Tähdet tähdet oopperajakso 29.3.
Kommentit (135)
No ei ymmärtänyt läppälampi ruotsia! Hahaa noloa
Roope tähän mennessä huonoin, ja Koriseva toiseksi huonoin.
Ainoa joka tulee Laurasta mieleen....
tän Lizz Benett laulaa Darcylle ❤️❤️
Mä en erottanut Lauran esityksessä mitään tunnetta. Kunhan vaan kierteli sitä tyttöjen pöytää.
Vaikutti niin kuin Voutilainen olisi ollut koko ajan purskahtamaisillaan nauruun :D
Ihan hirveä jakso.
Kirjoitin saman kommentin viime vuonna.
Voi kun Arja,Laura tai Anette tippuisi. Roopella ei ehkä parhain ääni , mutta aivan riittävä tähän ohjelmaan ja on on niin sympaattisen oloinen tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:01"]
Mä en kestä, kun Koriseva kuullostaa aina ihan samalta. Tylsää, ja huono veto.
[/quote]
Alussa olin toiveikas, mutta tanssilava-Arja puski taas läpi. Voidaan kuitenkin nauraa sen edestä, mitä tulkintaa jäi puuttumaan hahahahahahahahahahahahahahahahahahah!
Joku vois tulla läppäsemään mua, kun Mä olen alkanu lämmetä tolle Leppilammelle O____O
Jee, pian tulee Nessun dorma! Paitsi että Aholahan on sen levyttänytkin.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:27"]
Mä en erottanut Lauran esityksessä mitään tunnetta. Kunhan vaan kierteli sitä tyttöjen pöytää.
[/quote]
Laura lauloi teknisesti hyvin ja pystyi kätkemään normaalin tapaansa laulaa, mutta tunnetta minäkään en siitä löytänyt. Paljon parempi kuin Arja silti.
Tässä tosiaan innostuu oopperasta. Upeaa viihdettä!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:31"]
Jee, pian tulee Nessun dorma! Paitsi että Aholahan on sen levyttänytkin.
[/quote]
Nyt selvisi syy tälle valinnalle, sairastelu. Tuttua kappaletta ei tarvitse niin harjoitella.
Voi että, Jarkolla on upea ääni. Ja kuinka hauskalta se näyttää tuossa asussa. :)
Ja piti tuohon loppuun saada tuo hevikiekaus :D
Ensimmäiset kylmät väreet! Laura. Wow!