Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?

Vierailija
18.12.2021 |

Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta ihmiset vihaa mua eikä halua jutella mulla ei ole kavereita ja vakituinen työ on mutta ei oo elämää.. niin oon aivan ilmaa.. en tiedä miks synnyin ku en kelpaa naisille... kai naisten mielestä olen pullea ja ruma.. vaikka omasta mielestä olen komea.

Vierailija
62/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan ku et suostu hyväksymään vammaisuuttasi et tule löytämään ketään.

Tämä. Ymmärrän ettei ajatus tunnu kivalta mutta se on tosiasia joka ei muutu muuksi siitä ettei se ole kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa niin hermot menee ja ärsyttää tää sinkkuus niin yli kaiken... kaipaa sitä läheisyyttä nykyää todella todella kovaa.

Vierailija
64/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisit, ainkain yhdeksi yöksi. t. marketta 65v

Vierailija
65/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai ai kun nuori ois ja naiset jumalois, ennen naiset selätin -

nyt saisit nöyrän elätin.

M56

Vierailija
66/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jatkuvasti vihainen ku en saa mitää kiinnostusta toiselta eli naiselta mua kohtaa ja mua kyllä kiinnostaa.. niin alkaa turhauttaa ja käytös muuttuu ku ei tunnu kelpaavan kellekkään.. ois niin ihana seurustella ja olis nainen tossa vierellä ja saisi koskea.

Vierailija
67/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisit, ainkain yhdeksi yöksi. t. marketta 65v

Joo ei kiinnosta ton ikäset naiset.. hei hei

Vierailija
68/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ymmärrän ettei ajatus tunnu kivalta mutta se on tosiasia joka ei muutu muuksi siitä ettei se ole kivaa.

MIksi mun pitäs se hyväksyä.. koska millään tapaa en ole kehitysvammainen?

Vierailija
69/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko itse 50-vuotiaan mahakkaan, heikkolahjaisen ja mt-ongelmaisen naisen? Sama kuin sinä niille 20-vuotiaille.

En tietenkää koska olen 36 v.. ja ottaisin yksinkertaisen oman ikäsen mahakkaan tavis nätin naisen.. se ei ole este.. kuten sanoin en kelpaa naisille omana itsenäni.. se tuntuu hyvin turhauttavalta ja pahalta

Miksi sitten koko ajan puhut nuorista naisista?

No en saa edes oman ikästä... onhan se jo nähty!

Kerro viimeisin kerta kun olet yrittänyt oman ikäistä. Missä ja miten. Minä en ole bongannut muuta kuin puhetta kauniiden tyttöjen yrittämisestä.

No esim tinderissä.. oli 41 ja 35 ei niitä kiinnostanut.. eli sielä olen yrittänyt miten niin?

Vierailija
70/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä komea ole, vaan tavis. Laitoit tänne kerran kuvasi ja siitä osasi kertoa. Mutta älää huoli, taviksia on melkein kaikki

Vierailija
71/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näytä vammaiselta.. en puhu sönköttävästi en kävele kuin vammaiset. millä mittaa olen vammainen.. olen hieman yksinkertainen esim lukihäiriö.. tekeekö se musta vammaisen oletko tosissas????

Vierailija
72/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et sä komea ole, vaan tavis. Laitoit tänne kerran kuvasi ja siitä osasi kertoa. Mutta älää huoli, taviksia on melkein kaikki

Mitä sitte? Pitäskö olla joku alfa ja komea.. aika monet tavikset ylipainosetki kelpaa ja saa parisuhteen???

Vierailija
73/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näytä vammaiselta.. en puhu sönköttävästi en kävele kuin vammaiset. millä mittaa olen vammainen.. olen hieman yksinkertainen esim lukihäiriö.. tekeekö se musta vammaisen oletko tosissas????

Se tekee susta vammaisen, että kirjoitat tätä samaa joka päivä tänne. Ja olen tosissani.

Vierailija
74/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte? Pitäskö olla joku alfa ja komea.. aika monet tavikset ylipainosetki kelpaa ja saa parisuhteen???

no ei, mutta vasta edellisessä viestissä sanoit että olet komea...

Vierailija
75/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa. Jankkaat vaan samaa vähämielisesti etkä ymmärrä mitään mitä kukaan sulle sanoo. Oot liian yksinkertainen jankuttaja normaaliälyiselle naiselle. Niin kuin olet huomannutkin. Ei lievästi kehitysvammaiset naiset mitään ID ioo tteja ole. Minäkin tunnen yhden ihan nätin jolla on lievä cp-vamma ja alhainen älykkyys, normaalipainoinen, sinkku. Ei näistä jutellessa välttämättä edes huomaa ettei ole terävimmästä päästä. Ei se niillä otsassa lue.

Vierailija
76/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha noi voi tehdä joo.. mutta tottakai kirjotan ku en voi uskoa että tää on tällästä.. samaa kierrettä ympyrää ja naiset ei halua ees tavata ja jutella ees baarissa.. olin eilenkin baarissa naisille ilmaa.. en ymmärrä

Vierailija
77/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse lähestynyt ketään? Miksi vain säälit itseäsi...

Koska olen ujo ja epävarma.. en ole ihan 20 v naisten makuun niin miksi lähestyisin ku oon 36 v?

Ei semmosia nuoria laihoja 20 v naisia koskaa tällänen kiinnosta.. ei mitää toivoa.. on ihan ilmaa heille ihanko ei ole olemassa

Parikymppisille naisille olet näkymätön, liian vanha peräkamarin ukko.

Vierailija
78/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei, mutta vasta edellisessä viestissä sanoit että olet komea...

No niin olenkin tavis komea.. ja naiset on kyl sanonu osa että olen komea ja löydän vielä naisen.. mutta vuodet kuluu ja haluaisin jo parisuhteen ihmettelen miksen kelpaa

Vierailija
79/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse lähestynyt ketään? Miksi vain säälit itseäsi...

Koska olen ujo ja epävarma.. en ole ihan 20 v naisten makuun niin miksi lähestyisin ku oon 36 v?

Ei semmosia nuoria laihoja 20 v naisia koskaa tällänen kiinnosta.. ei mitää toivoa.. on ihan ilmaa heille ihanko ei ole olemassa

Parikymppisille naisille olet näkymätön, liian vanha peräkamarin ukko.

Niin olenkin.. huomasin sen jo eilen baarissa ei niitä kiinnosta.. eikä kiinnostanu laihoja 40 v naisia ihmettelen miksei

Vierailija
80/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa. Jankkaat vaan samaa vähämielisesti etkä ymmärrä mitään mitä kukaan sulle sanoo. Oot liian yksinkertainen jankuttaja normaaliälyiselle naiselle. Niin kuin olet huomannutkin. Ei lievästi kehitysvammaiset naiset mitään ID ioo tteja ole. Minäkin tunnen yhden ihan nätin jolla on lievä cp-vamma ja alhainen älykkyys, normaalipainoinen, sinkku. Ei näistä jutellessa välttämättä edes huomaa ettei ole terävimmästä päästä. Ei se niillä otsassa lue.

Se ei sori tee musta vammaista.. kai mä jankkaan ku mua on alkanu turhauttaa ja oon vihainen ku en omana itsenäni kelpaa.. mä käyn töissä ja elän ihan normi elämää... miksei se mikää riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän