Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta Korona-testiä sinulle on tehty?

Vierailija
17.12.2021 |

1

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Terveenä on pysynyt kun missään ei käy, käyttää maskia ja pesee/desinfioi käsiä.

Minä olen pysynyt terveenä ilman roskaavia maskeja ja vastustuskykyä tappavia käsidesejäkin. Että ei nyt tullut palkintoa sulle.

Vierailija
62/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla olen tänään miettinyt ensimmäistä kertaa pandemian aikana että pitäisikö mennä kun olen kipeä. Lahden kuitenkin kouluun ihan normaalisti koska olen rokottamaton. Minulle ei ole mitään hyötyä siitä että käyn toteamassa onko minulla korona vai ei. Joka tapauksessa olen rajoitettu koska en ota rokotuksia.

Alapeukutus ei muuta sitä että koen olevani paitsiossa asian suhteen. Jos rokottamattomien oikeuksia otettaisiin paremmin huomioon vittuilun ja uhkailun sijaan kävisin totta kai tarkistamassa onko minulla korona, vaikka joutuisin viettämään jouluin ilman perhettä ja tyttöystävää, nyt se tuntuu täysin merkityksettömältä ottaa lisärangaisukisa saamatta mitään helpotusta edes, kiitos rajoitteiden. 

Näin tämä vain on rakennettu eli miksi rokottamaton enää edes kävisi testeissä sehän on vaIn yksi rangaistus muiden lisäksi. 

Miksi menis tautihan on yhteinen ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään.  Tein yhden kotitestin ja se oli nega.

Toimin asiakaspalvleutyössä, tosin maksin kanssa ja lisäksi pleksi asiakkaide ja itseni välillä,

Mutta kuitenkin altistumisvaata on koko ajan olemasa.

Flunssanpoikasta ollut, mutta siitä olin 3 päivää pois duunista ja tein kotitestin.

Itse arvelen, että kyllä sen tuntee, jos koronatarttunut, sen verran taatusti on oireita, että heti huomaa. ettei tämä mikään tavallinen flunssa ole, sillä tavalliset flunssat tunnistan ja tunnne erittäin hyvin.

Minä olen vasta-aikoihin saanut 3. rokotteen, mutta hetkeän en slti voi olla varma, etteikä korona voisi itseeni tarttia.

Pesen kädet tosi tarkkan ruokatuolle lähitessä ja kotona. Maski kasvoilla tömatkoilla bussissa.

Välttelen suuri joukkoja ja tilaisuuksia.   Mutta vapaalla toki tavataan ystvävien ja työtovereiden, jotka oat kaikki rokotettuja.

Jos se sitten kuitenkin jostan aivastuksista ja yskän pisaroista tarttuu, niin eihän yksinkeraisesti mitään mahda.

Jos viel. Tartunt tulee niin setarkoittaa sitä että jotkut ympärill.si eivät ole toimineet kuten sinä eli k.rsit rangaistukse heidän takiaan hm. Rokottamaton voi ohjeillasi myös pärjäillä voi nuo rokote haitat lisääntyvät rokote kertojen myötä ja vastehuono

Vierailija
64/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla olen tänään miettinyt ensimmäistä kertaa pandemian aikana että pitäisikö mennä kun olen kipeä. Lahden kuitenkin kouluun ihan normaalisti koska olen rokottamaton. Minulle ei ole mitään hyötyä siitä että käyn toteamassa onko minulla korona vai ei. Joka tapauksessa olen rajoitettu koska en ota rokotuksia.

Alapeukutus ei muuta sitä että koen olevani paitsiossa asian suhteen. Jos rokottamattomien oikeuksia otettaisiin paremmin huomioon vittuilun ja uhkailun sijaan kävisin totta kai tarkistamassa onko minulla korona, vaikka joutuisin viettämään jouluin ilman perhettä ja tyttöystävää, nyt se tuntuu täysin merkityksettömältä ottaa lisärangaisukisa saamatta mitään helpotusta edes, kiitos rajoitteiden. 

Ei lisää ainakaan lisää luottamusta päättäjiä kohtaan tsemppiä nuorille ulkoile

älä tressaa oot mielessäin pysy vauhkoista suut vaahdossa olevista kaukana aiheuttavat ongelmia

Vierailija
65/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt testeissä, koska olen täysin rokotettu. Kaiken varalta ostin kotiin testipaukkauksen jossa on 5 testiä.Toivottavasti ei tarvi niitä.

Vierailija
66/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi testiä joista toinen eilen. En ole saanut vielä tulosta.

Vierailija
67/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on testi otettu kymmeniä kertoja: asun Tanskassa ja olen matkustellut koko ajan, kaksi kertaa olen altistunut ja ollut lähikontakti. Aina negatiiviset tulokset.

Vierailija
68/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0

Koska ensimmäisellä kerralla ei testattu koronaa, kaikki muut kylläkin ja totesivat että minua ei vaivaa mikään niin en ole mennyt. Siihen aikaan ei vielä pidetty koronan oireena kovaa päänsärkyä, poikkeuksellista sykettä, verenpaineen nousua, ripulia eikä ihotulehduksia. En kelvannut kuivan yskäni, viiltävän keuhkokipuni, 38 asteen lämpöni, järkyttävän väsymykseni ja hengitysvaikeuksieni kanssa enkä noiden lisäoireideni kanssa. Nythän ne löytyykin jo oireluettelosta. Joten paskat nakkaan aina kun oireilen mitään tuohon suuntaan. Jos ei ollut ongelma silloin ei ole nytkään.

