Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkku kiinnostaa...

Vierailija
23.03.2015 |

Olemme molemmat sinkkuihmisiä, minä 22v ja serkku 26v. Tapasimme sattumalta baarissa 8 vuoden jälkeen, emme siis ole koskaan ollut kovin läheisiä. Menin jatkoille serkkuni luo, mutta menin kyllä kotiin yöksi ja juttelimme vain. Ottaa suunnattomasti päähän, että vaikka miten yritän, mies ei lähde mielestäni. Muistan jo muksuna pitäneeni häntä hyvännäköisenä, mutta helvetti kun on vaan komistunut vuosien varrella.

Alapeukkuja odotellessa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:50"]Tunnen ap:n , sekaisin koko nainen. Panisi omaa velipuoltaankin
[/quote]

Mulla on pelkkiä siskoja..

ap

Vierailija
2/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on sama homma. Haluaisin panna mun 21v pississerkkua ihan vitun kovasti. Nyt voi vain haaveilla ja runkata kalua häntä miettien.en mä toki mitään muuta haluaisi ja tämä on vain fantasiaa. Jos se toteutuosi, niin ei kehtaisi naamaa sedälle näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu naapuri on naimisis serkkuns kaa, niil on kolme last eikä vissii mitää onkelmaa :)

Vierailija
4/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa. Serkun kanssa on ihan laillista mennä naimisiin, mutta itseäni ällöttäisi.

Vierailija
5/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, en itse ottas omaa serkkuu. Miettis ku o niinki läheist sukuu mitä lapsist tulis

Vierailija
6/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ongelma? Jos sukulaisuus tuntuu liian läheiseltä, unohda koko juttu. Jos pelkäät ainoastaan mitä muut sanovat, mieti kannattaako sen takia menettää ehkä elämän rakkaus. Parisuhde serkusten kesken on laillista ja sallittua.

Vierailija
7/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:11"]

Sama juttu, en itse ottas omaa serkkuu. Miettis ku o niinki läheist sukuu mitä lapsist tulis

[/quote]

Sen asian on varmasti sinua viisaammat asiantuntijat tutkineet ja miettineet jo ajat sitten, muuten ko. suhde ei olisi sallittu laissa.

Vierailija
8/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi ja vielä kerran HYI! Sukulaisiin ei kosketa eikä heitä ajatella sillä tavoin. Kiesus sentään.

Vierailija
9/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla ihan tavallista mennä serkkujen kanssa naimisiin (ja muutenkin oikeasti ollaan aika läheistä sukua monesti niiden puolisoiden kanssa!)... Jokainen HYI kommentin jättäjäkin voi katsoa sukupuutaan vähän pidemmälle niin ilmiö löytyy sieltä varmasti ;)

Ps. itse en ole serkkuni kanssa naimisissa :D

Vierailija
10/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:15"]

Hyi hyi ja vielä kerran HYI! Sukulaisiin ei kosketa eikä heitä ajatella sillä tavoin. Kiesus sentään.

[/quote]

Jokainen ihminen on sukulainen. Toiset vaan kaukaisempaa sukua kuin toiset.

Vierailija
11/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:14"]Mikä siinä on ongelma? Jos sukulaisuus tuntuu liian läheiseltä, unohda koko juttu. Jos pelkäät ainoastaan mitä muut sanovat, mieti kannattaako sen takia menettää ehkä elämän rakkaus. Parisuhde serkusten kesken on laillista ja sallittua.
[/quote]

Pelkään mitä muut sanovat. Enkä tiedä edes mitä serkkuni minusta ajattelee.
ap

Vierailija
12/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitä sanotaankaan: "Mitä serkumpi, sen herkumpi" tai jotain sinnepäin. Nuoremmilla sukupolvilla alkaa olla niin vähän serkkuja, että ne yleensä tunnetaan niin hyvin, ettei sen syvempi suhde kiinnosta. Menneitten sukupolvien aikana perheet olivat suuria ja serkkuja oli kymmenittäin. Monia ei edes tunnettu, sillä yhteydenpitomahdollisuudet olivat usein heikot, joten kaukana asuvista vieraannuttiin. Silloin saattoi käydä niin, että kaksi nuorta alkoi seurustella tietämättä olevansa sukulaisia, joten se ällötys, josta jotkut kirjoittavat, oli ihan vierasta. En muista, missä vaiheessa serkusavioliitot tulivat laillisiksi, mutta onhan niitä ollut jo aika pitkän aikaa. Siinä on tietysti vaaransa, varsinkin jos suvussa kulkee joku perinnöllinen sairaus. Geenimutaatiot ovat mahdollisia niilläkin, joilla ei ole minkäänlaisia sukuyhteyksiä.

Vierailija
13/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaan että teillä molemmilla olisi tunteita toisianne kohtaan ja alkaisitte seurustella. Haaveiletko perheen perustamisesta tulevaisuudessa? Siis haluatko saada lapsia. Silloin olisi hyvä tutkailla mitä sairauksia teillä on suvussa, sellaisia joihin vaikuttaa perinnöllinen alttius. Diabetesta ja sen semmoista. Sellaiset näkisin itse mahdollisena esteenä yhteiselle tulevaisuudelle serkun kanssa. Muuten ok, koska ei se ole lakia vastaan ja olette aikuisia.

Vierailija
14/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan jos kestät muiden sukulaisten paheksunnan, juorut ja kuiskuttelut sillä niitä tulee olemaan. Meillä on suvussa yksi serkkupari ja ovat vapaaehtoisesti lapsettomia.

Mutta voipi olla että serkkusi ei olekaan niin vapaamielinen kuin sinä ja ei koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Useimmat miestä pitävät serkkua niin lähisukulaisena että liippaa läheltä insestiä.

Kiihottaako muut sukulaiset sinua?

Vierailija
15/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että hän on äitisi veljen lapsi ja jos alkaisitte olemaan yhdessä..

Sun äitisi olisi miehesi täti.

Sun miehesi isä olisi sun enoni.

Teillä olisi osittain samat isovanhemmat.

Ihkua..?

Vierailija
16/29 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ap:n , sekaisin koko nainen. Panisi omaa velipuoltaankin

Vierailija
17/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin oman serkkuni kanssa pariinkin otteeseen kesäöinä...

Vierailija
18/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis kyllä niiiiin väärältä. Puistattaa! Ja joo, on laillista ja näin, mutta. Jos ei muuten niin niiden perinnöllisten sairauksien kannalta miettisin kyllä pari kertaa ennen serkkuun sekaantumista. Lukion biologian opettaja oli sitä mieltä, että ei pitäis olla laillista, liian läheistä sukua...

Vierailija
19/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli tavallisempaa naida oma serkku kun joku tuntematon ja syy siihen oli että varat pidetään perheessä ja samalla varmistuttiin siitä että tyypin taustat tiedettiin olevan kunnolliset

Vierailija
20/29 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten kivoja on kaiken maailman sukujuhlat ja muut sitten, kun on serkun kanssa tullut riitaisa ero. Tyypistä ei pääse koskaan kunnolla eroon ja kivasti monimutkaistaisi välejä muihin sukulaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi