Älkää tunkeko samaan hissiin kanssani jos teillä on koira!
Eikö voi sen aikaa odottaa, että se toinen ihminen ehtii mennä hissillä ensin ja sen jälkeen tulla koiran kanssa perässä? Tai edes kysyä onko ok tulla sen karvakasan kanssa samaan hissiin?
T: Allergikko ja muutenkin isoja otuksia pelkäävä mamma
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:55"]
Miksi se koiranomistaja ei voi mennä portaita? Tai odottaa se muutama minuutti, että ehdin sinne ylimpään kerrokseen? Ap
[/quote]
Ison koiran kanssa on hankala mennä liukuportaita. Omistajalle ei varmaan tule mieleen, että olisit allerginen. Ainoa vaihtoehto on sanoa, kun omistaja on tulossa hissiin, että "anteeksi, olen allerginen".
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:13"]
Kuljen tällä hetkellä kainalosauvojen kanssa joten kiipeäminen niiden kanssa vitoskerrokseen ei houkuta.
Ap
[/quote]
Ilmeisesti sairaala ompeli sulta myös suun kiinni tai olet todella saamaton vätys. Ota kynä ja paperia mukaan ja kirjoita pyyntö. Sitten näytät sen lapun sille koiranomistajalle.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:50"]Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä.
Palstalla on paljon ihmisiä joista koirat ovat ihmisiä ylempänä.
Minun puolesta voisit potkaista koiran ulos hissistä jos omistaja ei muuten ymmärrä.
[/quote]
Saaks sun lastas potkasta kans
[/quote]
Potkase vaan, sen jälkeen et jaloillas tee enää koskaan yhtään mitään.
Sä oot vissiin yks näistä koirakaheleista. "Pelastan tulipalosta ennemmin oman koirani kuin tuntemattoman ihmisen".
[/quote]
En ole tuo ketä lainasit, mutta minä myös pelastaisin oman koirani ennemmin kuin jonkun tuntemattoman ihmisen. Samoin kuin pelastaisin oman lapseni ennemmin kuin toisen ihmisen. Ei tarvitsisi edes miettiä.
Mäyräkoira ei saa kävellä portaita, eikä kuolaa. Vähän haisee. Hän on hyvä koira muuten.
Ei tunge.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:18"]
Kuljen tällä hetkellä kainalosauvojen kanssa joten kiipeäminen niiden kanssa vitoskerrokseen ei houkuta.
Ap
[/quote]
Ilmeisesti sairaala ompeli sulta myös suun kiinni tai olet todella saamaton vätys. Ota kynä ja paperia mukaan ja kirjoita pyyntö. Sitten näytät sen lapun sille koiranomistajalle.
[/quote]
Olen musliminainen enkä saa puhua vieraille miehille. Tässä tapauksessa koiranomistaja oli mies. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:08"]Hihhulit jäisivät varmaan hoitovapaallekin jos voisivat. "Koirat ovat elämäni."
[/quote]
Höpöliini. Miksi ihmiset ottaa pennun yleensä kesälomalla? No saa olla pentuvapaalla!
Sun lapset vois laittaa uuniin. Ei se, että joku on lauennu sun sisälle, tee susta jollekin toiselle omaa koiraa tärkeämpää. Sori.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:23"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Olen musliminainen enkä saa puhua vieraille miehille. Tässä tapauksessa koiranomistaja oli mies. Ap
[/quote]
Haahaaahaaa! Tekosyy! Laita lappu kaulaan. Sinä saatat olla ajatustenlukija, me tavikset ei olla, sorry.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:18"]
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Johan nyt provon nakkasit
Ehdotus: pitäkää paitaa, jossa lukee isolla "ALLERGIKKO", niin tietää varoa teikeläisiä...
[/quote]
Ongelma siis ratkaistu! Muslimeilla mies menee ensin, joten sä poistut siksi aikaa kiltisti hissistä.
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No tuo nyt on vain omaa typeryyttäsi. Koiranomistajat eivät yhä edelleenkään ole ajatustenlukioita, joten jos et saa suutasi auki niin sopeudu.
Älä tunge samaan hissiin oravasi kanssa!
Älä tunge samaan hissiin norsuinesi!
Mistä sinut tunnistaa? Laita kuva!
Ne on kyllä ne rakin omistajat jotka saisivat mennä portaita. Tässäkin rapussa joku kulkee hissillä elukkansa kanssa jonka takia hissi haisee aina ihan perseelle. :x
Älä tunge samaan rappuun kanssasi, jos sinulla on pipo kireällä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:03"]
Voi hellanlettas! Kylläpä sulla on aggressiivinen allergia, jos parinkymmenen sekunnin hissimatkalla muka alkaa oireilemaan! :D Taitaa olla pelkkä tekosyy. Vaikka sulla oliskin koirapelko niin suurin osa koirista osaa käyttäytyä eikä tee sulle yhtään mitään.
[/quote] Kuinka ääliö täytyy olla jottei ole pienintäkään käsitystä siitä mitä fobia tarkoittaa? Koirapelko (ja ylipäätään suurehkoihiin vaarallisiin eläimiin kohdistuva pelko) on sitäpaitsi yksi terveellisimmistä ja luonnollisimmista peloista joita voi olla. Se on edesauttanut ihmislajin selvitymistä, joskin monen kommentoijan, lainatun mukaan lukien, takia olen epävarma onko se selviytyminen todella ollut niin tarpeen.
Vielä ilmiselvä lisäys: vaikka 99% koirista olisi (ainakin omistajiensa mukaan) hyvinkäyttäytyviä, se yksikin prosentti on aivan liikaa. Ei siinä valitettavasti nykypäivänä kovin kauaa mene että itse kukin näkee vaikka sen sata koiraa ja näin ollen sen vaarallisen häirikönkin melkoisen usein.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:57"]
Hissi on tarkoitettu ihan kaikille sitä tarvitseville. Mutta jos et suvaitse muita ihmisiä tai eläimiä ympärilläsi voit aina valita portaat.
[/quote]
Hissi on nimenomaan tarkoitettu niille, joiden on liki mahdoton kiivetä portaita esim nivelreuman sietämättömien kipujen takia, ja kun sellaisella vielä sattuu olemaan PAHA astma ja on juuri KOIRILLE pahimmin allerginen, niin HÄNELLÄ on todella se etuoikeus mennä hissillä, ja ihan pelkällä huomautuksella, että on koira-allerginen.
Rakkien taluttajat juoskoon portaita!
Ja tämä näin ihan sivullisen huomautuksena.
[/quote]
No HÄN osaa sitten varmaan PYYTÄÄ sitä KOIRAN kans HISSIIN pyrkivää ODOTTAMAAN hetken. Jos kerta ALLERGIA on niin PAHA, että ei kestä samassa tilassa KOIRAN kanssa edes MUUTAMAA SEKUNTIA!