Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ripsipidennyksistä/ tuuhennoksista tietävät:

Vierailija
02.04.2015 |

Olen harkinnut pidennyksiä kesäksi mutta pari kysymystä:

Mulla on omat ripset sellaiset vaaleahkot, eli värjätäänkö ne ennen pidennysten laittoa?

Lisäksi omat ripseni ovat tikkusuorat, miten pidennykset käyttäytyisivät näissä? Näyttääkö tyhmältä, jos kaarevien tekoripsien seassa on suorana tököttäviä karvoja:)?

Olen ajatellut sellaista luonnollista lookia (mikä se tyyli onkaan nimeltään) ei siis mitä puhelinmyyjämallin pidennöksiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse värjätä. Liima on mustaa ja muutenkaan vaaleita ripsiä ei seasta erottaisi. Suorat ripset taipuvat irtoripsien mukana, koska koko ripsi ns. Maalataan liimalla että se ripsi olisi koko matkalta kiinni. Ripsiä on eri kaarevuuksilla ja eri pituisia. Puhelinmyyjällä on varmaan 17mm tai pidemmänkin. Näyttävät karmealta enkä tiedä mitä hänellä siellä ripsien päällä on. Todennäköisesti ovat jonkinlaiset itseliimattavat versiot.

terveisin, ripsiteknikko vuodest 2011

Vierailija
2/3 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne ripset voi halutessaan värjätä eka jos ns. blondit. Tikkusuoriin ripsiin voi laittaa vaikka b-kaarevuutta niin pysyy ehkä paremmin pidennykset kiinni. Toki myös kaarevat sopii. Valitse ripsienlaittaja huolella ja mieti tarkkaan kuinka paksut, pitkät ja kaarevat otat. Ihan liikaa näkee niitä bimbonnäkösiä yli 15mm mahdollisimman paksuka ja jotai tuplaD kaarevuutta olevia ripsipidennyksiä jotka sopii hyvim harvoille (jos kellekään)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:05"]Kyllähän ne ripset voi halutessaan värjätä eka jos ns. blondit. Tikkusuoriin ripsiin voi laittaa vaikka b-kaarevuutta niin pysyy ehkä paremmin pidennykset kiinni. Toki myös kaarevat sopii. Valitse ripsienlaittaja huolella ja mieti tarkkaan kuinka paksut, pitkät ja kaarevat otat. Ihan liikaa näkee niitä bimbonnäkösiä yli 15mm mahdollisimman paksuka ja jotai tuplaD kaarevuutta olevia ripsipidennyksiä jotka sopii hyvim harvoille (jos kellekään)..
[/quote]

eikun mikä se semisuora on J ?? -edellinen ei ripsiteknikko