Pitäkää sitä maskia ihmiset!
Pelottaa aina kun tulee vastaan joku maskiton esim. kaupassa. Mikä siinä maskin pitämisessä on niin vaikeaa?! Sama homma rokotusten kanssa.
Kommentit (104)
Miksi ihmeessä pitäisin? Vai oliko tää huono provo?
Minusta on todella pelottavaa, että joku hengittää sitä maskipaperipölyä keuhkonsa täyteen.
Käytän yhtä paljon kuin kalastusverkkojani itikkasuojan.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut ovat unohtaneet maskinsa. Vapauden aika koittanut, reissut buukattu ja baariin vaan niinku pääministeri. On siis kertakaikkiaan rokote <3
Totta. Rokomattomana käytän maskia aina niissä harvoissa paikoissa joissa asioin.
Jos et luota maskiisi, miksi käytät sitä? Eikö maskin täytyisi suojella sinua juuri maskittomien uloshengityspilviltä? Jos joku ei käytä maskia niin päättelen ttei hän usko koronatarinaan ja pitää itsensä mieluiten tervennä raikkaalla ilmalla
Vierailija kirjoitti:
En pysty hengittää sellaisen pahvilapun läpi, ja siitä on liian paljon vaivaa.
Se on muovia ja minua alkaa heti yskittämään se maski niin etten pysty sitä pitämään enkä saa happea. Jos se auttaa vain 2% niin se on ihan turha niin että saan sen taudin sitten jos olen saadakseeni. Sen muvihupun takia en ala enää turhaan kärsimään ja sain juuri kolmannen rokotteenkin. En näe juurikaan ilman silmälaseja ja jos laitan maskin niin nekin huurtuu niin että ihan sokeanako sitten kuljen.
Huurtuu lasit ikävästi ja lisäksi saan allergisia oireita, nenä kutiaa ja alkaa vuota verta. Miksi sitä ylipäänsä käytetään, en jaksa uskoa tehoon.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. ap
Jos se maski ei pysy naamalla pitämättä, on parempi jättää se kokonaan pois. Sitähän ei saisi kosketella käsillä ollenkaan silloin, kun se on naamalla.
Toisaalta, jos sinä ap pelkäät noin kovasti koronavirusta, niin ehkä sinun kannattaisi ottaa rokote ihan yksinkertaisesti.
Rokotevauriot eli omikron-variantti ei vähene sillä että kaikki hengittävät raskaasti vaan sillä että lakataan keräilemästä niitä piikkejä
gjgj kirjoitti:
Jos et luota maskiisi, miksi käytät sitä? Eikö maskin täytyisi suojella sinua juuri maskittomien uloshengityspilviltä? Jos joku ei käytä maskia niin päättelen ttei hän usko koronatarinaan ja pitää itsensä mieluiten tervennä raikkaalla ilmalla
Ei vaan se maski suojelee muita, ku hengittää siihen niin se maski pitää sen sisällään niin ku ne hiukkaset mutta sitten se ei kuitenkaan niiku silleen niin hyvin auta jos on itellä maski mutta jollain muulla ei oo koska se ei suojaa muilta niin hyvin vaan enemminkin ne maskit suojaa muita. ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä vai heittäydytkö tyhmäksi?
Minulle maskittomuus kertoo, että ihminen on kunnolla tyhmä eikä kykene lukemaan oikeita tieteellisiä tutkimuksia käyttäen kriittistä tieteellistä ajattelua. Sinällään hauskaa, kun yhdellä vilkaisulla näkee esim. kaupassa ihmisen älyn tason🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että sinne baariin pitää päästä vetään viinaa kaksin käsin epidemian aikana tai matkustaa ulkomaille bailaamaan, eikö muuta tekemistä keksi?
Niinpä, vastuutonta porukkaa. ap
Kuka itse juuri kertoi käyvänsä esim kaupassa? Eräs kauppias tiedotti juuri, että perjantaina yli 500 ihmistä altistui heidän kaupassaan.
Miten ihmisten on tarkoitus ostaa ruokaa, jos eivät saa käydä kaupassa? Ihan uteliaisuudesta kysyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun olen terve, niin maskin käytöstä ei ole minulle mitään hyötyä, niin miksi minä pitäisin sitä vain sen takia että jotain pelottaa?
Et voi tietää että olet varmasti terve, koronaa myös voi levittää oireettomana. ap
Trollihan sinä olet. Emme pääse ikinä haitallisista maskeista eroon jos toimitaan kuten sinä asiat näet.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun jaksetaan kysellä että mikä siinä maskin käytössä on niin vaikeaa.... joillekin se vaan aiheuttaa hengenahdistusta, nenänvuotoa, yskitystä, vitutusta, iho-ongelmia, lisäksi on melko vaikeaa ja vaarallistakin operoida tuolla pitkin rillit umpihuurussa.
Kyllä se on ihan yhtä epämukavaa kaikille. Vaikka pakko sanoa, etten tiedä miten ihmiset pärjäävät silmälasien kanssa. Kokeilin aurinkolaseja kerran ja heti oli niin huurussa ettei nähnyt mitään. Ehkä he käyttävät paremmin istuvia maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun olen terve, niin maskin käytöstä ei ole minulle mitään hyötyä, niin miksi minä pitäisin sitä vain sen takia että jotain pelottaa?
Et voi tietää että olet varmasti terve, koronaa myös voi levittää oireettomana. ap
Trollihan sinä olet. Emme pääse ikinä haitallisista maskeista eroon jos toimitaan kuten sinä asiat näet.
En oleeee :((((((( appppppppppp
Arvo Ylppö jo sanoi että raikas ilma pitää tervennä. Siksi en hengitä maskipölyä ja omaa uloshengitystäni