Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 35 v mies jo ilmaa naisille?

Vierailija
18.12.2021 |

Siltä musta tuntuu että yli 35 v mies ei kelpaa naisille ja saa parisuhdetta ja on ilmaa naisille?

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaipais niin hitosti läheisyyttä koskea naiseen ja viettää naisenkaa yö.. ihmettelen miksen kelpaa

*hitokseen

Vierailija
42/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse lähestynyt ketään? Miksi vain säälit itseäsi...

Koska olen ujo ja epävarma.. en ole ihan 20 v naisten makuun niin miksi lähestyisin ku oon 36 v?

Ei semmosia nuoria laihoja 20 v naisia koskaa tällänen kiinnosta.. ei mitää toivoa.. on ihan ilmaa heille ihanko ei ole olemassa

Miksi sulle ei kelpaa oman ikäiset naiset? 

Kelpaa mutta heidän tasolla olen lapsi... ja en kelpaa heille koska minä olen heikkolahjainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en kelpaa oman ikäsille.. enkä kelpaa kauniille nuorille napapaita naisillekkaan.. eli tilanne on että olen kai ikuisesti yksin

Vierailija
44/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä naiset vaivaa.. tässä vapaa sinkku mies vasten tahtoa.. ollut jo monta vuotta sinkkuna miksei teille kelpaa?

Miksi pitäisi kelvata kuka tahansa? Miksi naisten pitäisi pelkästä säälistä olla jonkun kanssa? Eikö nainen saakaan itse valita kenen kanssa seurustelee?

Mä olen ollut viimeiset kahdeksan vuotta parisuhteessa ja näistä kuusi vuotta naimisissa rakastamani miehen kanssa. Ei mulle tarvitse kelvata kukaan muu kuin oma mies.

No en taida oikee ymmärtää.. jos olisit mun tilanteessa... olet parisuhteessa ja sulle on kelvannu mies... ihmettelen vaan.. itse sinkkuna enkä kelpaa.. kyllä tilanne on toivoton

Vierailija
45/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi yli 190 cm vakityöt ja kaikki kunnossa.. autokin on ja kaikki.. luulis että kelpais jollekki pyöreelle tavis naiselle yli 30 v.. mut ei näytä kelpaavan.. niin pitäkööt sitte tunkkinsa.. mä olen ainaski tyytyväinen omaa pituuteeni ja olen myös kivan näkönen.. harmi jos ei se riitä niin en voi oikee muutako olla valittamatta sit ja olla yksin.. maksullisiin vaan

Vierailija
46/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mikä teitä suominaiset oikein vaivaa.. kyllä mä vielä nuorempana kelpasin teille ja ihmettelen ettei yli 35 vmies kelpaa.. mitä hittoa nuori mä olen ja ihan komea.

Vierailija
47/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko itse 50-vuotiaan mahakkaan, heikkolahjaisen ja mt-ongelmaisen naisen? Sama kuin sinä niille 20-vuotiaille.

Vierailija
48/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on suomi 24 treffit ei mitää.. tinderi ei tuu osumia.. hyvät kuvat teksti-... käyn yksin baareissa turhauttaa en saa seuraa ku en kelpaa.. kokonaisuudessaan olen näköjään ilmaa naisille lähinnä tulee mielee onko mua olemassa ja miksi joudun olee aina sinkkuna kun vasten tahtoa en halua olla. kaipaan naisen kosketusta ja yhdessäoloa en aina tässä pisteessä.. ihmettelen tätä elämää

Vierailija
49/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko itse 50-vuotiaan mahakkaan, heikkolahjaisen ja mt-ongelmaisen naisen? Sama kuin sinä niille 20-vuotiaille.

En tietenkää koska olen 36 v.. ja ottaisin yksinkertaisen oman ikäsen mahakkaan tavis nätin naisen.. se ei ole este.. kuten sanoin en kelpaa naisille omana itsenäni.. se tuntuu hyvin turhauttavalta ja pahalta

Vierailija
50/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miks suominaiset on mahdottoman nirsoja.. jos ajattelisin itse niin olisin jo parisuhteessa tavallisen mahakkaan naisen kanssa vaikka.. mutta ilmeisesti nekin haluaa erilaisia miehiä en riitä tälläsenä vaikka pukeutuisin pukuun

Vierailija
51/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkää koska olen 36 v.. ja ottaisin yksinkertaisen oman ikäsen mahakkaan tavis nätin naisen.. se ei ole este.. kuten sanoin en kelpaa naisille omana itsenäni.. se tuntuu hyvin turhauttavalta ja pahalta

alfa

Vierailija
52/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten koko ajan puhut nuorista naisista?

Vierailija
53/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ikäisenä kelpaamme enää edellisen kierroksen tuloksen kasvattajaksi ja tämän elämän maksajaksi

Vierailija
54/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama oon riittävä kyllä tälläsenä.. mutta sinkkuna oltu jo monta vuotta vasten tahtoa en halua olla en viihdy ja kaipaan naista.. 

Vierailija
55/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en saa edes oman ikästä... onhan se jo nähty!

Vierailija
56/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis juoda vaikka rotanmyrkkyä, loppuisi se valitus ja jankutus.

Vierailija
57/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taidan sitte jossain vaihees tyytyä maksulliseen naiseen.. eikai se auta

Vierailija
58/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan sitä läheisyyttä ja naista todellakin haluan

Vierailija
59/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan ku et suostu hyväksymään vammaisuuttasi et tule löytämään ketään.

Vierailija
60/206 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en saa edes oman ikästä... onhan se jo nähty!

Kerro viimeisin kerta kun olet yrittänyt oman ikäistä. Missä ja miten. Minä en ole bongannut muuta kuin puhetta kauniiden tyttöjen yrittämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi