Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ilmoitti, että heille on turha tulla virpomaan

Vierailija
28.03.2015 |

Kiva :(

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:39"]

Mua jaksaa vuodesta toiseen naurattaa nää, jotka suhtautuvat virpomiseen näin vakavasti :D Meille on sitten turha tulla kerjäämään, vittu... Elämä menee pilalle yhden päivän takia. Ei voi ymmärtää :D

[/quote]

No kyllä se vähän tympii kun pääsee yövuorosta aamukuudelta, menee nukkumaan seiskan aikoihin, ja se koko päivän kestävä ovikellon rimputus alkaa pahimmillaan jo yhdeksältä.

[/quote]

Oletko laittanut oveen lappua, jossa kerrot, ettet ota virpojia vastaan?

[/quote]

Sitä ei pitäisi joutua laittamaan. Kun kenenkään ei pitäisi pimpotella toisten ovia ilan että toiset sitä haluaa
[/quote]

Mistä ne pimpottelijat tietävät, haluatko sinä, että ovikelloa soitetaan? Telepaattinen yhteys? Ei se ole heidän ongelmansa, jos ovesi vierestä kyseinen värke löytyy. Yleensä sitä nimittäin käytetään, noh, ovikellon soittamiseen ja joku saattaa erehtyä luulemaan, että sitä voipi soitella. Laita se lappu "älä soita kelloa" tai ota koko hökötys pois.

Vierailija
2/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jaksaa vuodesta toiseen naurattaa nää, jotka suhtautuvat virpomiseen näin vakavasti :D Meille on sitten turha tulla kerjäämään, vittu... Elämä menee pilalle yhden päivän takia. Ei voi ymmärtää :D

[/quote]

Muakin jaksaa vuodesta toiseen naurattaa nää AP:n kaltaset mammat jotka masentuu tai parhaimmillaan vetää herneen nenään kun ne naapurit ei haluakaan palkita niitä omia lapsukaisia jotka on lähetetty kerjuureissulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:56"]MINÄ puolestani olen valmistautunut huomiseen kaivamalla 4x4m  ja 5 m syvän poteron tonttimme lounaisnurkkaan. Olen vuorannut seinät stryrox-levyillä, lattia on tehty vanhoista karjalaisista hirsistä. Katto on äänieristetty, samoin ovi, jossa on kolmetoista munalukkoa. Avaimet olen suunnitellut niellä. Nälkään ja janoon olen valmistautunut säilykkeillä, kivennäisvedellä (jossa vähän natriumia) ja poron kuivalihalla. Minulla on makuupussi, korviin kuulosuojaimet ja kaiken varalta earit. Aikani saan kulumaan rattoisasti lukemalla Volter Kilven Alastalon salissa-teosta. Meillä ei virvota, perkele. [/quote] Tällaista ihailtavaa talvisodan henkeä tarvittaisiin nyt monissa suomalaisissa kodeissa näinä seuraavina vaikeina tunteina. Käykää taistoon! Alas lasten ilo, alas naapureiden tunteminen, alas hyvä mieli! Nuivakkeet voittoon!

[/quote]

No jos sulle tulee hyvä mieli siitä, että saat lähettää lapsesi kerjuulle tuntemattomien ihmisten luo niin hanki hoitoa. Tai mee töihin jos olet liian köyhä ostaaksesi lapsille karkkia eikä tarvitse lähettää naapurustoon kerjuulle.

Vierailija
4/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kerran koko virpomispäivän ja tietty juuri silloin tuli pikku noitia ovelle. Kun muuta ei ollut, niin annoin appelsiinin jokaiselle. Ei oo sen jälkeen virpojia käynyt... Saa nähdä tuleeko huomenna, muutama kinderi jo odottaa...

Vierailija
5/80 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku miksi se on niin vaikeaa käydä vain tutuilla, ja kysyä ennakkoon? Mikä siinä on ettei voi vain toimia niin ettei kenenkään tarvitse ärsyyntyä?
Vaikka samahan se tuntuu olevan monella niiden pajunoksien ja joulukuusienkin kanssa, haetaan mistä huvittaa ja sitä lupaa ei vaan viitsitä kysyä.
Mutta kun meidän lapset haluaa ja onhan se niin ihanaa kun saavat ilmaiseksi kasapäin karkkia, mitä enemmän sen parempi.

Vierailija
6/80 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä slummissa ei virpojia kierrä. Parempi vain, koska tämä ei ole muutenkaan mikään lapsille sopiva alue.