Älä jaksa olla marttyyri.

Joo en jaksaisi olla marttyyri jos antaisit minulle terveyteni takaisin 11kkmenossa long covid vaikeamman kanssa jos sulla ei vaihdetaan ota sä tää tauti ja m. Elän terveenViime helmikuuta ennen sopii mulleerittäin hyvin long covid on vienyt elämäni ota sä tuo marttyuri niinhän VOI..TTU V.

Vierailija
69/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0

Koska ensimmäisellä kerralla ei testattu koronaa, kaikki muut kylläkin ja totesivat että minua ei vaivaa mikään niin en ole mennyt. Siihen aikaan ei vielä pidetty koronan oireena kovaa päänsärkyä, poikkeuksellista sykettä, verenpaineen nousua, ripulia eikä ihotulehduksia. En kelvannut kuivan yskäni, viiltävän keuhkokipuni, 38 asteen lämpöni, järkyttävän väsymykseni ja hengitysvaikeuksieni kanssa enkä noiden lisäoireideni kanssa. Nythän ne löytyykin jo oireluettelosta. Joten paskat nakkaan aina kun oireilen mitään tuohon suuntaan. Jos ei ollut ongelma silloin ei ole nytkään.

Joo en jaksaisi olla marttyyri jos antaisit minulle terveyteni takaisin 11kkmenossa long covid vaikeamman kanssa jos sulla ei vaihdetaan ota sä tää tauti ja m. Elän terveenViime helmikuuta ennen sopii mulleerittäin hyvin long covid on vienyt elämäni ota sä tuo marttyuri niinhän VOI..TTU V.

Tää varmaan menee poistoon terveiset marttyyri klongcovid varia teille

Vierailija
70/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 koko pandemian aikana. Silloin olen ollut kipeä, olen halunnut toimia vastuullisesti ja selvittää asian suojellakseni tarvittaessa perheenjäseniä ja muita yleensäkin.

Vierailija
71/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
72/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0

Tää varmaan menee poistoon terveiset marttyyri klongcovid varia teille

Korjaan Mode tekstiä-long covid varianttia sairastaville-

Vierailija
73/112 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuttakaan, miksi olisi, kun ei mitään edes nuhaan viittaavaa ole ollut 25 vuoteen

Vierailija
74/112 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tarkalleen, jotain 60-70 välillä. Olen käynyt testissä aina pienimmästäkin oireesta, kuten on neuvottu. Kaikki testit ovat olleet negatiivisia. Sairaslomalla olen testien takia ollut vähintään 100 päivää.

🤣🤣

Vierailija
75/112 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa.

Olen varhaiskasvatuksessa töissä, ja joka nuhasta täytyy käydä. Jotkut työkaverit on käyneet toistakymmentä kertaa plus nyt nää kotitestit päälle.

Vierailija
76/112 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa 20 tulin kovin kipeäksi, pää tuntui räjähtävän. Varasin ajan terv asemalle sillä en olisi mitenkään voinut tehdä rankkaa fyysistä työtäni ja myös poskiontelotulehduksen epäily oli itsellä. No, menin niistä ovista, joista tuli mennä kylttien mukaan. Odotin yksin eteisessä tunnin. Ketään ei näkynyt. Lääkäri tai sh ei ottanut esiin testin mahdollisuutta. Yleensä olen kovin kantaa ottava ja kyselen. Nyt olin niin kipeä että koitin vain kestää. Lääkärin ultra oli rikki, mutta yhtyi epäilyyni poskiontelotulehduksen mahdollisuudesta. Sain kuurin ja päivän slomaa.

Tuolloinhan ei rokotuksia ollut. En ole ollut nyt kipeä. En ole ottanut rokotteita vielä. Maski aina, paitsi lasten perheiden seurassa.

Vierailija
77/112 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Minä sentäs asun itä-hgissä ja käyn normisti kaupoissa ja kuntosalilla. Syömme paljon ravintoloissa. Kolme matkaakin tein viime vuonna.

Se, mitä teen eri lailla on se, että olen etätöissä ja julkisissa tiloissa käytän maskia.

Vierailija
78/112 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 virallista testiä. Yks vähän turhaan yli vuosi sitten, kun olin ehkä altistunut ja kurkku oli vähän karhea, otin sitten varman päälle. Kaksi muuta ihan flunssan oireissa. Mulla on kouluikäisiä lapsia ja puoliso tekee työtä ihmisten parissa, joten vastuullista oli selvittää onko perheeni altistunut.

Vierailija
79/112 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran keväällä 2020 kun olin kipeä. Kipeänä olen ollut muutaman kerran tuonkin jälkeen mutta en ole kertonut siitä kellekään ja kaupassakin olen kipeänä käynyt jos on ollut tarvetta ja olen jaksanutut.

Vierailija
80/112 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, en menis, vaikka olis mikä! Olen kyllä ottanut ne kaikki mikrosirut!