Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on niin paha asia??

Vierailija
28.03.2015 |

Niin siis mietin tässä kuinka monta kertaa kuulee ihmisten suusta kommentin.

"Se sen kumppani on ihan täysjuoppo"

"Se käyttää huumeita se on narkkari"

Ensinnäkin miksi olisi niin paha seurustella esim.ihmisen kanssa joka käyttää huumeita niinkuin perus ihminen alkoholia ilman riippuvuutta?

Tai mitä pahaa ylipäätänsä olisi seurustelu narkkarin/juopon kanssa?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miksi en juokse keskustassa alasti, sytytä itseäni tuleen ja hyppää sen jälkeen sillalta alas. Miksikäs minä en näin tee? Mitä niin pahaa siinä olisi?:o

Vierailija
82/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:20"]

Niinpä, miksi en juokse keskustassa alasti, sytytä itseäni tuleen ja hyppää sen jälkeen sillalta alas. Miksikäs minä en näin tee? Mitä niin pahaa siinä olisi?:o

[/quote]

Miten se olisi yhtään samanlaista kuin parisuhde päihderiippuvaisen kanssa?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OI MIKSI

Vierailija
84/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkoholismiin kannustavassa yhteiskunnassa on kyllä hyvä, jos jotkut ees vähän karsastaa tollasia ryyppääjiä. On se ny kumma, et pitää myrkkyä vetää et pää on sekaisin.

Kaveri otti ukon, joka tienaa 5000 e kuussa ja pistää kaiken rahan viinaan... Itsekin joskus otan, mutta noiden seuraan en lähde. Tuntuu, et ne ei ees sit osaa ottaa. Vedetään vaan kokoajan lisää viinaa ja lopulta sammutaan. Ei voi säännöstellä silleen et pysyis valomerkkiin hereillä. Viimeksi eivät tulleet ees baariin kun yksi halasi pönttöä jo ennen lähtöä.

Vierailija
85/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:26"]

Tässä alkoholismiin kannustavassa yhteiskunnassa on kyllä hyvä, jos jotkut ees vähän karsastaa tollasia ryyppääjiä. On se ny kumma, et pitää myrkkyä vetää et pää on sekaisin.

Kaveri otti ukon, joka tienaa 5000 e kuussa ja pistää kaiken rahan viinaan... Itsekin joskus otan, mutta noiden seuraan en lähde. Tuntuu, et ne ei ees sit osaa ottaa. Vedetään vaan kokoajan lisää viinaa ja lopulta sammutaan. Ei voi säännöstellä silleen et pysyis valomerkkiin hereillä. Viimeksi eivät tulleet ees baariin kun yksi halasi pönttöä jo ennen lähtöä.

[/quote]

Musta kyllä tuntuu siltä ettei kukaan kato muutakuin pahalla päihdeiten käyttöä.

Vierailija
86/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:20"]

[/quote]

Miten se olisi yhtään samanlaista kuin parisuhde päihderiippuvaisen kanssa?

AP
[/quote]
aivan yhtä itsetuhoista se on. En näe asioilla juuri mitään eroa. jos kovinkin kauaa riippuvaisen kanssa elää, niin kuolee henkisesti (mahdollisesti myös fyysisesti). Tällä minun esittämällä tavalla vain fyysisesti.:)

Vierailija
87/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:20"] Niinpä, miksi en juokse keskustassa alasti, sytytä itseäni tuleen ja hyppää sen jälkeen sillalta alas. Miksikäs minä en näin tee? Mitä niin pahaa siinä olisi?:o [/quote] Miten se olisi yhtään samanlaista kuin parisuhde päihderiippuvaisen kanssa? AP [/quote] aivan yhtä itsetuhoista se on. En näe asioilla juuri mitään eroa. jos kovinkin kauaa riippuvaisen kanssa elää, niin kuolee henkisesti (mahdollisesti myös fyysisesti). Tällä minun esittämällä tavalla vain fyysisesti.:)

[/quote]

On siis omakohtaista kokemusta?

AP

Vierailija
88/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan kuka kirjoitit että oot tavannut yhden narkin... sitä tuut todella tarvitsemaan... ihan ekaks jos selvii, että pyörit aktiivinisti kanssa susta tulee lastensuojelun asiakas, pelkästään miehen takia.. jos et anna miehelle kenkää lähtee lapset... Itse pyörin joskus nistin kanssa ja painajaisia on edellee... Tässä jotain ongelmia, kun nyt kysyit miksi ei kannata seurustella...: minua hakattiin (kamapäisssä) , ryöstettiin, narkki kaverit uhkaili äijän lisäksi minua, ei voi luottaa yhtään, kadotaan viikoiksi, manipulointia, kämppä pistettiin paskaksi, jopa lapsen pleikkari myytiin rahapulassa, aika ajoin äijä linnassa , mikä loppua kohti tosin oli aina helpotusta, miehellä hepatiitti ja ties mitä muita tauteja.. petti myös mutta ei muistanu näistä mitään. mielenterveys oli koetuksella... Jouduin muuttamaan eri paikkakunnalle (nämä kun ei eroa tajua ja ryminällä melkeen joka yö oven läpi) ja voin nyt hyvin, mutta päihdeongelmaiseen en oman henkilökohtaisen helvetin jälkeen koskisi pitkällä tikulla. .

