Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta Korona-testiä sinulle on tehty?

Vierailija
17.12.2021 |

1

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 - positiivinen tulos

Vierailija
22/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Oireetonta ei siihen aikaan testattu ja olin jo toipunut eli "oireeton" siinä vaihessa kun altistumistieto lopulta tuli.

Vierailija
24/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kiinassa ja siellä testattiin per.seestä minulta :)

Vierailija
25/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla olen tänään miettinyt ensimmäistä kertaa pandemian aikana että pitäisikö mennä kun olen kipeä. Lahden kuitenkin kouluun ihan normaalisti koska olen rokottamaton. Minulle ei ole mitään hyötyä siitä että käyn toteamassa onko minulla korona vai ei. Joka tapauksessa olen rajoitettu koska en ota rokotuksia.

Alapeukutus ei muuta sitä että koen olevani paitsiossa asian suhteen. Jos rokottamattomien oikeuksia otettaisiin paremmin huomioon vittuilun ja uhkailun sijaan kävisin totta kai tarkistamassa onko minulla korona, vaikka joutuisin viettämään jouluin ilman perhettä ja tyttöystävää, nyt se tuntuu täysin merkityksettömältä ottaa lisärangaisukisa saamatta mitään helpotusta edes, kiitos rajoitteiden. 

Näin tämä vain on rakennettu eli miksi rokottamaton enää edes kävisi testeissä sehän on vaIn yksi rangaistus muiden lisäksi. 

Vierailija
26/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Kerran oli pientä nuhaa ja toisen kerran kurkku hieman kipeä. Tämä oli ennen rokotuksia kun käskettiin menemään pienimmästäkin oireesta.

Kunnolla kipeä en ole ollut koko korona-aikana kun pääosin tulee oltua vain kotona.

Vierailija
27/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 25 ja aina negatiivinen tulos. Sairauslomalla testien takia noin 50 päivää, testipäivä ja tuloksen odottelu päivä.

Olen noudattanut ohjeita kirjaimellisesti, vähäisistäkin oireista testiin.

Vierailija
28/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, koska hysteerinen työnantaja vaatinut koska olen kuulemma "oireeton kantaja" 😂😂 kaikki sen takia kun ei ole myrkkyrokotetta!

Ja sen jälkeen lällättelen että negaa näyttää! Koko tän keksityn pandemia ajan olen ollut terveenä!

Vierailija
29/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla olen tänään miettinyt ensimmäistä kertaa pandemian aikana että pitäisikö mennä kun olen kipeä. Lahden kuitenkin kouluun ihan normaalisti koska olen rokottamaton. Minulle ei ole mitään hyötyä siitä että käyn toteamassa onko minulla korona vai ei. Joka tapauksessa olen rajoitettu koska en ota rokotuksia.

Alapeukutus ei muuta sitä että koen olevani paitsiossa asian suhteen. Jos rokottamattomien oikeuksia otettaisiin paremmin huomioon vittuilun ja uhkailun sijaan kävisin totta kai tarkistamassa onko minulla korona, vaikka joutuisin viettämään jouluin ilman perhettä ja tyttöystävää, nyt se tuntuu täysin merkityksettömältä ottaa lisärangaisukisa saamatta mitään helpotusta edes, kiitos rajoitteiden. 

Kuulostat aika nuorelta.

Vierailija
30/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
31/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ajatella muitakin kuin itseään.

Vierailija
32/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa olen testissä käynyt, kaikki negatiivisia. Viimeinen kerta oli tuossa keväällä. Sen jälkeen olen ollut 2 kertaa hiukan flunssainen, mutten ole enää jaksanut mennä testiin.

Lapsen olen vienyt kerran ja kipeä on ollut monesti sen jälkeenkin, mutta en ole enää vienyt, enkä vie.

Vierailija
33/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika nuorelta.

Miksi sinua kiinnostaa ikäni eikä pointtini. Vaikutat aika yksinkertaiselta. 

Vierailija
34/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Yksi kun olin kipeänä ja kaksi reissujen takia.

Vierailija
35/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.  Tein yhden kotitestin ja se oli nega.

Toimin asiakaspalvleutyössä, tosin maksin kanssa ja lisäksi pleksi asiakkaide ja itseni välillä,

Mutta kuitenkin altistumisvaata on koko ajan olemasa.

Flunssanpoikasta ollut, mutta siitä olin 3 päivää pois duunista ja tein kotitestin.

Itse arvelen, että kyllä sen tuntee, jos koronatarttunut, sen verran taatusti on oireita, että heti huomaa. ettei tämä mikään tavallinen flunssa ole, sillä tavalliset flunssat tunnistan ja tunnne erittäin hyvin.

Minä olen vasta-aikoihin saanut 3. rokotteen, mutta hetkeän en slti voi olla varma, etteikä korona voisi itseeni tarttia.

Pesen kädet tosi tarkkan ruokatuolle lähitessä ja kotona. Maski kasvoilla tömatkoilla bussissa.

Välttelen suuri joukkoja ja tilaisuuksia.   Mutta vapaalla toki tavataan ystvävien ja työtovereiden, jotka oat kaikki rokotettuja.

Jos se sitten kuitenkin jostan aivastuksista ja yskän pisaroista tarttuu, niin eihän yksinkeraisesti mitään mahda.

Vierailija
36/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4, koska hysteerinen työnantaja vaatinut koska olen kuulemma "oireeton kantaja" 😂😂 kaikki sen takia kun ei ole myrkkyrokotetta!

Ja sen jälkeen lällättelen että negaa näyttää! Koko tän keksityn pandemia ajan olen ollut terveenä!

Ovatko kaikki yli 5 miljoonaa koronaan kuollutta sinusta keksittyjä ? Omaisten mielestä eivät ole.

Vierailija
37/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa rokotettu ja vietän aika eristäytynyttä elämää.  Vähät menemiseni harkitsen tarkkaan.  Ei ole ollut tarvetta testeihin.

Vierailija
38/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
39/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ajatella muitakin kuin itseään.

Nimenomaan, eli kun aletaan kampanjoimaan rokottamattomien oikeuksia vastaan ei ajatella silloin mitä toiselle ihmiselle oikeasti tehdään. Ymmärrätkö miksi pitäisi pestä toisen selkää päivästä toiseen, jos toinen ei koskaan pese sinun selkääsi. Tämä onkin se pointti mutta huomaan että missasit sen täysin. 

Siksi on olemassa näitä sanontoja miten petaa siten nukkuu tai mitä kylvää sitä niittää. Miten rokottamattomalle huutaa siten se vastaa.

Vierailija
40/112 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja 1 koti