Poikaystävän kommentti kun näki kuvan minusta ja kaveriporukastani "Miks sä näytät kuvissa aina tollaselta maatuskalta ja muut hyvältä"
Kysyin mitä tarkoittaa maatuskalla. "No tommonen leveä ja naamasta paksu" Poistin koko kuvan enkä enää aio näyttää hänelle mitään kuvia itsestäni. Jäi myös tietynlainen pelko kuvattavana olemiseen ja mietin millä tekosyyllä kieltäydyn nyt jouluna kun sukulaisia tulee ja moni haluaa kuvata?
Kommentit (34)
Miks se poika seurustelee maatuskan kanssa jossei kelpaa?
Potkase jätkää persuksille ja ota tänä jouluna enemmän kuvia, kuin koskaan.
Älä kuvaa poista vaan poista se poika.
Ei tuota voi mieheksi kutsua. Jätä se sika jos ette oo porvoolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko laihduttamista harkinnut?
Noin tökerön miehen kanssa ongelma tuskin on ulkonäkö, vaan se että mies löytää aina jotain ilkeää sanottavaa oli millainen missi tahansa. On olemassa tietynlainen henkilötyyppi joka tykkää lytätä muita ympärillään, koska kokee näin itsensä vahvemmaksi, ja tuo kirjoittajan poikaystävä kuulostaa semmoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota voi mieheksi kutsua. Jätä se sika jos ette oo porvoolaisia.
Tykkäsin kommentista vaikken porvoolaisasiaa ymmärtänytkään.
Lopetat sen suklaan mässyttämisen.
No jotkut ei vaan ole valokuvauksellisia. Minä esim. olen ihan nätti muuten mutta valokuvissa näytän hirveältä.
Paino sanassa KUVISSA. Luultavasti ihmettelee miks näytät kuvissa rumemmalta kuin livenä. Jollei mies susta tykkäis tuskin sun kans seurustelis.
Jaa meillekin ne kuvat niin osataan arvioida tilanteesi
No jospa sä näytät maatuskalta? Totuus sattuu.
Mä mietin tota samaa aina kun katson valokuvia itsestäni.
Poista jätkä elämästäsi, miksi sä itseäsi häpeät kun poika on tollo.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut ei vaan ole valokuvauksellisia. Minä esim. olen ihan nätti muuten mutta valokuvissa näytän hirveältä.
Mistäs tiedät? Ei se peili totuutta kerro. Toiset näkevät sinut niin kuin olet kuvassa.
Maatuskat on ihania. Poika sietää mennä!
0/5