Vierailija
89/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:33"]

Onnea vaan kuka kirjoitit että oot tavannut yhden narkin... sitä tuut todella tarvitsemaan... ihan ekaks jos selvii, että pyörit aktiivinisti kanssa susta tulee lastensuojelun asiakas, pelkästään miehen takia.. jos et anna miehelle kenkää lähtee lapset... Itse pyörin joskus nistin kanssa ja painajaisia on edellee... Tässä jotain ongelmia, kun nyt kysyit miksi ei kannata seurustella...: minua hakattiin (kamapäisssä) , ryöstettiin, narkki kaverit uhkaili äijän lisäksi minua, ei voi luottaa yhtään, kadotaan viikoiksi, manipulointia, kämppä pistettiin paskaksi, jopa lapsen pleikkari myytiin rahapulassa, aika ajoin äijä linnassa , mikä loppua kohti tosin oli aina helpotusta, miehellä hepatiitti ja ties mitä muita tauteja.. petti myös mutta ei muistanu näistä mitään. mielenterveys oli koetuksella... Jouduin muuttamaan eri paikkakunnalle (nämä kun ei eroa tajua ja ryminällä melkeen joka yö oven läpi) ja voin nyt hyvin, mutta päihdeongelmaiseen en oman henkilökohtaisen helvetin jälkeen koskisi pitkällä tikulla. .

[/quote]

Itselläni ei ole lapsia,en ikinä pistäisi kenenkään muun kuin omaa elämääni vaaran,jos kerta kaikki huumeriippuvaiset ovat tälläisiä.

Vierailija
90/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:33"]

[/quote]

Vau vetää ihan sanattomaks.. tsemppiä sulle pitää olla tosi vahva kun tollasen kestää!

Vierailija
91/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:20"] Niinpä, miksi en juokse keskustassa alasti, sytytä itseäni tuleen ja hyppää sen jälkeen sillalta alas. Miksikäs minä en näin tee? Mitä niin pahaa siinä olisi?:o [/quote] Miten se olisi yhtään samanlaista kuin parisuhde päihderiippuvaisen kanssa? AP [/quote] aivan yhtä itsetuhoista se on. En näe asioilla juuri mitään eroa. jos kovinkin kauaa riippuvaisen kanssa elää, niin kuolee henkisesti (mahdollisesti myös fyysisesti). Tällä minun esittämällä tavalla vain fyysisesti.:)

[/quote]

On siis omakohtaista kokemusta?

AP
[/quote]
Mistä niin päättelit? Meni mönkään. En ikinä tekisi moista virhettä.:)

Vierailija
92/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:29"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:20"] Niinpä, miksi en juokse keskustassa alasti, sytytä itseäni tuleen ja hyppää sen jälkeen sillalta alas. Miksikäs minä en näin tee? Mitä niin pahaa siinä olisi?:o [/quote] Miten se olisi yhtään samanlaista kuin parisuhde päihderiippuvaisen kanssa? AP [/quote] aivan yhtä itsetuhoista se on. En näe asioilla juuri mitään eroa. jos kovinkin kauaa riippuvaisen kanssa elää, niin kuolee henkisesti (mahdollisesti myös fyysisesti). Tällä minun esittämällä tavalla vain fyysisesti.:) [/quote] On siis omakohtaista kokemusta? AP [/quote] Mistä niin päättelit? Meni mönkään. En ikinä tekisi moista virhettä.:)

[/quote]

Eli et voi siist tietää millaista se oikeasti on!
AP

Vierailija
93/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap itse se päihteenkäyttäjä, joka ihmettelee miksei sun ihastus rakastukaan suhun ja suhtaudu luottavaisesti yhteiseen tulevaisuuteen?
Vai ootko sinä rakastunut päihdeveikkoon/mimmiin, ja ihmettelet ympäristön tyrmistystä?

Jos jälkimmäistä, niin siitä vaan rohkeesti kokeilemaan! KUNHAN VAAN EI sulla ole lapsia. Ja rohkeasti juot liemesi, älä tuu palstalle itkemään jos pukkaa ongelmia, kun nyt tuli 50 ihmistä selventämään riskejä...mikäli ei itsesuojeluvaistosi toimi.

Vierailija
94/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:45"]

Ootko ap itse se päihteenkäyttäjä, joka ihmettelee miksei sun ihastus rakastukaan suhun ja suhtaudu luottavaisesti yhteiseen tulevaisuuteen? Vai ootko sinä rakastunut päihdeveikkoon/mimmiin, ja ihmettelet ympäristön tyrmistystä? Jos jälkimmäistä, niin siitä vaan rohkeesti kokeilemaan! KUNHAN VAAN EI sulla ole lapsia. Ja rohkeasti juot liemesi, älä tuu palstalle itkemään jos pukkaa ongelmia, kun nyt tuli 50 ihmistä selventämään riskejä...mikäli ei itsesuojeluvaistosi toimi.

[/quote]

Absolutisti niinkuin miehenikin ihmettelen vain ihmisten negatiivisia mielipiteitä heitä kohtaan.

Kaveri on jälkimmäistä!

AP

Vierailija
95/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua Ap noin paljon kiehtoo niin kokeile pois ja kerroppa sitten oliko niin kivaa.

Vierailija
96/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettelemistä siinä niin on? Miten jotkut ihmiset voi olla noin tyhmiä...

Vierailija
97/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:49"]

Jos sua Ap noin paljon kiehtoo niin kokeile pois ja kerroppa sitten oliko niin kivaa.

[/quote]

Ei itseäni sellainen kiehdo ihmettelin vain niitä negatiivisia mielipiteitä

AP

Vierailija
98/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:29"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:20"] Niinpä, miksi en juokse keskustassa alasti, sytytä itseäni tuleen ja hyppää sen jälkeen sillalta alas. Miksikäs minä en näin tee? Mitä niin pahaa siinä olisi?:o [/quote] Miten se olisi yhtään samanlaista kuin parisuhde päihderiippuvaisen kanssa? AP [/quote] aivan yhtä itsetuhoista se on. En näe asioilla juuri mitään eroa. jos kovinkin kauaa riippuvaisen kanssa elää, niin kuolee henkisesti (mahdollisesti myös fyysisesti). Tällä minun esittämällä tavalla vain fyysisesti.:) [/quote] On siis omakohtaista kokemusta? AP [/quote] Mistä niin päättelit? Meni mönkään. En ikinä tekisi moista virhettä.:)

[/quote]

Eli et voi siist tietää millaista se oikeasti on!
AP
[/quote]
Ootpa melkonen vänkääjä. TOttakai se on ihan perseestä. Kerro jos tunnet yhdenkin onnellisen parisuhteen, jossa vain toinen on juoppo tai vetää huumeita? Niin. Ei niitä ole.

Mutta minä lähen kattoon leffaa oman raivoraittiin mieheni kainaloon(ainakin synnytykseen asti), joten hauskaa illan jatkoa teille kaikille!:)

Vierailija
99/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:51"]

Mitä ihmettelemistä siinä niin on? Miten jotkut ihmiset voi olla noin tyhmiä...

[/quote]

Miten jotkut ihmiset voi olla noin kritisoivia...

AP

Vierailija
100/109 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:41"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:29"] [quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:20"] Niinpä, miksi en juokse keskustassa alasti, sytytä itseäni tuleen ja hyppää sen jälkeen sillalta alas. Miksikäs minä en näin tee? Mitä niin pahaa siinä olisi?:o [/quote] Miten se olisi yhtään samanlaista kuin parisuhde päihderiippuvaisen kanssa? AP [/quote] aivan yhtä itsetuhoista se on. En näe asioilla juuri mitään eroa. jos kovinkin kauaa riippuvaisen kanssa elää, niin kuolee henkisesti (mahdollisesti myös fyysisesti). Tällä minun esittämällä tavalla vain fyysisesti.:) [/quote] On siis omakohtaista kokemusta? AP [/quote] Mistä niin päättelit? Meni mönkään. En ikinä tekisi moista virhettä.:) [/quote] Eli et voi siist tietää millaista se oikeasti on!
AP [/quote] Ootpa melkonen vänkääjä. TOttakai se on ihan perseestä. Kerro jos tunnet yhdenkin onnellisen parisuhteen, jossa vain toinen on juoppo tai vetää huumeita? Niin. Ei niitä ole. Mutta minä lähen kattoon leffaa oman raivoraittiin mieheni kainaloon(ainakin synnytykseen asti), joten hauskaa illan jatkoa teille kaikille!:)

[/quote]

Ystäväni elää onnellisessa parisuhteessa narkkarin kanssa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän