Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta Korona-testiä sinulle on tehty?

Vierailija
17.12.2021 |

1

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
2/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Terveenä on pysynyt kun missään ei käy, käyttää maskia ja pesee/desinfioi käsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 viime vuoden lokakuussa, ei ollut koronaa. Hätäilin testiin menon kanssa. 

Vierailija
4/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Koska ensimmäisellä kerralla ei testattu koronaa, kaikki muut kylläkin ja totesivat että minua ei vaivaa mikään niin en ole mennyt. Siihen aikaan ei vielä pidetty koronan oireena kovaa päänsärkyä, poikkeuksellista sykettä, verenpaineen nousua, ripulia eikä ihotulehduksia. En kelvannut kuivan yskäni, viiltävän keuhkokipuni, 38 asteen lämpöni, järkyttävän väsymykseni ja hengitysvaikeuksieni kanssa enkä noiden lisäoireideni kanssa. Nythän ne löytyykin jo oireluettelosta. Joten paskat nakkaan aina kun oireilen mitään tuohon suuntaan. Jos ei ollut ongelma silloin ei ole nytkään.

Vierailija
5/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

En käy missään.

Vierailija
6/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0

Koska ensimmäisellä kerralla ei testattu koronaa, kaikki muut kylläkin ja totesivat että minua ei vaivaa mikään niin en ole mennyt. Siihen aikaan ei vielä pidetty koronan oireena kovaa päänsärkyä, poikkeuksellista sykettä, verenpaineen nousua, ripulia eikä ihotulehduksia. En kelvannut kuivan yskäni, viiltävän keuhkokipuni, 38 asteen lämpöni, järkyttävän väsymykseni ja hengitysvaikeuksieni kanssa enkä noiden lisäoireideni kanssa. Nythän ne löytyykin jo oireluettelosta. Joten paskat nakkaan aina kun oireilen mitään tuohon suuntaan. Jos ei ollut ongelma silloin ei ole nytkään.

Älä jaksa olla marttyyri.

Vierailija
7/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran altistumisen takia, kerran tein kotitestin.

Vierailija
8/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkalleen, jotain 60-70 välillä. Olen käynyt testissä aina pienimmästäkin oireesta, kuten on neuvottu. Kaikki testit ovat olleet negatiivisia. Sairaslomalla olen testien takia ollut vähintään 100 päivää.

Vierailija
9/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0

Älä jaksa olla marttyyri.

En ole mikään marttyyri. Meillä ei vain ole mitään kummempaa terveydenhuollon ongelmaa. Se on ihan korvien välissä.

Vierailija
10/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 matkustelun takia näinä kahtena vuotena.

Vierailija
11/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0

Ihailtavaa toimintaa! Sinä soturi, näytä niille! Kyllä kaikkia sitten harmittaakin kun sairastut koronaan ja voitat kaikki.

Vierailija
12/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. En ole ollut kipeänä koko tänä aikana.

Joo, nokka on vuotanut ja kurkku välillä kipeä mutta niin mulla on usein muutenkin. Erityisesti kylmällä.

Vierailija
13/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla olen tänään miettinyt ensimmäistä kertaa pandemian aikana että pitäisikö mennä kun olen kipeä. Lahden kuitenkin kouluun ihan normaalisti koska olen rokottamaton. Minulle ei ole mitään hyötyä siitä että käyn toteamassa onko minulla korona vai ei. Joka tapauksessa olen rajoitettu koska en ota rokotuksia.

Vierailija
14/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Vuosi sitten hengenahdistuskohtausten takia ja nyt kun vaadittiin k-passia ja neulakammoisena olin ehtinyt ottaa vasta ensimmäisen rokotteen (eikä se tuntunut missään, nyt ärsyttää että ihan turhaan olen tehnyt siitä niin ison numeron, seuraavan saan vasta tammikuun puolivälissä). Huomenna taas testiin ja kuun lopussa neljännen kerran. Helpommalla ja halvemmalla olisin päässyt ottamalla rokotteet ajoissa, mutta otin vasta kun oli pakko ja se ei sitten riittänytkään se ensimmäinen rokoite.

Vierailija
15/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Silloin ihan alussa oli KEUSOTElla ohjeena, että terveydenhuoltoon saa ottaa yhteyttä vain, jos on hengenvaarallisia oireita koronasta, ja muuten pitää sairastaa kotona.

Sitten kun alkoi saada ottaa yhteyttä epäillystä tartunnasta, ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
16/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
17/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla olen tänään miettinyt ensimmäistä kertaa pandemian aikana että pitäisikö mennä kun olen kipeä. Lahden kuitenkin kouluun ihan normaalisti koska olen rokottamaton. Minulle ei ole mitään hyötyä siitä että käyn toteamassa onko minulla korona vai ei. Joka tapauksessa olen rajoitettu koska en ota rokotuksia.

Alapeukutus ei muuta sitä että koen olevani paitsiossa asian suhteen. Jos rokottamattomien oikeuksia otettaisiin paremmin huomioon vittuilun ja uhkailun sijaan kävisin totta kai tarkistamassa onko minulla korona, vaikka joutuisin viettämään jouluin ilman perhettä ja tyttöystävää, nyt se tuntuu täysin merkityksettömältä ottaa lisärangaisukisa saamatta mitään helpotusta edes, kiitos rajoitteiden. 

Vierailija
18/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tarkalleen, jotain 60-70 välillä. Olen käynyt testissä aina pienimmästäkin oireesta, kuten on neuvottu. Kaikki testit ovat olleet negatiivisia. Sairaslomalla olen testien takia ollut vähintään 100 päivää.

Älä sitten ihmettele seuraavien YT-neuvottelujen jälkeen saatuja potkuja

Vierailija
19/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
20/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Terveenä on pysynyt kun missään ei käy, käyttää maskia ja pesee/desinfioi käsiä.

En ole käynyt testeissä, enkä käytä maskia tai käsidesiä. Olen elänyt ihan normaalisti enkä ole ollut kipeä.