Älkää tunkeko samaan hissiin kanssani jos teillä on koira!
Eikö voi sen aikaa odottaa, että se toinen ihminen ehtii mennä hissillä ensin ja sen jälkeen tulla koiran kanssa perässä? Tai edes kysyä onko ok tulla sen karvakasan kanssa samaan hissiin?
T: Allergikko ja muutenkin isoja otuksia pelkäävä mamma
Kommentit (113)
Älä tunge samaan hissiin jos et tarjoa huumeita!!!!!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:55"]Miksi se koiranomistaja ei voi mennä portaita? Tai odottaa se muutama minuutti, että ehdin sinne ylimpään kerrokseen? Ap
[/quote]
Mikset sä voi avata suutas
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:50"]Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä. Palstalla on paljon ihmisiä joista koirat ovat ihmisiä ylempänä. Minun puolesta voisit potkaista koiran ulos hissistä jos omistaja ei muuten ymmärrä. [/quote] Saaks sun lastas potkasta kans
Lapset harvemmin aiheuttavat hengitysongelmia tai pelkotiloja koska saattavat puraista.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:47"]
Eikö voi sen aikaa odottaa, että se toinen ihminen ehtii mennä hissillä ensin ja sen jälkeen tulla koiran kanssa perässä? Tai edes kysyä onko ok tulla sen karvakasan kanssa samaan hissiin?
T: Allergikko ja muutenkin isoja otuksia pelkäävä mamma
[/quote]
Ei kenenkään tarvi kysyä toisten lupaa ennen hissiin "tunkemista". Jos pelkäät koiria niin avaa suusi ja pyydä itse että ei tulisi samaan hissiin tai mene seuraavalla.
Älkää lähettäkö minulle sähköpostia virka-ajan ulkopuolella! Onko selvä?
Mun kanssa ei saa tulla samaan hissiin, jos käytätte kikkeliä.
T. Kikkeliallerginen ja kikkeliä inhoova
Hissi on tarkoitettu ihan kaikille sitä tarvitseville. Mutta jos et suvaitse muita ihmisiä tai eläimiä ympärilläsi voit aina valita portaat.
Hei 22: olisitkohan vielä tuota mieltä, kun joku pelastaisi oman koiransa ja joku sulle hyvin tärkeä ja henkilö kuolee sen takia.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:50"]Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä.
Palstalla on paljon ihmisiä joista koirat ovat ihmisiä ylempänä.
Minun puolesta voisit potkaista koiran ulos hissistä jos omistaja ei muuten ymmärrä.
[/quote]
Saaks sun lastas potkasta kans
[/quote]
mun lapsi ei hypi päälle vaikka olisi innoissaan, eikä myös haise sateella.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:57"]Mun kanssa ei saa tulla samaan hissiin, jos käytätte kikkeliä.
T. Kikkeliallerginen ja kikkeliä inhoova
[/quote]
Lesbo
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:57"]Hei 22: olisitkohan vielä tuota mieltä, kun joku pelastaisi oman koiransa ja joku sulle hyvin tärkeä ja henkilö kuolee sen takia.
[/quote]
hyvin tärkeä ja RAKAS henkilö siis.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:55"]Miksi se koiranomistaja ei voi mennä portaita? Tai odottaa se muutama minuutti, että ehdin sinne ylimpään kerrokseen? Ap [/quote] Mikset sä voi avata suutas
[/quote]
Mies ehti jo tulla hissiin ja painaa nappia. Eli ei edes epäröinyt onko minusta ok mennä samalla hissillä sen koiran kanssa. Pitänee muuttaa allergiataloon.
Ja koirat haisee aina paskalta ja niiden omistajat samoin.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:55"]Miksi se koiranomistaja ei voi mennä portaita? Tai odottaa se muutama minuutti, että ehdin sinne ylimpään kerrokseen? Ap [/quote] Mikset sä voi avata suutas
[/quote]
Mies ehti jo tulla hissiin ja painaa nappia. Eli ei edes epäröinyt onko minusta ok mennä samalla hissillä sen koiran kanssa. Pitänee muuttaa allergiataloon.
[/quote]
Pitänee varmaan joo
Älä tunge kanssa ni samaan hissiin jos olet ap. Ikinä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:55"]
Miksi se koiranomistaja ei voi mennä portaita? Tai odottaa se muutama minuutti, että ehdin sinne ylimpään kerrokseen? Ap
[/quote]Koiranomistaja varmaankin vois mennä portaita, mutta monelle koiralle portaat ovat todella pelottavat liukkauden vuoksi. Lisäksi esim. isokokoiselle koiralle ei ole hyväksi mm. selälle, kulkea portaita suuria määriä jokapäivä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:50"]Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä.
Palstalla on paljon ihmisiä joista koirat ovat ihmisiä ylempänä.
Minun puolesta voisit potkaista koiran ulos hissistä jos omistaja ei muuten ymmärrä.
[/quote]
Saaks sun lastas potkasta kans
[/quote]
Potkase vaan, sen jälkeen et jaloillas tee enää koskaan yhtään mitään.
Sä oot vissiin yks näistä koirakaheleista. "Pelastan tulipalosta ennemmin oman koirani kuin tuntemattoman ihmisen".
[/quote]
No todellakin pelastaisin ennemmin oman koirani.