Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL

Logrico
15.12.2021 |

Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1284)

Vierailija
561/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tuota Heimo Herkkää... Mikä sen idea on?

Ihan samaa olin tulossa kysymään. En tajua minäkään. Ihan ihme tapaus. 

Ei kyl avaudu tuo Perätorvi tai Die-Harrikaan

Perätorvi on sellanen vähän rasittava papparainen joka heittää kaksimielistä läppää ja saa usein muut vaivaantuneiks ympärillään. Varmaan joku kulttuurialan ihminen, joka on omasta mielestään hauskempi ku muiden. Just sellanen et muut muljauttelee silmiään et "nonnii taas... "

Vierailija
562/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Heimo putosi. Olisi siellä huonompiakin ollut.

Minulle Heimo näyttäytyi pelokkaana ja herkkänä kaverina, joka siviilissä säikkyi omaa varjoaankin, mutta töissä pystyi vetämään työroolin avulla oikein skarpisti. Nauratti, koska olen itse ihan samanlainen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että Heimo putosi. Olisi siellä huonompiakin ollut.

Minulle Heimo näyttäytyi pelokkaana ja herkkänä kaverina, joka siviilissä säikkyi omaa varjoaankin, mutta töissä pystyi vetämään työroolin avulla oikein skarpisti. Nauratti, koska olen itse ihan samanlainen. :D

Heimossa olisi ollut potentiaalia kasvaa, mutta oli liian rauhaton ja repaleinen. Varmaan Heimolta puuttuu selvä kohderyhmä ja kannattajakunta. Jotkut penskat voi esim tykätä miskasta, vaikka monet lapset sitä myös inhoaa ja myötähäpeää. Mutta toisaalta lapset kai näitä nyt pääasiassa äänestää? Tai sitten näyttelijöiden tutut.

Vierailija
564/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin hahmo mullekin Limu-Miska joten olisin suonut tippuvan. Ehkä lapset tykkää, mutta ikäiseni (38) ei niinkään. Olen tosin joskus lastenohjaajana työskennellyt ja kyllä huomaa milloin Putous pyörii ja hokemat kaikuu pitkin koulun käytäviä. Milloin on puhuttu karvamadoista tai huudeltu Muuten verottaja laittaa hyrskyn myrskyn. Kuinkahan moni lapsi tällä hetkellä huutelee kouluissa, kerhoissa tai päiväkodeissa Limu-Miska hoitaa. Tuo kyllä jää päähän. 

Vierailija
565/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskariopena pysyy hyvin kartalla kuka hahmo on suosikki. Jopa noi 6 vuotiaat pitää Limu Miskaa ihan idioottina. Niitten suosikki on se kalsarityyppi vain koska se on kalsareissa ja sanoo vessasanoja

Vierailija
566/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maarialla on niin hyvä iho ja nätit kasvonpiirteet.

On kyllä nätti ja ihan ok näyttelijänäkin. Mutta teki silti todella surkean hahmon!!!

Maarian hahmot on aina paskoja, mutta hyvä näyttelijä muuten.

Vierailija
567/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limumiska on niin ärsyttävä. Miksi tuommoinen hahmo on keksitty.

Muuten jakso oli pitkästyttävä. Ihan liikaa laulua.

Näyttelijöiden tulisi näytellä eikä laulaa kaiken aikaa.

Kaikki muut hahmot paitsi Pilvi n hahmo ovat ihan p....tä

Vierailija
568/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ärsyttävimmät/tylsimmät hahmot on 1. Limu-Miska, 2. Perätorvi ja 3. Cape. En oo kertaakaan nauranut noiden jutuille. Merisäämies olisi saanut vielä jatkaa, sillä oli hyvä stailaus ja creepy se pitkä käsi. Parhaat on Sose ja Hannu.

Tämän viikon jaksossa hymyilytti Loiri-sketsi ja Etätyöntekijöiden toimistolle paluu (samaistun). Muut sketsit ja varsinkin "improt" haukotutti. Mielestäni on tv-katsojien aliarvioimista väittää, että selkeästi harjoitellut kuviot olisi improvisaatiota. Nuo juontajan "arvaamat" asiat herättää aina myötähäpeää, kun näytellään, että oikeat vastaukset tulee muka kuin taikaiskusta mieleen siinä hetkessä. Roope Salminen oli näissä "improissa" vielä huonompi.

Vierailija
569/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa sketsi joka oli edes tyydyttävä oli

etätyöntekijän paluu töihin.

Kuka lue oli kirjoittanut? Olisi kiva tietää.

