Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkku kiinnostaa...

Vierailija
23.03.2015 |

Olemme molemmat sinkkuihmisiä, minä 22v ja serkku 26v. Tapasimme sattumalta baarissa 8 vuoden jälkeen, emme siis ole koskaan ollut kovin läheisiä. Menin jatkoille serkkuni luo, mutta menin kyllä kotiin yöksi ja juttelimme vain. Ottaa suunnattomasti päähän, että vaikka miten yritän, mies ei lähde mielestäni. Muistan jo muksuna pitäneeni häntä hyvännäköisenä, mutta helvetti kun on vaan komistunut vuosien varrella.

Alapeukkuja odotellessa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa Älä tai ainaki. Hei maailma mieti mitä tai ladattavaksi lapsi ajattelee aika jees se tulee, että sen vanhemmat ovat serkuksia sirkuksen

Vierailija
22/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoalle tietämälleni serkkupariskunnalle kävi niin että niiden kaikki lapset syntyi kehitysvammaisina ja kuoli muutaman vuoden ikäisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä serkumpi sitä herkumpi!

Eräät sukulaiseni menivät serkuksina naimisiin ja heidän tyttärensä on, no sanotaanko "omaperäinen"...

Vierailija
24/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän serkun kanssa paneskella voisi, mutta muuten ei kiitos.

Vierailija
25/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 05:12"]

Kyllähän serkun kanssa paneskella voisi, mutta muuten ei kiitos.

[/quote]

Samoilla linjoilla. Itse asiassa olen harrastanut serkkuni kanssa muutaman kerran seksiä. Ensimmäisellä kerralla olin 17, toisella n. 20 ja kolmannella 28. Serkkuni on muutaman vuoden vanhempi. En tiedä mikä siinä on, mutta nämä muutamat seksikerrat ovat olleet aivan älyttömän intensiivisiä ja mieleenpainuvia. En yleensä saa yhdynnässä orgasmia, mutta näillä kerroilla olen tullut useaan otteeseen jokaisella kerralla. Seurustelusuhdetta tai perheen perustamista en voisi missään nimessä kuvitella, vaan tämä jää minun ja serkkuni kiihkeäksi salaisuudeksi. Seuraavaa tilaisuutta odotellessa. ;)

N29.

Vierailija
26/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ihan upean näköinen serkkutyttö, mutta en mä silti häneen koskis just sen takia että on sukua.

Vierailija
27/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:11"]

Sama juttu, en itse ottas omaa serkkuu. Miettis ku o niinki läheist sukuu mitä lapsist tulis

[/quote]

Sen asian on varmasti sinua viisaammat asiantuntijat tutkineet ja miettineet jo ajat sitten, muuten ko. suhde ei olisi sallittu laissa.

[/quote]

Eivät liene viisaammat asiantuntijat kovin pitkään miettineet, kun vielä viisaammat asiantuntijat ovat saaneet selville mikä geneettinen riski lasten kannalta ovat serkusvanhemmat. Serkusavioliittojen tulisi kaiken järjen mukaan olla kiellettyjä.

Vierailija
28/29 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täysi-ikäisenä jo voi vaan antaa mennä jos vielä kiinnostaa! 

Vierailija
29/29 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä olin oman serkkuni kanssa pariinkin otteeseen kesäöinä...

Aika hankala kun pääsee niinsanotusti makuun ja ei tuon enempää kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi