Tähdet tähdet oopperajakso 29.3.
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:13"]
Tämä ohjelma on tehty tuollaisille kuin Waltteri ja Jarkko, joilla ääni riittää ja halu heittäytyä erilaisen musiikin tulkitsemiseen.
[/quote]
Koriseva on ollut totaalinen pettymys. Teeskentelee muka halua oppia uutta ja kuitenkin laulaa aina samalla tavalla kuin tangojaan. Ei jaksa!
Kuka oli viikko sitten putoamisvaarassa Markku Aron Rinnalla?
Roopessa on karismaa ja hän osaa heittäytyä loistavasti genreen kuin genreen, vaikka laulutaito ei olekaan paras. No esim. joku Laura on hyvä laulaja, mutta ehkä
sellainen joku lämpö ja nöyryys puuttuu hänestä, jota huokuu Roopen esiintymisestä. Roope osaa myös tuoda tunnetta lauluunsa, tänäänkin hänen laulustaan ja esiintymisestään löytyi juuri sitä tunnetta, jota tuohon rooliin vaaditaan. Roope on mielettömän rohkea ja todella haastaa itsensä. Mä ainakin haluan ehdottomasti nähdä Roopea lisää tässä ohjelmassa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:24"]Kuka oli viikko sitten putoamisvaarassa Markku Aron Rinnalla?
[/quote]
...rinnalla...
Arja sais pudota ensi viikolla.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:22"]Anette
[/quote]
WuHuu!!!!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:24"]Roopessa on karismaa ja hän osaa heittäytyä loistavasti genreen kuin genreen, vaikka laulutaito ei olekaan paras. No esim. joku Laura on hyvä laulaja, mutta ehkä
sellainen joku lämpö ja nöyryys puuttuu hänestä, jota huokuu Roopen esiintymisestä. Roope osaa myös tuoda tunnetta lauluunsa, tänäänkin hänen laulustaan ja esiintymisestään löytyi juuri sitä tunnetta, jota tuohon rooliin vaaditaan. Roope on mielettömän rohkea ja todella haastaa itsensä. Mä ainakin haluan ehdottomasti nähdä Roopea lisää tässä ohjelmassa.
[/quote] Just tää!
Ärsyttää, kun Anette putosi. Lauloi tänään todella hyvin eikä hänellä ole sellaisia ärsyttäviä maneereja kuin Arjalla ja Kristalla. Roopen rahkeet taas ei riitä mihinkään. Se, että on jonkun mielestä söpö, ei saisi riittää ainakaan finaaliin asti.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:24"]
Roopessa on karismaa ja hän osaa heittäytyä loistavasti genreen kuin genreen, vaikka laulutaito ei olekaan paras. No esim. joku Laura on hyvä laulaja, mutta ehkä sellainen joku lämpö ja nöyryys puuttuu hänestä, jota huokuu Roopen esiintymisestä. Roope osaa myös tuoda tunnetta lauluunsa, tänäänkin hänen laulustaan ja esiintymisestään löytyi juuri sitä tunnetta, jota tuohon rooliin vaaditaan. Roope on mielettömän rohkea ja todella haastaa itsensä. Mä ainakin haluan ehdottomasti nähdä Roopea lisää tässä ohjelmassa.
[/quote]
Roopessa karismaa? Ei ainakaan minun mielestäni. Roope on tässä ohjelmassa sen takia, että saa mainetta ja ihmisiä keikoilleen. Suurin osa ihmisistä ei ollut aiemmin kuullutkaan henkilöstä nimeltä Roope Salminen. Tähden pitää osatakin jotain, eikä vaan olla "söpö".
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:39"]
Mä olen niin positiivisesti yllättänyt tuosta Aholasta! Inhosin sitä ennen kun oli mielestäni leuhka. Nythän tuo on niin mieletön. Pyörtyy....
[/quote]
Eihän tuo mikään leuhka ole, ujo ja herkkä mies. Ihana!!
Anetella oli haastava biisi ja välillä herkkää ja taitavaa, mutta välillä meni pätkiä kokonaan nuotin vierestä, etenkin korunuoteissa. Tunnelma lässähti niistä hetkistä niin pahasti että ei oikein pystynyt täysillä nauttimaan. Ilmeisesti ei kuitenkaan voima ja taito riittänyt saada niitä tulemaan puhtaasti. Huomasi että itsekin jännitti miten menee.
Kaikki toiset naiset olivat ottaneet helpompia biisejä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:31"]Ärsyttää, kun Anette putosi. Lauloi tänään todella hyvin eikä hänellä ole sellaisia ärsyttäviä maneereja kuin Arjalla ja Kristalla. Roopen rahkeet taas ei riitä mihinkään. Se, että on jonkun mielestä söpö, ei saisi riittää ainakaan finaaliin asti.
[/quote]
Ei laulanut hyvin, siis Anette. Huonoin putosi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:27"]
Kunpa joskus tulisi juontokeikkoja, joissa ei olisi Mikko leppilampea!!
[/quote]
Kertoi jossain jatkavansa jääkiekkoilua, vaikka hampaat jo meni, joten...
Anette