Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta miten jotkut naiset passaa miehiään!

Vierailija
17.12.2021 |

Esim hoitaa ruoanlaiton täysin perheessä, hoitaa 90% lasten asioista, mies vaan vähän auttaa välillä, äiti vie ja hakee lapset päiväkodista, vaikka lapsella olisi lyhyempi päivä hoidossa jos isä osallistuisi kuljetuksiin jne…

Miksi te naiset suostutte tällaiseen ja vielä pidätte sitä ihan normaalina?

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ketäpä tästä miesten avuttomuudesta voi syyttää? Täällä näytetään syyttävän miehiä siitä, vaikka syypäitä ovat yksinomaan poikiaan hyysäävät naiset. Täälläkin moni miestään paheksuva mamma todennäköisesti huomaamattaan paapoo sitten pojastaan samanlaisen.

🙄🙄🙄

Niimpä tietysti, naisten vikaahan tämä kaikki tyynni. Tuo sinun viestisi saa kuulostamaan siltä, että miehet ovat lähinnä oikeustoimikelvottomia ameeboja. Eivätkä ne kai, nämä luomakunnan kruunut? Eikö miesten pitänyt olla älykkäitä, fiksuja ja pärjääviä?

Vierailija
142/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan passaa miestä. Saa itse silittää paitansa, tehdä eväänsä, hoitaa osansa siivouksesta yms. Mä haluan hoitaa pyykit, että ei mene mitään pilalle. Ruoan teen aina mä koska mä tykkään ruoanlaitosta ja miestä se taas ei kiinnosta pätkääkään. Kuorii toki perunat jos pyydän ja esim. jouluna kun syödään isommalla porukalla niin auttaa keittiössä, että saadaan ruoat pöytään. 

Lisään vielä sen verran, että mies asui kahdestaan teini-ikäisen lapsensa kanssa ja ihan itse mies silloin huolehti siivoamisen, pyykit ja ruoan. No siivoaminen sujuu mieheltä paremmin kuin multa, mies on huomattavasti tarkempi. 😁 Pyykit mies pesi kaikki 60 asteessa ja sen takia mun yksi nätti paita meni pilalle. Kun mä tulin kuvioihin niin mä aloin hoitaa pyykit. Ruoka oli kyllä aika yksipuolista joten miehen ja teinin kannalta hyvä, että me miehen kanssa tapasimme. 😁 Miestä ei oikeasti kiinnosta ruoanlaitto, mutta syö mielellään mun tekemiä ruokia. Ennakkoluulottomasti syö uusia ruokia esim. intialaista yms. kun mä testailen uusia ruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vammaisuutta

Vierailija
144/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa on paljon ja olettamusta että nainen on alempiarvoisempi, ja hänen kuuluukin kärsiä ja hoitaa. Nalkuttava akkahan se on joka ei anna miehen olla ”oma itsensä” = odottaa että nainen passaan tekemättä itse mitään kenenkään muun kuin itsensä eteen.

Vierailija
145/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisareni ja minä olemme saaneet saman kasvatuksen, minä en ole juurikaan pääse nyt miestäni tai poikaani, itse tekevät ruoat ja siivoukset. Sisareni kuorii perunat, voitelee leivät ym aikuiselle pojalleen sekä miehelleen. Jos ukkonsa kesällä grillaa tai savustaa kalan, sisareni mielestä ukkonsa tekee heillä vallan ruoan. Voi hyvä isä! Mutta kukin tavallaan.

Tämä siis kumoaa sen väitteen, miten on kotona kasvatettu ja käytöstavat ym opittu.

Ristus. Kuorii perunat? :o

Niin kuori minunkin siskoni.

Leikkasi myös miehensä varpaankynnet 🤢

Mutta niin vaan tämäkin palvonnan ja passaamisen kohde petti ja jätti.

Vierailija
146/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä pilalle passattuja (ikä)miehiä näkee paljon sairaalahoidossa. Ollaan totuttu palveluun kotona ja sama meno jatkuu osastollakin. Leikkauksen tai sairauskohtauksen jälkeen ei haluta nousta sängyn pohjalta ylös ja kuntoutumaan vaan odotetaan et kaikki tulee nenän eteen eikä tarvii nousta sängystä ylös. Samat miehet on pulassa passaajapuolison kuollessa, koska pahimmillaan yhtään mikään kotityö ei onnistu kun ei osata.

Oot näköjään hoitanut lankomiestä Jyväskylässä 😂

Vierailija
147/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen haluaa omasta tahdostaan passaa , niin mikä ongelma siinä on??.

Vierailija
148/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailu hyvistä miehistä. Tottakai nainen, joka pitää hyvää huolta miehestä on erittäin suosittu aviomies. Sen takia parhaat miehet valitseekin vaimoksi näitä naisia ja muita naisia se tietenkin ärsyttää.

Vierailija
149/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että yksipuolinen passaaminen ei ole reilua. Monella näistä naisista on edessään katkera vanhuus, kun huomataan, että kaikesta vaivasta ei lopulta jäänyt käteen oikein mitään.

Tuollaista työtä usein arvostetaankin aika vähän, etenkin, jos sitä ei koskaan itse tehdä.

Osa myös palvelee arvottomuuden kokemuksen vuoksi. Koetaan, että kukaan ei muuten itseä katselisi, tai että ei ole oikeutettu pyytämään reilua kohtelua. Sekin on tosi surullista.

Ja jos on lapsia, antaa passaaminen lapsille todella haitallisen mallin. Vaikeuttaa parisuhteiden muodostusta huomattavasti. 

Vierailija
150/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä pilalle passattuja (ikä)miehiä näkee paljon sairaalahoidossa. Ollaan totuttu palveluun kotona ja sama meno jatkuu osastollakin. Leikkauksen tai sairauskohtauksen jälkeen ei haluta nousta sängyn pohjalta ylös ja kuntoutumaan vaan odotetaan et kaikki tulee nenän eteen eikä tarvii nousta sängystä ylös. Samat miehet on pulassa passaajapuolison kuollessa, koska pahimmillaan yhtään mikään kotityö ei onnistu kun ei osata.

Näitä passattuja miehiä on kyllä ympäri Suomen. Sitten kun joutuvat hoidettavaksi ovat pahimpia hoidettavia, äksyjä ja äreitä ja palvovat vaimot istuvat aamusta iltaan vahtimassa jokaista toimenpidettä, loukkaantuvat kun pyydetään pois huoneesta hoitotoimenpiteitten ajaksi. Tarkastavat ja tutkivat joka senttimetrin miehestään ja valittavat milloin mistäkin tai sitten keksivät valituksen aiheen. Älkää ihmetelkö mikäli hoitajat väsyvät ja hermoja koetellaan. Kun kuolema lopulta koittaa, siinäkin on monta kertaa omaisen mielestä huonolla tai välinpitämättömällä hoidolla syynsä.

Vierailija
151/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä miehiäkin on, jotka passaavat naisiaan :) Olen siis nainen ja exäni hoiti melkein kaiken meillä, koska minulla masennus/adhd ja pystyn hädin tuskin pitämään huolta itsestäni. Itse ajattelen vain, että kiva jos tekevät hyvää toiselle ihmiselle ja saavat hyvää karmaa itselleen. Ei minua siis mitenkään haittaa miehiään passaavat naiset.

Vierailija
152/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
153/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä passattuja miehiä on kyllä ympäri Suomen. Sitten kun joutuvat hoidettavaksi ovat pahimpia hoidettavia, äksyjä ja äreitä ja palvovat vaimot istuvat aamusta iltaan vahtimassa jokaista toimenpidettä, loukkaantuvat kun pyydetään pois huoneesta hoitotoimenpiteitten ajaksi. Tarkastavat ja tutkivat joka senttimetrin miehestään ja valittavat milloin mistäkin tai sitten keksivät valituksen aiheen. Älkää ihmetelkö mikäli hoitajat väsyvät ja hermoja koetellaan. Kun kuolema lopulta koittaa, siinäkin on monta kertaa omaisen mielestä huonolla tai välinpitämättömällä hoidolla syynsä.

Palstamiesten kirjoituksista olen saanut sen kuvan, että suomalainen nainen ei tee mitään miehensä eikä perheensä eteen. 

Vierailija
154/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, huomattu on tämä ilmiö. Kyse on poikkeuksetta 75+ v. ikäisistä ihmisistä, nuorilla ei tähän törmää.

Vierailija
155/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rasvaan mieheni suihkun jälkeen. Kuorin hänelle perunatkin! Nautin palvelemisesta. Mutta niin hänkin. Hän ajaa auton minulle valmiiksi, hakee kaupasta mitä pyydän ja tekee kaiken mitä toivon.

Vierailija
156/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä (ainakin joskus) passaan miestäni. Se on minusta jopa mukavaa eli tuotan hänelle iloa, jos joskus vaikka teen aamupalaleivät ja keitän kahvit vain häntä varten. Eihän se minulta ole pois, jos ilahdutan joskus. Hän puolestaan saattaa ilahduttaa minua ja keittää päiväkahvit asianmukaisine lisukkeineen. ;)

Todellisuudessa molemmat varmaan hoidamme huushollia fifti-siksti, kumpi ehtii ja kummalla on kykyjä mihinkin. Että sen mukaan! Ei ole tullut hommista riitaa eikä kukaan ole jäänyt ilman ruokaa, pyykitkin on pesty jne.

Miksi tästäkin saadaan jotain ihme huutoa aikaiseksi? :o

Vierailija
157/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä (ainakin joskus) passaan miestäni. Se on minusta jopa mukavaa eli tuotan hänelle iloa, jos joskus vaikka teen aamupalaleivät ja keitän kahvit vain häntä varten. Eihän se minulta ole pois, jos ilahdutan joskus. Hän puolestaan saattaa ilahduttaa minua ja keittää päiväkahvit asianmukaisine lisukkeineen. ;)

Todellisuudessa molemmat varmaan hoidamme huushollia fifti-siksti, kumpi ehtii ja kummalla on kykyjä mihinkin. Että sen mukaan! Ei ole tullut hommista riitaa eikä kukaan ole jäänyt ilman ruokaa, pyykitkin on pesty jne.

Miksi tästäkin saadaan jotain ihme huutoa aikaiseksi? :o

Ei täällä kukaan moiti tasapuolisia passaussuhteita. Se on jo tässä ketjussa todettu ja muutenkin selvää. Täällä moititaan sitä, että nainen toimii miehen (tai lastensa) piikana, eikä saa itselleen tasapuolisesti takaisin.

Vierailija
158/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatami antoi kylkiluunsa Eevan luomiseen niin on oikeus ja kohtuus että kaikki naiset paljovat miehiään.

Vierailija
159/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtokurppa kirjoitti:

Aatami antoi kylkiluunsa Eevan luomiseen niin on oikeus ja kohtuus että kaikki naiset paljovat miehiään.

Tällä logiikalla miesten pitäisi palvoa naisia. 

Vierailija
160/166 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisareni ja minä olemme saaneet saman kasvatuksen, minä en ole juurikaan pääse nyt miestäni tai poikaani, itse tekevät ruoat ja siivoukset. Sisareni kuorii perunat, voitelee leivät ym aikuiselle pojalleen sekä miehelleen. Jos ukkonsa kesällä grillaa tai savustaa kalan, sisareni mielestä ukkonsa tekee heillä vallan ruoan. Voi hyvä isä! Mutta kukin tavallaan.

Tämä siis kumoaa sen väitteen, miten on kotona kasvatettu ja käytöstavat ym opittu.

Ristus. Kuorii perunat? :o

Niin kuori minunkin siskoni.

Leikkasi myös miehensä varpaankynnet 🤢

Mutta niin vaan tämäkin palvonnan ja passaamisen kohde petti ja jätti.

Piti oikein pariin kertaan lukea, että ymmärsinkö nyt oikein. 😂 Varpaankynsistä ei ole enää pitkä matka siihen, että pyyhkii toisen takapuolenkin.