Älkää tunkeko samaan hissiin kanssani jos teillä on koira!
Eikö voi sen aikaa odottaa, että se toinen ihminen ehtii mennä hissillä ensin ja sen jälkeen tulla koiran kanssa perässä? Tai edes kysyä onko ok tulla sen karvakasan kanssa samaan hissiin?
T: Allergikko ja muutenkin isoja otuksia pelkäävä mamma
Kommentit (113)
Sä hysteerikko voit avata myös suus tai kävellä
Älkää tunkeko mun kanssa samaan hissiin, jos teillä on hajustetta!
T: Allergikko
Treenaa hyllyvää pyllyä ja mene portaita pitkin
Älkää tunkeko samaan hissiin. Koskaan!
Mun kanssa ei saa tulla samaan hissiin, jos vaatteiden väri ei mätsää
T.tarkkasilmäinen
Älkää tunkeko mun kanssa samaan hissiin, jos teillä on yllänne villaa.
T: Allergikko
Ap on kova emäntä myös alapeukuttaan
Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä.
Palstalla on paljon ihmisiä joista koirat ovat ihmisiä ylempänä.
Minun puolesta voisit potkaista koiran ulos hissistä jos omistaja ei muuten ymmärrä.
Mun kanssa ei saa tulla samaan hissiin, jos käytätte nikkeliä
T. Nikkeliallerginen ja nikkeliä inhoova
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:50"]Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä.
Minun puolesta voisit potkaista koiran ulos hissistä jos omistaja ei muuten ymmärrä.
[/quote]
Saaks sun lastas potkasta kans
Älkää tunkeko kanssani samaan hissiin, jos ette tienaa yli 450 000 euroa vuodessa, kiitos! Joudun muuten aina nyrpistämään nenääni. T. Kokoomuslainen
Mitä ihmettä? Mun mielestä ihan asiallinen pyyntö? :D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:50"]Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä.
[/quote]
[/quote]
Koira ja lapsi eivät ole sama asia. Eläin on eläin ja ihminen on ihminen. Ja kyllä, en aiheuta lapsineni häiriötä enkä oleta muiden heistä pitävän.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:50"]Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä.
[/quote]
[/quote]
Potkase vaan, sen jälkeen et jaloillas tee enää koskaan yhtään mitään.
Sä oot vissiin yks näistä koirakaheleista. "Pelastan tulipalosta ennemmin oman koirani kuin tuntemattoman ihmisen".
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:50"]Koiria on pakko rakastaa. Niiden on pakko antaa nuolla lastasi. Niiden on pakko saada haukkua ja ulvoa kolmelta yöllä.
[/quote]
[/quote]
Koira ja lapsi eivät ole sama asia. Eläin on eläin ja ihminen on ihminen. Ja kyllä, en aiheuta lapsineni häiriötä enkä oleta muiden heistä pitävän.
[/quote]
Eläintä saa siis potkia mutta ihmistä ei. Ahaa.
Hyi helvetti se kuvottava märän koiran haju salpaa hengityksenkin!
Älä tunge samaan hissiin jos oot ruma, silmiä särkee
Miksi se koiranomistaja ei voi mennä portaita? Tai odottaa se muutama minuutti, että ehdin sinne ylimpään kerrokseen? Ap
Se koira voi kävellä portaat. Vedätte varmaan myös koiraa jonkun pulkan perässä.
Mene portaita.