Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Kun tuolla puhuttiin että tietyt uudet (Aapo, Jyri, pihla) pääsee tästä putouksesta suuren yleisön tietoon niin Pihlahan on ihan elokuvissa näytellyt aikademmin, esim. Roskisprinssi
Mutta oikea ihminen putosi. Kuka sen huutoa olisi halunnut kuunnella, ihan typeriä lausahduksia huutamalla ja mikä vitsi oli olevinaan pitää tekokättä, oli huono idea.
Ei ole kovin kummoinen Pilvinkään hahmo, huono kuin mikä.
Huonoja hahmoja kaikki, kuin ne olisi sutaisemalla tehtyjä juosten kustuja.
Se yks hahmo olisi parempi housut jalassaan, ei se ainakaan ole parempi ilman päällyshousuja. Hävytöntä.
Vähän näyttää irstailulle, kun tv:hen tullaan pikku alushousuissa esiintymään.
Vierailija kirjoitti:
Sain yhden lahjaäänen, mut en oo kattonu yhtään putousjaksoo strandbergin takia,
nyt yritän vähä vilkasta, että kellehän ton äänen antais.
Minä en myöskään tykkää tuosta Stranbergistä, on melkoinen hyppyheikki.
Liian imelä.
Eikö sitä Limu-Miskaa nyt saada ulos!
Die Harri on Aina Inkeri Ankeisen äänellä nariseva, sukkaan vemputtava goottiteini. Ei naurata, ei irrota edes hymähdystä. Olin todella tyrmistynyt että Heimo tippui ensin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain yhden lahjaäänen, mut en oo kattonu yhtään putousjaksoo strandbergin takia,
Liian imelä.
Noin yleisellä tasolla kun miettii, millainen juontaja missäkin ohjelmassa on hyvä tai paras, niin joutuukin pohtimaan tai laittamaan vastakkain kaksi ääripäätä. Eikö niin?
Minusta Putouksen johtamiseen kuuluu, että juontaja on " eläväinen elehtijä" . Jos haluaa tyypin joka suurin piirtein jököttää paikallaan, eikä isommin elehdi, niin pitää olla tyyppiä " Heikki Paasonen " tms.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua vaivaa. Hannu Gandhi on musta ihan älyttömän kuuma 🥵
Yläpeukuista päätellen emme taida olla yksin tunteidemme kanssa. Ei tuo Aku mua muuten niinkään sytytä, mutta tuossa hahmossa 🔥🔥🆘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, mä arvasin, että Hannu Gandhi lähtee kehittymään huijariksi :D
Hyvä suunta :DAku Sipola alias Hannu Gandhi on Minka Kuustosen aviomies. Komea mies on.
Eivät ole naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Die Harri on Aina Inkeri Ankeisen äänellä nariseva, sukkaan vemputtava goottiteini. Ei naurata, ei irrota edes hymähdystä. Olin todella tyrmistynyt että Heimo tippui ensin!
Tää Hämäläisen Putous-ura kertoo kyllä loistavasti sen miten onneton näyttelijä Pilvi on.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, koska se on! :D :D Ottaisin ilman muuta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, mä arvasin, että Hannu Gandhi lähtee kehittymään huijariksi :D
Hyvä suunta :DAku Sipola alias Hannu Gandhi on Minka Kuustosen aviomies. Komea mies on.
Eivät ole naimisissa.
Mainitaan mieheksi joten ovat yhdessä eli avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan Kari Tapio nuorena miehenä mieleen.
Tuossa Kari Tapio nuorena:
https://seura.fi/awpo/img/2020/09/4631112.jpeg
Aika kaukaa haettua, että yhtä komea. Itse en näe muuta samaa kuin kutrien pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukuista päätellen emme taida olla yksin tunteidemme kanssa. Ei tuo Aku mua muuten niinkään sytytä, mutta tuossa hahmossa 🔥🔥🆘
Mä oon tykänny Akusta näyttelijänä jo sillon kuin tuli Uuteen Päivään näyttelijäksi. En mä tiedä onko hän mitenkään erityisen komea, ei ainakaan minun ns. miestyyppiä. Mutta jollain tapaa karismaattinen ja miellyttävää katseltavaa. Toki ääni vaikuttaa paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian imelä.
Miten niin "imelä"!??? Minusta loistava juontaja! Eläytyy hyvin kaikkeen ja erittäin hyvä näyttelijä!!! Muistellaanpa salon Seija ja nöpö felixiä ! 😂🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian imelä.
Miten niin "imelä"!??? Minusta loistava juontaja! Eläytyy hyvin kaikkeen ja erittäin hyvä näyttelijä!!! Muistellaanpa salon Seija ja nöpö felixiä ! 😂🤣🤣
Olisikin pysynyt näyttelijänä, siinä C.S. on hyvä. Juontajana liian imelä.
Limu-Miska on kautta aikojen huonoin putoushahmo.
Mun top 3
🥇Alavari Perätorvi
🥈Kaisla Sose
🥉Hannu Gandhi
Muut on aika lailla huonoi
Älkääs nyt. Nuoranne on käynyt kansalaisopiston näyttelijäkurssin.