Pitäkää sitä maskia ihmiset!
Pelottaa aina kun tulee vastaan joku maskiton esim. kaupassa. Mikä siinä maskin pitämisessä on niin vaikeaa?! Sama homma rokotusten kanssa.
Kommentit (104)
Käytä tiiviisti kasvoillesi istuvaa ffp3-hengityssuojainta, niin sun ei tarvitse pelätä maskittomia.
Suomalaisten typeryyttä ja itsekkyyttä ei näemmä pysty liikaa aliarvioimaan.
Itse jätin maskin pois ja nyt ihmiset pitää vähän paremmin sitä etäisyyttä. Toki on edelleen niitä, jotka tulee kassajonossa ihan iholle. Yskäisy riittää, että ottavat etäisyyttä. :D
Laittakaa ne foliohatut päähänne, ettei tule liian tiukkapipoisia ajatuksia päähänne. Minä ainakin laitan varuilta ettei mene tunnelma liian raskaaksi. Askartelin aivan itse eilen.
Kuka sanoi, että maskin pitäminen ja rokotusten ottaminen = vastuuton käytös. Pidän sitä parempaa maskia aina julkisilla paikoilla (meillä pidetään jopa töissä toimistossa nyt uudestaan omicronin tultua) ja kyllä, totta kai olen ottanut ottanut rokotukset, kohta otan kolmannen. Kiitos kysymästä, ei minkäänlaisia haittavaikutuksia. Enkä pyöri baareissa tai ole matkustanut ulkomailla. Näin toimivat kaikki lähipiirissäni, oikeastaan kaikki, ketkä tunnen. Älkää siis yleistäkö. Kyllä me rokotetut ja maskitetut olemme pääsääntöisesti niitä vastuunkantajia, joiden varassa tämä maa selviää.
Sinun on vastuu kirjoitti:
Suomalaisten typeryyttä ja itsekkyyttä ei näemmä pysty liikaa aliarvioimaan.
Totta. On aika itsekästä vaatia sitä maskia, jos itse pyörii tuolla kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, että maskin pitäminen ja rokotusten ottaminen = vastuuton käytös. Pidän sitä parempaa maskia aina julkisilla paikoilla (meillä pidetään jopa töissä toimistossa nyt uudestaan omicronin tultua) ja kyllä, totta kai olen ottanut ottanut rokotukset, kohta otan kolmannen. Kiitos kysymästä, ei minkäänlaisia haittavaikutuksia. Enkä pyöri baareissa tai ole matkustanut ulkomailla. Näin toimivat kaikki lähipiirissäni, oikeastaan kaikki, ketkä tunnen. Älkää siis yleistäkö. Kyllä me rokotetut ja maskitetut olemme pääsääntöisesti niitä vastuunkantajia, joiden varassa tämä maa selviää.
Itse en pyöri julkisilla paikoilla ja teen etätöitä. Me olemme niitä vastuunkantajia. Te olette niitä kaikista tekopyhimpiä oman egonne korostajia.
Vierailija kirjoitti:
Ne ahdistaa ja aiheuttaa paniikkihäiriön helposti.
ai ihan häiriön.. käyttäisit ees oikeita termejä. oot nolo.
jotkut saattaa saada paniikkikohtauksia
Vierailija kirjoitti:
Pyörit kuitenkin julkisilla paikoilla? Toimistotyöntekijä joka ei tee etätyötä?
Muistathan varmasti laittaa aamulla herätessäsi kypärän päähän siltä varalta jos satut kaatumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun olen terve, niin maskin käytöstä ei ole minulle mitään hyötyä, niin miksi minä pitäisin sitä vain sen takia että jotain pelottaa?
Et voi tietää että olet varmasti terve, koronaa myös voi levittää oireettomana. ap
Muista ottaa joka aamu burana. Koskaan et voi olla varma siitä etteikö sinulla ole oireeton päänsärky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne maskit sit pyörii mm autojen lattioilla ja ovat jopa koko perheen yhteiskäytössä jottei vaan kaupoissa mulkoiltaisi, joten äläpä laske liikaa rätin varaan. Ja rokotusten teho taas, noh…
ei ole mun vika että käytät väärin maskeja
Työskentelen autojen parissa senkin tallukka, joten voin kertoa että aika moni käyttää väärin ja mahdollisesti jopa siten lisää tartuttamisen riskiä moniin vastuullisiin maskittomiin verrattuna :D
Ihme kun jaksetaan kysellä että mikä siinä maskin käytössä on niin vaikeaa.... joillekin se vaan aiheuttaa hengenahdistusta, nenänvuotoa, yskitystä, vitutusta, iho-ongelmia, lisäksi on melko vaikeaa ja vaarallistakin operoida tuolla pitkin rillit umpihuurussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun olen terve, niin maskin käytöstä ei ole minulle mitään hyötyä, niin miksi minä pitäisin sitä vain sen takia että jotain pelottaa?
Et voi tietää että olet varmasti terve, koronaa myös voi levittää oireettomana. ap
Olet oikeassa, mutta nämä kansanmaskit suojaavat vain pahimmilta pisaroilta. Eli jos en aivasta, syljeksi tai huuda kovaan ääneen, niin maskista ei edelleenkään ole mitään hyötyä.
Nyt myytävänä vähän käytettyjä maskeja, vain hetken citarin parkkipaikalla maanneita pilkkahintaan, tule ja hae omasi.
(piikit ei sisälly hintaan)
Ps. mahdollisista haittavaikutuksista ei voi valittaa ja tuotteilla ei ole palautusoikeutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai ihan häiriön.. käyttäisit ees oikeita termejä. oot nolo.
jotkut saattaa saada paniikkikohtauksia
Paniikkihäiriökohtaus sitten. Juntti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörit kuitenkin julkisilla paikoilla? Toimistotyöntekijä joka ei tee etätyötä?
Haluaisin niin nähdä, kun tämä toimistotyöntekijä yrittää puhua mustan takaisin valkoiseksi. :D
Niin pidänkin. Ei tuota mitään ongelmia.
Mutta tämä aloitus on selvästi maskivastaisen å'llin tekemä, että saisi taas ketjullisen maskivastaista itkua ilmoille.
Rokotetut ovat unohtaneet maskinsa. Vapauden aika koittanut, reissut buukattu ja baariin vaan niinku pääministeri. On siis kertakaikkiaan rokote <3