Tsempatkaa mua opiskelemaan pääsykokeisiin
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:02"]Siwan kassa kutsuu, jollet pääse sisään. Ja se on surullista. :(
[/quote]
Totta, kiitos. Lisää?
Mua ainakin motivoi lukemaan se, että joudun jatkamaan vuoden siivoustöitä, jos en lue.. :) Auttoi aina kummasti.
Mikä ala? Mulla on hyviä tsemppejä mutta alariippuvaisia.
Kyllä se motivaatio pitää löytyä susta itsestä valitettavasti. Ilman sisäistä motivaatiota pänttääminen on melko mahdotontq. Jos et nyt pääse sisään niin todennäköisesti ensi vuonna huomaat eron motivaatiossasi.
Ajattele sitä unelmien ammattia jonka saat. Maisterin statusta, vai tulisiko sinusta jopa tohtori? Parempaa palkkaa, omakotitaloa, ulkomaanmatkoja.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:14"]Mikä ala? Mulla on hyviä tsemppejä mutta alariippuvaisia.
[/quote]
Valtio-oppi!
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:14"]Mikä ala? Mulla on hyviä tsemppejä mutta alariippuvaisia.
[/quote]
Valtio-oppi!
Ap
[/quote]
No sitten en tsemppaa! Samalle alalle haetaan! Jos luet huonosti niin pääsykoe menee huonosti. Mulla paremmat mahikset.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 09:14"]Mikä ala? Mulla on hyviä tsemppejä mutta alariippuvaisia.
[/quote]
Valtio-oppi!
Ap
[/quote]
No sitten en tsemppaa! Samalle alalle haetaan! Jos luet huonosti niin pääsykoe menee huonosti. Mulla paremmat mahikset.
[/quote]
Ihan totta! :) ehkäpä meistä tulee opiskelukavereita. Sinnr kuulema otetaan useampi kuin yksi, eli kai me kummatkin voimme päästä.
Siwan kassa kutsuu, jollet pääse sisään. Ja se on surullista. :(