Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta Korona-testiä sinulle on tehty?

Vierailija
17.12.2021 |

1

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020 keväällä

2021 huhtikuussa altistumisen jälkeen

2021 heinäkuussa matkustamisen takia x 2

Vierailija
42/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

En ole juurikaan sairastellut ja jos joku aamu on ollut vähän tukkoinen olo, niin olen tehnyt etätöitä ja seuraillut oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 25 ja aina negatiivinen tulos. Sairauslomalla testien takia noin 50 päivää, testipäivä ja tuloksen odottelu päivä.

Olen noudattanut ohjeita kirjaimellisesti, vähäisistäkin oireista testiin.

Miksi? Kauheeta rahan tuhlausta yhteiskunnalta.

Vierailija
44/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja tietämätön kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4, koska hysteerinen työnantaja vaatinut koska olen kuulemma "oireeton kantaja" 😂😂 kaikki sen takia kun ei ole myrkkyrokotetta!

Ja sen jälkeen lällättelen että negaa näyttää! Koko tän keksityn pandemia ajan olen ollut terveenä!

Ovatko kaikki yli 5 miljoonaa koronaan kuollutta sinusta keksittyjä ? Omaisten mielestä eivät ole.

En tiennytkään että tunnet yli 5 miljoonaa omaista,oletpas onnekas kun noin paljon ihmisiä sulla elämässä🤪

Vierailija
45/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0

Koska ensimmäisellä kerralla ei testattu koronaa, kaikki muut kylläkin ja totesivat että minua ei vaivaa mikään niin en ole mennyt. Siihen aikaan ei vielä pidetty koronan oireena kovaa päänsärkyä, poikkeuksellista sykettä, verenpaineen nousua, ripulia eikä ihotulehduksia. En kelvannut kuivan yskäni, viiltävän keuhkokipuni, 38 asteen lämpöni, järkyttävän väsymykseni ja hengitysvaikeuksieni kanssa enkä noiden lisäoireideni kanssa. Nythän ne löytyykin jo oireluettelosta. Joten paskat nakkaan aina kun oireilen mitään tuohon suuntaan. Jos ei ollut ongelma silloin ei ole nytkään.

Kuin kopio omastani ei päässyt testeihin "pieni flunssa"sitten rokote päälle omistan vielä kolme autoimmuuni sairautta voimakas long covid päälle kaikki vaikeeta oireet päälle nyt 11kk rokotteesta niin vaikeat aaltomaisen oireet päällä edelleen ivaa pilkkaa mt potilaana pidetään en varmaan koskaan toivu entiselleni toista rokotetta pitäis ottaa mutta miksi koska long covid edelleen päällä kaikki tämä vaikka olen ollut "huolellinen koko ajan"mitään tukea en ole saanut en edes lähimmIsiltäni vaan tämä rokote pakottaminen on ollut törkeää eristystä olen halukas pitämään kohdallani edelleen kertokaa kuinka paljon kotona koituvia oikeesti on sairaalaa en halua turhaan kuormittaa nyt enää annan paikkani töissä käyville tiede ei ei pärjää koronalle jos olis korona olis jo hallinnassa kesä 2021 syksy rokotuksineen olis ollut vain varmennusta viimeinen joulu hm.

Vierailija
46/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään eikä tulla tekemäänkään.

Vierailija
47/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs ja tietämätön kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4, koska hysteerinen työnantaja vaatinut koska olen kuulemma "oireeton kantaja" 😂😂 kaikki sen takia kun ei ole myrkkyrokotetta!

Ja sen jälkeen lällättelen että negaa näyttää! Koko tän keksityn pandemia ajan olen ollut terveenä!

Ovatko kaikki yli 5 miljoonaa koronaan kuollutta sinusta keksittyjä ? Omaisten mielestä eivät ole.

En tiennytkään että tunnet yli 5 miljoonaa omaista,oletpas onnekas kun noin paljon ihmisiä sulla elämässä🤪

Ylipäätään mihin "tällä hetkellä "perustuu tämä testi kuinka kauan " nega saa viilettää testaamattomien positiivisten keskellä "hyvällä omalla tunnolla samanlainen "puhallus"kuin kaikki muukin jotain pitää yrittää kun kaikki kuin hölmöläisen säkis ja kalliimman mukaan pitää mennä "Eikä toimita ns. Ajoissa"

Vierailija
48/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ihan pandemian alussa. Muuten piikitön ja maskiton ollut koko "pandemian" ajan. Ettei liian huono saldo.

Vierailija
49/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. En ole ollut lainkaan kipeänä yli kahteen vuoteen.

Vierailija
50/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 virallista ja 3 kotitestiä.

Vierailija
51/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään eikä tulla tekemäänkään.

Ei tarvetta yhteiskunnN piikki auki mm.ravintolat ym.korona linko pitää yllä en ole riskikäyttäytyjä edelliset pitävät yllä uhkaa että sairastun urheilu seuran kausilipun annan heille lahjoituksena +koronakerroin heidänkin pitäis olla tyytyväisiä

Vierailija
52/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0.

En ole juurikaan sairastellut ja jos joku aamu on ollut vähän tukkoinen olo, niin olen tehnyt etätöitä ja seuraillut oloa.

Ihan järkevä olet hyvä

Vierailija
53/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, molemmilla kerroilla oli flunssaoireita. Molemmat negatiivisia.

Vierailija
54/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10 testiä, kaikki olleet negatiivisia. Miehelle tehty ehkä 5, negatiivisia. Kolmelle lapselle tehty yhteensä reilu 10, ehkä 15, kaikki negatiivisia. Muutama testi on tehty koska on ollut flunssaoireita. Suurinosa koska alimiehitetty päiväkoti on väittänyt oireettomien lasten olevan oireisia ja kehottanut hakemaan lapset kotiin ja viemään testiin. Pari kertaa testattu reilun viikon takaisen, jäljitetyn altistumisen vuoksi.

Vierailija
55/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla olen tänään miettinyt ensimmäistä kertaa pandemian aikana että pitäisikö mennä kun olen kipeä. Lahden kuitenkin kouluun ihan normaalisti koska olen rokottamaton. Minulle ei ole mitään hyötyä siitä että käyn toteamassa onko minulla korona vai ei. Joka tapauksessa olen rajoitettu koska en ota rokotuksia.

Pitäisi ajatella muitakin kuin itseään.

ihan oikeesti "itseään"kuka itseään sairastuttaa siihen ei rokotepassitesti auta joku kumma sen itseen tartuttaa jos itsellä tautia ole koskaan ollut sorry tautofoniaMITÄÄ

Vierailija
56/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 rokotetta

0 testiä

Vierailija
57/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 10 testiä, kaikki olleet negatiivisia. Miehelle tehty ehkä 5, negatiivisia. Kolmelle lapselle tehty yhteensä reilu 10, ehkä 15, kaikki negatiivisia. Muutama testi on tehty koska on ollut flunssaoireita. Suurinosa koska alimiehitetty päiväkoti on väittänyt oireettomien lasten olevan oireisia ja kehottanut hakemaan lapset kotiin ja viemään testiin. Pari kertaa testattu reilun viikon takaisen, jäljitetyn altistumisen vuoksi.

Kuka pitää yllä tätäpaniikkia eihän näin tät järkevästihoideta hm.kuinka nopeasti testi onpositja kuinka kauan se on posit jotenki tärähtänyttä nega levittää välillisesti kuitenkin APUVAAPUVA

Vierailija
58/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullistuuko jo päiväkotitädin silmät kun näkee lapsia korona oire kukaan ei tiedä kuinka karuselli pysähtyy järki mennyt edes kykyyn sen hidastamiseen voi voi lapset sekasi kehen he ossoo luottaa

Vierailija
59/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa ja 0 positiivista. Työnantaja vaatii aina sairastuessa,siispä moni meistä töissä on käynyt flunssassa. Kotona en oo testannut.

Vierailija
60/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 25 ja aina negatiivinen tulos. Sairauslomalla testien takia noin 50 päivää, testipäivä ja tuloksen odottelu päivä.

Olen noudattanut ohjeita kirjaimellisesti, vähäisistäkin oireista testiin.

Miksi? Kauheeta rahan tuhlausta yhteiskunnalta.

Tulee myös työnantajalle kalliiksi, nämä luulosairaat hysteerikot.