Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?

Vierailija
18.12.2021 |

Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä en kelpaisi Allulle. 😥

T. N 136 kg

Painatko muka noin paljon?

Vierailija
22/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitko muka nuorempana sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mt-ongelmat on sellaisia ettei mitään järkeä. Yksi tyyppi jankuttaa täällä paria lausetta seinähulluna ilmeisesti koko päivän. Toinen itkee yläkoulua 15 vuoden takaa. Allu spämmää jatkuvasti tätä samaa hyödytöntä aloitustaan. Toivottomat miehet on toivottomia.

Vierailija
24/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hopeakettunaaraat huomaamme sinut kyllä. Käyn itsekin kolmevitosesta, kun puen istuvat arkut ja napapaidan. Terveisin kettunaaras 55.

Vierailija
25/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä en kelpaisi Allulle. 😥

T. N 136 kg

Painatko muka noin paljon?

No, okei. 145 kiloa on oikea paino.

Vierailija
26/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset inselit eivät ole kuuminta hottia.

Vierailija
27/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä naisia miksen kelpaa.. miksi tää on tällästä.. oon kuitenki pitkä omasta mielestä komea ja tykkään ullkonäöstä ehkä ei naiset ihan sama sitte.. mä tykkään.. en ole ees lihava.. luulis nyt kelpaavan sinkkuna oltu jo monta vuotta.. näköjään monet on pinnallisia

Vierailija
28/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saitko muka nuorempana sitten?

sain todella monia naisia lähesyyttä koskea.. olla naisen vieressä ja yöseuraa kyllä

Vierailija
29/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sen takia minunkin aviomies jäi ilman parisuhdetta kun tapasimme miehen ollessa 51v. ja mun ollessa 35v. Ei kun mites se meni...

Vierailija
30/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipais niin hitosti läheisyyttä koskea naiseen ja viettää naisenkaa yö.. ihmettelen miksen kelpaa

Vierailija
31/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ilmaa.

51v.

Vierailija
32/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse lähestynyt ketään? Miksi vain säälit itseäsi...

Vierailija
33/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä naiset vaivaa.. tässä vapaa sinkku mies vasten tahtoa.. ollut jo monta vuotta sinkkuna miksei teille kelpaa?

Vierailija
34/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ujo ja epävarma.. en ole ihan 20 v naisten makuun niin miksi lähestyisin ku oon 36 v?

Vierailija
35/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ujo ja epävarma.. en ole ihan 20 v naisten makuun niin miksi lähestyisin ku oon 36 v?

Ei semmosia nuoria laihoja 20 v naisia koskaa tällänen kiinnosta.. ei mitää toivoa.. on ihan ilmaa heille ihanko ei ole olemassa

Vierailija
36/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en riitä tälläsenä niin ihan hiton sama.. tiedostan että mussa on hyvää ja oon pitkä ja kivan näkönen.. naisista on vain jotenki osasta tullut nirsoja.. täydellinen kyllä kelpaa.

Vierailija
37/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä tiedä miksen kelpaa.. mua ei oo ees olemassa.. ku en kelpaa ees lihavalle naiselle vaikka itse kyllä luulis et kelpaisin helposti.. mutta tilanne on nyt se että vuosia sinkkuna ja ilman ilmaa heillekki.. ilmeisesti mulle ei oo tarkotettu naista kun ei naiset ees halua jutella 

Vierailija
38/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naiset vaivaa.. tässä vapaa sinkku mies vasten tahtoa.. ollut jo monta vuotta sinkkuna miksei teille kelpaa?

Miksi pitäisi kelvata kuka tahansa? Miksi naisten pitäisi pelkästä säälistä olla jonkun kanssa? Eikö nainen saakaan itse valita kenen kanssa seurustelee?

Mä olen ollut viimeiset kahdeksan vuotta parisuhteessa ja näistä kuusi vuotta naimisissa rakastamani miehen kanssa. Ei mulle tarvitse kelvata kukaan muu kuin oma mies.

Vierailija
39/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosia nuoria laihoja 20 v naisia koskaa tällänen kiinnosta.. ei mitää toivoa.. on ihan ilmaa heille ihanko ei ole olemassa

Miksi sulle ei kelpaa oman ikäiset naiset? 

Vierailija
40/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten kelpaa enää kellekkään.. eikä mitää ole tehtävissä.. just nyt ei ole rahaa maksullisiin.. ku en näytä kelpaavan suomi naisille vaikka en oo ees ruma tää on ihan uskomatonta-.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän