Tähdet tähdet oopperajakso 29.3.
Kommentit (135)
Mä olen niin positiivisesti yllättänyt tuosta Aholasta! Inhosin sitä ennen kun oli mielestäni leuhka. Nythän tuo on niin mieletön. Pyörtyy....
No nyt kyllä oli aivan huikea veto! Miten tuolla Jarkolla voikin olla tuollainen ääni! Kylmät väreet meni joka puolella kroppaa. Ja hän on täysiverinen tulkitsija, joka laulaa herkästi kun tarvitaan ja täysillä kun tarvitaan. Tunnetta oli vaikka muille jakaa.
Waltteri ja Jarkko, pitäkää yhteiskonsertti!
Yleensä en syty tenoreille, mutta vau.
Tuo Lilli on ihana, hän aivan hehkuu intoa kun saa opastaa kevyen musiikin laulajia oopperan pariin. Neuvoo lämpimästi ja kommentoi aivan ihanasti.
Kristan ääni ei oikein riittänyt. Tuollaista pikkusievää lauleskelua.
Ihana Krista! :) Huomasin hymyileväni koko esityksen ajan.
Jarkko Ahola <3
Naisista paras on kyllä tällä kertaa Krista, vaikka muuten en hänestä niin pidä.
Jestas! Aholahan on näemmä oikea oopperalaulaja!! Mulla meni iho kananlihalle ja kyyneleet kohosi silmiin. Aivan loistava!!
Päästäkää Anette kotiin ettei sen tarvi kärsiä
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:45"]
Kristan ääni ei oikein riittänyt. Tuollaista pikkusievää lauleskelua.
[/quote]
Sama ongelma kuin Roopella, hengitys kuului selvästi läpi. Onko vika kunnossa vai laulutekniikassa?
Hauska toi Kristan esitys. Jännitti varmasti mutta sai siitä jotenkin oman näköisensä esityksen.
Kristalla ei ääni riitä ihan tähän, mutta eläytyminen on taas erittäin hyvää. Laura osasi laulaa, mutta esitys jätti täysin kylmäksi.
Kristasta tykkään persoonana paljon samoin Roopesta ja Waltterista.
Laurassa on vain jotain mikä häiritsee minua ihan hirveästi. Jotain hirveän laskelmoitua ja harjoiteltua.
En millään haluaisi Roopea ulos, mutta nyt kyllä todella pelottaa hänen puolestaan. Olihan hän tämän illan huonoin.
Roopen tai Arjan pitäisi tippua, mutta pelkäänpä että Anette lähtee tänään kotiin.
Voutilainen vois tippua. Juu, osaa laulaa hyvin, mutta tunne puuttuu. Mietin, että sen esitykset ei jää mitenkään mieleen. Ne ei ärsytä, mutta ei niissä ole mitään sellaista että ne jäis positiivisestikaan mieleen. Muiden esityksiä muistan huomattavasti paremmin.
Marian vastaus Leppilammen kysymykseen yllätti.
Roopeko paras :D juu no ei. Maria vaan tykkää Roopesta niin paljon ni siks se ei ikinä sano mitään negatiivista siitä.
Ois nyt kerrankin jättänyt ton hevikiekumisen sieltä lopusta pois.