Tähdet tähdet oopperajakso 29.3.
Kommentit (135)
Hah voi ei roope :D täysiä vetää kyllä, ei voi räppäristä mitään huikeaa oopperalaulajaa voi odottaakkaan!
Kyllä mä tunkisin milloin vaan Roopen lintuhäkkiin. :D
Lilli osaa antaa niin kauniisti palautetta ja on tosi hauska tyyppi. Mun uus idoli! :D
Waltteri oli upea, kuten aina. Roope ei nyt sytyttänyt. Arja Korisevasta en koskaan ole pitänyt, mutta nyt hän oli upea! Lauloi upeasti ja oli ihanaa nähdä vakavuutta sen iänikuisen teennäisen tekopirteyden sijaan.
Mitä Lilli kommentoi Roopen esityksestä? Meni ohi, kun tuli puhelu....
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:14"]
Mitä Lilli kommentoi Roopen esityksestä? Meni ohi, kun tuli puhelu....
[/quote]
Että oli sympaattinen tms. ja että lintuhäkkiin on pojalle tunkua esityksen jälkeen ;)
Anette veti kyllä todella kauniisti.
Anettehan on tänään aivan ihastuttava, kaunis ja vilpitön tulkinta. Ja Anette näytti hyvältä uudessa, lyhyessä tukassaan.
Anette veti hienosti, mutta kas Veitolan kommentti, hyi.
Whaat, Maria puhu ruotsia Anetelle?? Olen yllättynyt!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:07"]
Roope on aivan surkea tässä. Eikä teatraalisuus pelasta mitään.
[/quote]
Samaa mieltä.
Älkää äänestäkö Anettea päästäkään se pois Suomesta kun ei täällä viihdy sitten millään
Mahtaako Leppilampi ymmärtää ruotsia, kun ei viitsinyt Marian ja Lillin kommenteja suomentaa?
Ohhoh, Maria on opetellut ruotsia! Lieko lukenut tätä palstaa ;)
Miten tuo Maria voikin olla noin ärsyttävä Anettea kohtaan? Pitäisi pystyä olemaan objektiivinen eikä antaa omien tunteiden vaikuttaa.
... Anette ei, Laura söpö ja juu-u Jarkko oli kyllä hehkutuksen arvoinen, upeaa. Krista viehko.
Naisilla meni kyllä Arjaa lukuunottamatta kaikilla aika kimittämiseksi, lakkasi ääni soimasta.