Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Tämä perussuomenruotsalaissketsi oli aivan huippu. Kekseliäs käsikirjoitus ja mainiot näyttelijät!
Vierailija kirjoitti:
Maarialla on niin hyvä iho ja nätit kasvonpiirteet.
On kyllä nätti ja ihan ok näyttelijänäkin. Mutta teki silti todella surkean hahmon!!!
Mä en tajua tuota Heimo Herkkää... Mikä sen idea on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, mä arvasin, että Hannu Gandhi lähtee kehittymään huijariksi :D
Hyvä suunta :DMusta se oli selvää heti ensinäkemältä saakka, että on karikatyyri näistä guruista, jotka tekee rahaa ihmisten hyväuskoisuudella ja uskonnolla. Vai mikä muu pointti tuossa hahmossa muka on?
No olishan se voinut olla itseensä uskova guru. Kai niitäkin on aika paljon .
Vierailija kirjoitti:
No niin, mä arvasin, että Hannu Gandhi lähtee kehittymään huijariksi :D
Hyvä suunta :D
Aku Sipola alias Hannu Gandhi on Minka Kuustosen aviomies. Komea mies on.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tuota Heimo Herkkää... Mikä sen idea on?
Ihan samaa olin tulossa kysymään. En tajua minäkään. Ihan ihme tapaus.
Tässä jaksossa sentään jotain hauskaa. Viikkouutiset esim.
Mun ikisuosikki on Jorma Streng. Folke myös hyvä.
Vieläkö Lahtinen kirjoittaa näitä sketsejä? Jotenkin nämä musiikki osuudet vaikuttaa Lahtisen tekemiltä.
Näissä uusissa hahmoissa ei ole karismaa.
Maailma meinaa palaa ja jutellaan jostain putouksesta???
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee, kun en saa päähäni ketä se Pihlan esittämä start up -Kape muistuttaa ulkonäöltään, eleiltään ja koko olemukseltaan. Ei siis JVG-Jare eikä Stig, vaan joku sellainen luihu, hermostunut hahmo, jolla samanlainen tyyli. Ehkä jostain ulkomaalaisesta komediasarjasta, elokuvasta tai tosi-tv:stä tuttu, mutta kuka? Argh...
Michael Monroe.
Vierailija kirjoitti:
Sain yhden lahjaäänen, mut en oo kattonu yhtään putousjaksoo strandbergin takia,
nyt yritän vähä vilkasta, että kellehän ton äänen antais.
Mikä ihme on lahjaääni?
Hieno biisi harrilta! Vaikee sitä omaa ääntään on muuttaa. Tulin Harrin sukkaan..
Kuka ihan oikeasti katsoo tuollaista paskaa vapaaehtoisesti?
Homo-Stranberg on vinkumisineen se viimeinen niitti.
Minulle riittäisi uutiskatsas, yllättävän ajankohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas väsynyttä Harrilta
Tollanen raasu sosiaalisesti taitamaton sinkkupoika, jonka sek su aalisuutta revitellään on kyllä niin nähty....
Toivottavasti forssalainen viiniyrittäjä voittaa.
Sain yhden lahjaäänen, mut en oo kattonu yhtään putousjaksoo strandbergin takia,
nyt yritän vähä vilkasta, että kellehän ton äänen antais.