Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL

Logrico
15.12.2021 |

Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1284)

Vierailija
581/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taatusti ollut jossain kyläjuhlissa tai markkinoilla, missä just tuollainen Arvid on ollut juontamassa ja viihdyttämässä. Sellaisia vanhempia savolaismiehiä, jotka osaa soittaa kitaraa tai haitaria ja juttu kulkee koko ajan, ajatus ei ihan niinkään. Jutut Avun nitrodiskosta, koululaisten vitsikirjoista ja ehkä joku Jaakko Teppo -cover väliin. Esiintymispaikka rekkalava, ilmassa tuoksuu grillimakkara. Vankkumattomalla itsetunnolla varustettu viihdyttäjä kokee tekevänsä tärkeää, mutta huonosti arvostettua kulttuurityötä. Paikallislehden syntymäpäivähaastattelussa hän paljastaa käyvänsä esiintymässä viikoittain palvelukodissa, jolloin ohjelmisto on hartaampaa ja dementikkojen "herääminen" laulun ajaksi saa joka kerta raavaankin miehen kyyneliin.

Hahmon pitäisi ottaa pesäeroa reilusti Hirviniemen hahmoihin ja tuoda siihen sydäntä mukaan, niin voisi mennäkin läpi?

Vierailija
582/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Sipola voisi kasvattaa tuollaiset kutrit, niin olisi tosiaan huomattavasti komeampi (vrt. Viggo Mortensen Taru Sormusten Herrasta -leffoissa, joissa superkomea, mutta arkiminänä taviksempi ilman partaa ja pitkää tukkaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin et hannu esiintyis ihan aitona guruna eikä minään huijarina. Makee saundi sillä äänessä! Ja hymy!

Vierailija
584/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma alkaa yhä enevässä määrin muistuttaa lauluohjelmia.

Parasta aikaa pyörii ohjelma Laulu rakkaudelle.Eikö se jo riitä. Voicet päälle yms

Vierailija
585/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Hannun kutrit!

Vierailija
586/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan! Shhh!

Vierailija
587/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alyshousumies-hahmo veks.

Vierailija
588/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua vaivaa. Hannu Gandhi on musta ihan älyttömän kuuma 🥵

Tulee ihan Kari Tapio nuorena miehenä mieleen.

Vierailija
589/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Hannu Hanhella päheet

vaatteet ja gutrit.

Vierailija
590/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisivät jonkun politiikkasatiirin, jossa voisi seikkailla hyvää ainesta omaavat poliitikot kuten bilettävä robotti Sanna Marin, kellarissa ihmisoikeusloukkauksiin suunnitteleva mutta julkisuudessa rauhallisesti sivistyssanoilla puhuva tohtori Halla-aho, kaikki maailman talouskirjat lukenut besserwisser teini Suomela jne jne

Ei näistä uskalleta tehdä satiiria. Tulis heti woke-ihmisten cancelointi ja syytökset naisvihasta.

Näinhän se on. Liian riskialtista

Vierailija
591/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon taatusti ollut jossain kyläjuhlissa tai markkinoilla, missä just tuollainen Arvid on ollut juontamassa ja viihdyttämässä. Sellaisia vanhempia savolaismiehiä, jotka osaa soittaa kitaraa tai haitaria ja juttu kulkee koko ajan, ajatus ei ihan niinkään. Jutut Avun nitrodiskosta, koululaisten vitsikirjoista ja ehkä joku Jaakko Teppo -cover väliin. Esiintymispaikka rekkalava, ilmassa tuoksuu grillimakkara. Vankkumattomalla itsetunnolla varustettu viihdyttäjä kokee tekevänsä tärkeää, mutta huonosti arvostettua kulttuurityötä. Paikallislehden syntymäpäivähaastattelussa hän paljastaa käyvänsä esiintymässä viikoittain palvelukodissa, jolloin ohjelmisto on hartaampaa ja dementikkojen "herääminen" laulun ajaksi saa joka kerta raavaankin miehen kyyneliin.

Hahmon pitäisi ottaa pesäeroa reilusti Hirviniemen hahmoihin ja tuoda siihen sydäntä mukaan, niin voisi mennäkin läpi?

Sepä se! Tuo on juuri se tyyppi. Puit loistavasti sanoiksi. Ehkä muualla Suomessa asuville vieras hahmo, joten haetaan helpommin yhtäläisyyksiä jostain Harjakaisesta.

Vierailija
592/1284 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo koskaan hauska viti on ollut popedan todistajat

Vierailija
593/1284 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän sanonut aiemmin täällä, mutta tuossa tyypissä on mun mielestä myös Sami Kurosta. Hiusmallia ja ääntä myöden. 

Vierailija
594/1284 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän sanonut aiemmin täällä, mutta tuossa tyypissä on mun mielestä myös Sami Kurosta. Hiusmallia ja ääntä myöden. 

Ja kaikki alapeukutti silloin. Ei ole! Usko.

Vierailija
595/1284 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Toffe on ihanin! 🤗😍😘

Vierailija
596/1284 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maarialla on niin hyvä iho ja nätit kasvonpiirteet.

En sano tätä pahalla Maariaa kohtaan mut mun makuun ei oo, jotenkin liian lapsellisen ja silti kuitenkin "tunkkaisen" näköinen. Pihla on upea

Vierailija
597/1284 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh hyvä että en ole ainut. :D Uuh, Hannu Gandhi, otan sut vastaan.

Vierailija
598/1284 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma alkaa yhä enevässä määrin muistuttaa lauluohjelmia.

Parasta aikaa pyörii ohjelma Laulu rakkaudelle.Eikö se jo riitä. Voicet päälle yms

Ai jaa, mä kyllä tykkään etenkin niistä lauluosuuksista.

Vierailija
599/1284 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että Limu-Miska tippuu, koska hahmo on yksinkertaisesti huono. Näitä lapsihahmoja on ollut aikaisemminkin ja monta kertaa parempia kuin L-M.

Vierailija
600/1284 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maarian puheviat on niin häiritseviä. Ei varmaan koulutusta oo saanu? Sinnehän on tiukat pääsykokeet.

Just mietin et onko sillä itellä joku ässä-vika kun niin monesti lossottaa tuolla tavalla muutoinki kuin Miskana.

Btw, 5 lk ei tasan puhu tuolla tavalla.

Normipuheessa kuuluu S-vika melkein yhtä häiritsevästi kuin sketseissäkin. Myös nasaalius on häiritsevä vika. Ei kai noilla ole teatterikorkeaan päästy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän