Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sai tietää että käyn terapiassa ja sanoi tän syyksi ettei jatka tapailua

Vierailija
15.12.2021 |

Oltiin tutustuttu noin kuukauden ajan. Sitten itse sivulauseessa sanoin meneväni huomenna terapiaan. Hän kysyi vain kuinka kauan oon käynyt ja kerroin että oon käynyt vuoden. Sanoi sitten että tää on syy lopettaa terapia.

Ei kysynyt miksi käyn terapiassa, mitä terapiassa tapahtuu tai mitään muuta vastaavaa. Itse terapiassa käynti oli liikaa.

Mun on vaikea uskoa että vielä nykyään on ihmisiä jotka pelkää sitä että joku toinen haluaa parantaa omaa psyykkistä vointia käymällä terapiassa samalla tavalla mitä jotkut haluaa parantaa fyysistä kuntoa käymällä kuntosalila tai fysioterapiassa.

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis sanoi et toi on syy lopettaa tapailu? Onneks pääsit nyt jo eroon. Ei kuulosta kovin empaattiselle ja kypsälle henkilölle nimittäin. Olisi voinut vaikka kysyä - jos oikeasti välittää - että haluatko kertoa tarkemmin ja sehän on vain hyvä että käyt.

Täysin samaa mieltä. Sullahan kävi tuuri, kun kävi jo näin varhaisessa vaiheessa ilmi, että tämän ihmisen kanssa ei kannata yhteistä matkaa jatkaa. "Mistä tunnet sä ystävän, onko oikea sulle hän? Anna meren se selvittää, kuka viereesi jää. Ja jos silloin, kun myrsky soi, vain sun kumppanis vaikeroi, vene lähimpään rantaan vie. Jääköön pois, mikä lie."

"Siitä tunnet sä ystävän

kun on vierelläs vielä hän.

Ajat ankeimmat selvittää

kuka viereesi jää."

Tämä mies ei ole ap sinun rakkautesi ja ystävyytesi arvoinen. Hän ei jäänyt.

Vierailija
22/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ei halua aloittaa parisuhdetta niin epävakaan ja/tai hauraan ja heikon ihmisen kanssa josta paljastuu suhteen alussa, että on jo vuoden käynyt terapiassa.

Ilman moista ongelmakimppuakin tulee elämässä välillä hankaluuksia tielle.

Nykyaikana, kun normaalista on tullut epänormaalia ja epänormaalista normaalia, on terapiassa käymisestäkin tullut harrastukseen rinnastettava puuha. Sekoboltsi on sekoboltsi vaikka kuinka muuksi selitetään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olisit kuitenkin halunnut tuokin jälkeen jatkaa tapailua? Miksi?

Vierailija
24/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset hermostuu kun miehet eivät halua tapailla sekopäitä? Ette tekään varmaan haluaisi tapailla alkoholisteja tai entisiä rikollisia.

Vierailija
25/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on melko naurettavaa väittää, että melkein kaikilla on joku psyykkimen ongelma, ei vaan ole tutkittu tarpeeksi. No ei ole, tällä vaan lohdutetaan mt-ongelmaisia.

En itsekään halua suhteeseen, jossa toisella on jo valmiiksi joku sairaus, oli se sitten henkinen tai fyysinen.

Vierailija
26/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan käy terapiassa huvikseen eikä kovin kevyestä syystä. Ymmärrän miestä, ei halua ylimääräisiä ongelmia ja suhteen ollessa noin alussa helppo vielä vetäytyä.

Miten se tuottaa ylimääräisiä ongelmia jos nainen käy terapiassa vaikka sen takia että kärsii pahasta lentopelosta koska on ollut jossain lento-onnettomuudessa? Ihminen nimittäin voi olla käymättä terapiassa vaikka ongelmat ois 100x pahempia

Tämä vastaus osui nappiin, koska olen aina kärsinyt lentopelosta, ja matkat ulkomaille ovat olleet yhtä tuskaa. En ole vuosiin ollut lentokoneessa, mutta kohta olisi pakko mennä. Pitäisi mennä terapiaan mutta en ole kehdannut. Salasin tämän pelon jopa ex- puolisolta ja ystävätkään eivät tiedä tästä. Muuten kaikki elämässäni on hyvin. Tämä tuli nyt sivusta, jatkakaa.

Vierailija
27/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta karsimisesta huolimatta voi päätyä yhteen jonkun kaksisuuntaisen kanssa, jolla hypomania, eikä tunnista sairauttaan. Ihmettelen vaan, kun on välillä niin energinen ja hyväntuulinen.

Vierailija
28/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies, teki sen ajoissa...

Ei kuitenkaan tarpeeksi fiksu kertoakseen eron syyksi jotain epämääräistä.

Vierailija
29/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kannattaisi hoitaa myös mieltään, käydäänhän salillakin hoitamassa kroppaa. Tärkeitä voimavaroja arjen keskellä että molemmat voi hyvin.

Vierailija
30/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jonka mielestä terapiassa käyminen on heikkous, on itse kehittymätön kohtaamaan omia ongelmiaan

Mitkä sitten ovat hyväksyttäviä syitä lopettaa suhde tai orastava suhde? Minusta myös naiset hylkäävät miehiä hyvinkin heppoisilla perusteilla, esimerkiksi koska tämä on liian tuumaan taipuva ja ystävällinen lapanen.

Vierailija
31/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta karsimisesta huolimatta voi päätyä yhteen jonkun kaksisuuntaisen kanssa, jolla hypomania, eikä tunnista sairauttaan. Ihmettelen vaan, kun on välillä niin energinen ja hyväntuulinen.

Jotain karsintaa kannattaa ehdottomasti tehdä. Jos et hyväksy puolisoasi tai hän ei hyväksy sinua kannattaa suhde ehdottomasti lopettaa.

Vierailija
32/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt miehenä samoin.

Ex-vaimon mt-ongelmat riitti minulle kokemuksesksi.

Vierailija
33/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole mitään velvollisuutta tapailla sinua. Ihan itse saa jokainen päättää omista parisuhde- ja deittailukriteereistään.

Vierailija
34/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli täysi oikeus lopettaa tapailu tästä syystä. Itseasiassa tapailun voi lopettaa vaikka ilman syytä.

Vierailija
35/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset hermostuu kun miehet eivät halua tapailla sekopäitä? Ette tekään varmaan haluaisi tapailla alkoholisteja tai entisiä rikollisia.

Näitähän naiset nimenomaan tapailevat. Vai tunnetko jonkun ilman naisseuraa olevan alkoholistin, huumehörhön tai taparikollisen?

Vierailija
36/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran yhtä naista jolla oli epävakaa personallisuushäiriö. Sen jälkeen olen todella varovainen minkälaisten naisten kanssa olen tekemisissä.

Vierailija
37/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän naiset nimenomaan tapailevat. Vai tunnetko jonkun ilman naisseuraa olevan alkoholistin, huumehörhön tai taparikollisen?

Noh, sitten naiset itse kaivavat verta nenästään jos tuollaiset miehet kiinnostaa.

Vierailija
38/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti mä tunnen montakin ja nekin jotka ovat suhteessa kumppani on yleensä myös.

Vierailija
39/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet ovat itse pahempia ongelmapesiä koska kieltävät ongelmansa. Sitten on kaikenlaista esim alkoholismia josta lähipiiri kärsii

Vierailija
40/250 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuommoista asiaa ymmärrä niin ei ole sen arvoinen. Terapiassa käynnissä ei ole mitään pahaa, kannattaa seuraavan kohdalla sanoa heti niin ei turhaa anna käyttää hyväkseen jos on niin tyhmä tai lapsellinen ettei osaa käsitellä nuinkin pientä asiaa T.mies