Vierailija
7/80 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:44"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:43"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:39"] Mua jaksaa vuodesta toiseen naurattaa nää, jotka suhtautuvat virpomiseen näin vakavasti :D Meille on sitten turha tulla kerjäämään, vittu... Elämä menee pilalle yhden päivän takia. Ei voi ymmärtää :D [/quote] No kyllä se vähän tympii kun pääsee yövuorosta aamukuudelta, menee nukkumaan seiskan aikoihin, ja se koko päivän kestävä ovikellon rimputus alkaa pahimmillaan jo yhdeksältä. [/quote]   Oletko laittanut oveen lappua, jossa kerrot, ettet ota virpojia vastaan? [/quote]   Sitä ei pitäisi joutua laittamaan. Kun kenenkään ei pitäisi pimpotella toisten ovia ilan että toiset sitä haluaa [/quote] Mistä ne pimpottelijat tietävät, haluatko sinä, että ovikelloa soitetaan? Telepaattinen yhteys? Ei se ole heidän ongelmansa, jos ovesi vierestä kyseinen värke löytyy. Yleensä sitä nimittäin käytetään, noh, ovikellon soittamiseen ja joku saattaa erehtyä luulemaan, että sitä voipi soitella. Laita se lappu "älä soita kelloa" tai ota koko hökötys pois.

[/quote]

Tai jos ei soittaisi ovikelloa jos ei tiedä että asunnon omistaja haluaa että sitä soitetaan. Yksinkertaista. Etkai sinäkään mene soittelemaan tuntemattomien ovikelloja? 

Vierailija
8/80 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alaovi on lukossa. Jos joku rappuun eksyy, avaan oven alasti ja sanon, että ovat erehtyneet päivästä.

Vierailija
9/80 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jumala, antakaa lapsien virpoa.

Vierailija
10/80 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana ne karkit ovat minun. En vaihda niitä kuppaisiin risuihin. Menkööt muualle kerjäämään.

Vierailija
11/80 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:46"]

Hyvinkasvatetut lapset saisivat kyllä tulla, mutta niitä ei juuri ole ainakaan nykyisin.

[/quote]

Meinaatko niitä virpojia pitkäänkin pitää kotonasi? Meinaan ei luulisi lasten käytöksen ehtivän kovin riesaksi asti koitua, vaikka olisi huonoakin, sen puolen minuutin aikana, mitä virpomisen ja palkkion annon voi arvioida kestävän normaalisti... Meillä virpojia ei edes oteta sisään, turvallisuussyistä en antaisikaan lasten mennä.

[/quote]

En ole tuo edellinen, mutta meillä ainakin käy sellaisia virpojia jotka eivät osaa edes sitä lorua, kysyvät saako virpoa ja sitten jäävät tuijottamaan. Eivät siis virvo, olen kuitenkin joskus antanut suklaamunia "yrityksestä", mutta eivät edes anna sitä vitsaa! Sanokaa nipottajaksi, mutta kyllä minä odottaisin niiltä virpojiltakin vähän panostusta.

Vierailija
12/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei meillekään tarvitse tulla virpomaan, sorry.

Vierailija
13/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ajattele nyt, mikä helpotus heille kuitenkin. Varmaan pelänneet taas koko vuoden virpomispäivää, ja nyt sai sitten vihdoin kakastua tuon ilmoille.

Vierailija
14/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulle.

Vierailija
15/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa kerjäämistä! En avaa huomenna ovea kenellekään! >:)

Vierailija
16/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYvä, kun joku uskaltaa mainita asian ääneen. Kysyitkö muuten syytä, esim lastesi käytöstä?

Vierailija
17/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. En juhli pääsiästä enkä halua ruokkia randomeita lapsia epäterveellä karkilla.

Vierailija
18/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko käydä siellä naapurissa? Minua ärsyttää jo nyt, etten saa viikon ainoana vapaapäivänäni nukkua oitkään, kun virpojat soittavat ovikelloa. Olen yrittänyt olla kuulematta, mutta osa painaa kelloa kymmeniä (!) kertoja, jos ei avaa ovea. Omat kouluikäiset lapsemme eivät virvo.

Vierailija
19/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/80 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko käydä siellä naapurissa? Minua ärsyttää jo nyt, etten saa viikon ainoana vapaapäivänäni nukkua oitkään, kun virpojat soittavat ovikelloa. Olen yrittänyt olla kuulematta, mutta osa painaa kelloa kymmeniä (!) kertoja, jos ei avaa ovea. Omat kouluikäiset lapsemme eivät virvo.

[/quote]

Laita. Oveen. Lappu. Jossa. Kielletään. Virpominen.