Tähdet tähdet oopperajakso 29.3.
Kommentit (135)
Waltteri ei valinnutkaan mitään junttien kosiskeluaariaa, jonka kaikki tunnistaa. Aika huikea aaria, aivan mahtavaa kuunnella, ja nauttia, kun Waltterin ei tarvitse koko ajan ajatella tekniikkaa, vaan voi keskittyä esittämiseen. Waltteri on aivan toista luokkaa kuin Laura Pyrrö viime vuonna.
Ei tää ooppera toimi, kun kaikki musiikki ja taustalaulu tulee nauhalta.
Oi joi joi joi!! Waltteri on ihana!!
Fantastista saada Lilli Paasikivi taas tuonne vierailevaksi tuomariksi. Ihastuttava nainen ja hienoa kommentointia. Ooppera saattaa saada paljon uusia kävijöitä ja kuulijoita Waltterin kautta. Waltterissa on karismaa ja muuntautumiskykyä.
Olen oopperafani ennestään, mutta nyt itken täällä ihan valtoimenaan tuota Waltterin esitystä. Tuli ihan hirveä ikävä kesää ja Savonlinnaa. Siellä keskiaikaisessa linnassa Scarpia on mieletön kokemus ja koko Tosca-ooppera samoin.
Voi että, kun Arja on kaunis. :)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:36"]
Waltterilla on aika helppoa, kun tietää ettei varmasti putoa tänään.
[/quote]
Mutta Waltterihan onkin todellinen hottis, wauuuuuuuu!
Mä en kestä, kun Koriseva kuullostaa aina ihan samalta. Tylsää, ja huono veto.
Mun mielestä Arja veti oikein hienosti.
Nolo ohjelma, jossa kehutaan ilman aihetta kehuun.
Voi että tuo Lilli on aivan ihana persoona :)
Kukas se tämän ohjelman puvustaja taas olikaan?
Aww, Roope on niin symppis tyyppi!
Roope on kyllä hurjan rohkea ja osaa heitäytyä. Toivon, ettei ihan vielä tippuisi.
Roope on aivan surkea tässä. Eikä teatraalisuus pelasta mitään.
Ehdin vasta nyt katsoa tämän jakson ja pakko ihmetellä vielä että mikä ihme tuolla Veitolalla on Anettea vastaan???
Ja koska kerran osasi ruotsia, niin miksi vasta nyt? siksikö ettei Leppilampi ymmärrä vai siksikö ettei ole kiinnostanut?
Nyt vasta uusinnassa nään: Waltteri mahtavaa, mitä hallintaa, Arja yllätti kaunis ääni, Roope ei kyl ... iske millään tasolla
Muille luu kurkkuun heti kättelyssä tällä esityksellä.