Vierailija
570/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän viikon jaksossa hymyilytti Loiri-sketsi ja Etätyöntekijöiden toimistolle paluu (samaistun). Muut sketsit ja varsinkin "improt" haukotutti.

Lisään vielä, että Väyrynen-musikaali oli ihan hyvä.

Vierailija
571/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kape hahmo, mikä on siinä idea.

Vierailija
572/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mua vaivaa. Hannu Gandhi on musta ihan älyttömän kuuma 🥵

Vierailija
573/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain yhden lahjaäänen, mut en oo kattonu yhtään putousjaksoo strandbergin takia,

nyt yritän vähä vilkasta, että kellehän ton äänen antais.

Mikä ihme on lahjaääni?

Ääni jollavoi äänestää putoushahmoa, joka on saatu ilmaiseksi/lahjaksi. huoh.....

Vierailija
574/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaria Nuoranne on käsikirjoittajatiimissä. Mitä saanut aikaan

Vierailija
575/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisivät jonkun politiikkasatiirin, jossa voisi seikkailla hyvää ainesta omaavat poliitikot kuten bilettävä robotti Sanna Marin, kellarissa ihmisoikeusloukkauksiin suunnitteleva mutta julkisuudessa rauhallisesti sivistyssanoilla puhuva tohtori Halla-aho, kaikki maailman talouskirjat lukenut besserwisser teini Suomela jne jne

Vierailija
576/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainut jonka mielestä oli mautonta matkia Kunnaksen korvia?

Katson lasten kanssa, ärsyttää noi kaksmielisyydet

T. Toinen hörökorvainen

Tätä ihmeteltiin meidänkin perheessä, teinillä on hörökorvat. Inhottavaa että kenenkään ulkonäköä pilkataan noin ilkeällä tavalla. Ja jotenkin kaksinaismoralistista kun Strandberg kyllä loukkaantuu jos vähemmistöön kuuluvaa pilkataan, mutta muita saa kiusata ihan miten huvittaa. Puhdasta kiusaamistahan tuo oli.

Juontajahan noiden sketsien sisällön päättääkin...

Vierailija
577/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan olisi päästy näistä Putous-kliseistä ylitse? Taidan pelata tällä kaudella bingoa.

- joka jaksossa lauletaan ainakin kerran

- tulikoe on "näyttelijät esittävät jotain ja juontaja arvaa"

- tulikoe on rikkinäinen puhelin

- joku sketsihahmoista ihastuu juontajaan

↑ Mitäs minä sanoin? Tuo arvaustulikoe (tai siis "arvaus") on niin puhki kulutettu juttu, ettei luulisi olevan vaikeaa keksiä ihan mitä tahansa muuta vaihteeksi. Toisaalta mitä muuta voi odottaa tältä kaudelta kun jo aivan ensimmäinen jakso oikein kiljui mielikuvituksen puutetta.

Laulua oli taas pakko tunkea oikein urakalla. Muistatteko, miten toisessa jaksossakin oli pakko ängetä Kasmir hoilottamaan sinne edes hetkeksi? Ymmärrän, että laulujen tunkeminen ohjelmaan on helppoa kun siinä ei tarvitse paljon miettiä, mutta ne ovat kammottavan T-Y-L-S-I-Ä. Toinen juttu, missä käsikirjoittajat ovat selvästi menneet sieltä mistä aita on matalin, on nuo julkkissketsit (Erin, Vesku, Jaajo). Heidän ajatusmaailmassaan ilmeisesti tunnetun julkkiksen mainitseminen on automaattisesti itsessään niin valtavan hauskaa, että mitään kunnon runkoa siihen ei sitten tarvitsekaan kyhätä päälle.

Vierailija
578/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christoffer taitaa olla vähän ihastunu Hannuun!

Samaa katselin 🤭

Vierailija
579/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akulla on kyllä upea lauluääni myös! 😍

Mä oisin myös voinut lähettää Limu-Miskan ja Capen kotiin ennen Heimoa. Hannu ja Sorsa parhaimmat hahmot.

Vierailija
580/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisivät jonkun politiikkasatiirin, jossa voisi seikkailla hyvää ainesta omaavat poliitikot kuten bilettävä robotti Sanna Marin, kellarissa ihmisoikeusloukkauksiin suunnitteleva mutta julkisuudessa rauhallisesti sivistyssanoilla puhuva tohtori Halla-aho, kaikki maailman talouskirjat lukenut besserwisser teini Suomela jne jne

Ei näistä uskalleta tehdä satiiria. Tulis heti woke-ihmisten cancelointi ja syytökset naisvihasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä