Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tuota Heimo Herkkää... Mikä sen idea on?
Ihan samaa olin tulossa kysymään. En tajua minäkään. Ihan ihme tapaus.
Ei kyl avaudu tuo Perätorvi tai Die-Harrikaan
Christoffer taitaa olla vähän ihastunu Hannuun!
Kuka jukopliuta tota limu-miskaa ja die harria on äänestäny?????? Heimo herkkäkin oli parempi kuin ne.
Oliko parempi läppä mammoille se kun Remin kuoli paleltu hiihtoreissulla?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti forssalainen viiniyrittäjä voittaa.
Se on kylläkin ForZZZZZZZZZalainen
😄
Tosta hommasta maksetaan noille. Voi voi.
Siis miten toi yks on kehdannu tehdä yhdistelmän Harjakaisesta ja Usko Eevertti Luttisesta? Aika noloa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jukopliuta tota limu-miskaa ja die harria on äänestäny?????? Heimo herkkäkin oli parempi kuin ne.
Heimosta ei saanut mitään otetta. Liian epämääräinen. Mutta olen samaa mieltä. Toivottavasti nuo p...t tippuu seuraavaks. Vaikka yhtä aikaa mieluiten
Ketkä on tän kauden käsikirjottajia?
Olisin toivonut oksettavan Alvarin Perätorven putoamista, kuka jaksaa tuollaista limaista setämiestä. Ei tule huvittunut olo, vaan tunnen vastenmielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tuo erektioläppä.. 🤮
No voi hirveää, kun liberaali vihreä feministi niin mielensä pahoittaa.
Mielestäni ne Aku ja Kataja imitoinnit olivat tosii hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on tän kauden käsikirjottajia?
Päiväkotilapset.
Nyt meni väärin. Die harri on huonoin hahmo ja sen jälkeen limu Miska. Tykkäsin heimo herkästä!
Mä taas en ymmärrä Capea vai mikä olikaan. Ei herätä minkäänlaisia tunteita. Kaikki sen jutut menee ihan ohi.
Maarian puheviat on niin häiritseviä. Ei varmaan koulutusta oo saanu? Sinnehän on tiukat pääsykokeet.
Sniffelis sentään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tuo erektioläppä.. 🤮
No voi hirveää, kun liberaali vihreä feministi niin mielensä pahoittaa.
Olen itse tasa-arvon kannattaja (en siis feministi), nainen kylläkin, ja tällainen seksismi ja kaksinaismoralismi ei ole ok! Antakaa nuorille miehille ihan samanlainen kasvurauha kuin nuorille naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Maarian puheviat on niin häiritseviä. Ei varmaan koulutusta oo saanu? Sinnehän on tiukat pääsykokeet.
Just mietin et onko sillä itellä joku ässä-vika kun niin monesti lossottaa tuolla tavalla muutoinki kuin Miskana.
Btw, 5 lk ei tasan puhu tuolla tavalla.
Joku nuori epävarma nainen joka jättäis jotain märkiä länttejä tuolille tms. Mikähän olis vastaanotto