Kuinkahan moni pikalaihduttajista on pysynyt kuosissa?
Tarkoitan lähinnä noita laihdutusohjelmia. Tyyliin puolessa vuodessa tiputat 25kg niin sehän on ihan järkyttävä tahti. Dieetin aikana ei juurikaan hiilareita syödä eikä paljoa maitotuotteitakaan. Leipää ei syödä ollenkaan.
Mietityttää vaan että miksi noissa ohjelmissa ei paljoa näytetä ja kerrota ruokavaliosta. Jotenkin tuntuu että sitä piilotellaan.
Itse en tarvi laihdutusvinkkejä. Harrastan muutenkin paljon liikuntaa. Kaikkea erilajeja. Tiedän mikä on hyvä ja monipuolinen ravinto liikkujalle.
Kommentit (5)
Ainakin Suurin Pudottaja ohjelman hulluidta laihduttajista noin 25 % on lihonut parissa vuodessa takaisin ja jopa yli, kymmenessä vuodessa lähes kaikki
Minä laihdutin 2kk:ssa 10kg ja pysyin kuosissa kuusi vuotta ennen raskautta. Nyt olen taas vanhoissa mitoissa raskauden jälkeen, ja lapsikin on jo 3v ;-)
Ihan samaa mietin noista häihin laihduttajista. Kyllähän sitä siinä huumassa menee kiloja. Olisi kiva nähdä pariskunta häistä vuoden tai kahden jälkeen.
ei toi ole oikein hyvä juttu...epärealistinen. Tollanen himolaihdutus tepsii siihen saakka, kun kontrolloidaan. Veikkaanpa että ei ole pysyvä. Elintapojen pitää muuttua ja pysyä.
pinnallinen ohjelma.