/quote] No huh. Oikeastaan ei. Silloin kun on ikävä, voit laittaa vaikka mirä pornokuvia eikä ne auta pätkääkään. Ikävä on syvempää.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:31"]Auttaisiko tämä ikävään?
http://41.media.tumblr.com/tumblr_ly1y7uuHYP1r15yneo1_500.jpg
[/quote]
Ei koska olen heteromies.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:33"]On.
[/quote] Ketä?
Kuollutta lastani. Aikaa on kulunut 7 vuotta mutta välillä iskee itkettävä ikävä. Haluaisin vain pitää häntä sylissäni.
.
Nyt tulee taas kyyneleet kun menin kirjoittamaan tuon.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:35"]Ketä sinulla AP on ikävä?
[/quote] En mä voi kertoa.
Ei oo enää oikein. Oon jo päässyt yli existäni.
10 otan osaa suruusi :( täältä iso ja lämmin halaus sinne! <3
On, äitiäni. Tänään oli tosi raskas päivä ja olisin halunnut soittaa ja kysellä kuulumisia, mutta en ehtinyt, enkä viitsi enää näin myöhään soittaa.
Juu reilu vuosi sitten edesmennyttä isoäitiäni
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:35"]Ketä sinulla AP on ikävä?
[/quote] En mä voi kertoa.
[/quote] Enkä edes usko että hänellä mua ikävä. Ehkä se tunne on ollut yksipuolinen.
AP älä viitsi olla niin salaperäinen! Nyt kerrot!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:39"]10 otan osaa suruusi :( täältä iso ja lämmin halaus sinne! <3
[/quote]
Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:39"]Miksi AP et voi kertoa?
[/quote] Olen varattu :(
Ei onneks :D Ikävän tunne on hirveää.