Pääsitkö ajokortti-inssistä aikoinaan ensimmäisellä yrityksellä läpi ja jos et, niin missä mokasit?
Kommentit (68)
Pääsin ekalla läpi huutojen kera ja oli autokoulun opekin ihmeissään
Vasta kolmannella. Silloinen mies soitti inssille että tarvitsen ajokortin kun hän on pyörätuolissa eikä voi ajaa.
Tietenkin pääsin heti ekalla kerralla. Ei ajokoulu ole kummoinenkaan juttu.
Pääsin tokalla kerralla. Meinasin parkkiruutuun peruttaessa ajaa vieressä olevan auton päälle.
Autokoulussa sain kaikki oppini.
kolmesti ekalla, moottoripyörällä, kuorma-autolla ja yhdistelmällä.
Ekalla läpi sekä kirjallisista että inssistä. Isä opetti opetusluvalla. Tänä vuonna tulee täyteen 40 vuotta aktiivista ajoa ilman yksiäkään sakkoja tai kuhmuja. :)
En päässyt, ohitin pyöräilijän siten, että ajoin osittain toisella samaan suuntaan vievällä kaistalla, enkä käyttänyt vilkkua.
Toisella sitten läpi.
En päässyt ekalla, ajoin liian lähellä katukivetystä. Toisella kerralla sitten läpi, suoritin autokoulun isossa kaupungissa, joka oli itselleni vieras. Inssiin menin minimiajotunneilla koska opettaja kehotti, mikä oli tyhmä päätös.
Ekalla pääsin. Vähän tuli noottia turhan ärhäkästä ajotyylistä mutta ei niin paljon etteikö korttia olisi saanut ja kehujakin toisaalta tuli mm. varmoista otteista ja ympäristön havainnoinnista.
Autokoulussa kävin.
Neljä kertaa olen inssiajon suorittanut ja kaikki meni läpi.
Vierailija kirjoitti:
Neljä kertaa olen inssiajon suorittanut ja kaikki meni läpi.
Niin ja autokoulun kävin.
Ekalla on mennyt niin kirjallinen koe kuin ajokoekin, autokoulu. Ei se nyt niin vaikeaa ole.
En päässyt. Stressasin sitä ihan liikaa ja en huomannut stop merkkiä. Seuraava yritys sitten onnistui täydellisesti.
En nyt muista mikä aikanaan oli minimi opetusmäärä, mutta nykyään se on kyllä ihan naurettavan vähän.
Peruutus kokeessa törmäsin keilaan, mutta se ei kaatunut ja se oli minun puolella joten inssi ei sitä huomannut ja pääsin läpi. Yhä vieläkin pakkaa peruuttaessa parkkiin osua viereisiin autoihin.
Ensimmäisellä kerralla läpi ja autokouluopetuksella.
Joo, mutta en juuri sen koommin ole ajellut. Kortti kuivuu lompakossa jo kolmattakymmenettä vuotta.
Pääsin, mutta vastaanottaja ei ollut ajo-opettajani mukaan koskaan ennenkään hylännyt ketään. :D Sanoi jo vastaanottajan nähdessään että jaahans, se on tänään sitten varmasti ajokorttit taskussa.