Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille, jos treffattava ilmoittaisi ottavansa pienen lapsensa mukaan treffeille?

Vierailija
28.04.2026 |

Ei ole mukavat treffit tuollaiset.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-naiset ovat jo jonkun miehen jättämiä, eivät kelpaa vaikka jättäisi taaperot kotiinsa.

Vierailija
2/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes keskustele niiden kanssa joilla on alaikäsisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En todellakaan, lapset on 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 ja todella iso redflack🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Vierailija
4/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-naiset ovat jo jonkun miehen jättämiä, eivät kelpaa vaikka jättäisi taaperot kotiinsa.

Jokaisen yh-naisen jokaisella lapsella on isä, mutta mieshän voi treffailla edes kertomatta että on hylännyt lapsensa. Ovatko tällaiset miehet mielestäsi yhtään sen haluttavampia kumppaneita?

Vierailija
5/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes keskustele niiden kanssa joilla on alaikäsisiä lapsia.

Täysi-ikäisistä lapsista on kuule uudessa suhteessa paljon, paljon enemmän haittaa. 

Vierailija
6/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen yh-naisen jokaisella lapsella on isä, mutta mieshän voi treffailla edes kertomatta että on hylännyt lapsensa. Ovatko tällaiset miehet mielestäsi yhtään sen haluttavampia kumppaneita?

Hylännyt lapsensa? Perustele.

Vierailija
7/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En alkaisi edes treffailemaan tyyppiä, jolla on jo lapsia.

Vierailija
8/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut tuollaisilla treffeillä. Ei pahaa sanaa sanottavana niistä treffeistä: nainen oli hauskaa seuraa, ja se n. 3v muksu oli hellyyttävä. Voisin mennä uudestaankin.

Vierailija
9/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia kun kuuntelee, niin lapsena hylänneet miehet on ok. Lasten elmässä mukana olevat taas eivät, koska naiset eivät hyväksy kilpailijoita. 

Vierailija
10/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin ylipäätään uusien miesten kanssa treffeille halukas, niin joo!

Pieni lapsi ei vielä tajua, joten sen voi ottaa mukaan toisin kuin isomman. 

Itse olin nuori yh ja kun minuun ihastunut mies halusi viettää kanssani aikaa, niin käytännössä se tarkoitti sitä, että lapsi oli joskus mukana ravintolassa, kaupunkikävelyllä tai kotona hengatessa. Ei se ollut mikään ongelma sellaiselle, joka on minuun ihastunut. Itse asiassa en kohdannut ikinä minkäänlaista ongelmointia lapsesta, mutta se liittyy varmasti siihen, ettei lapsivastaiset miehet edes pyytäneet minua minnekään :D Eli en joutunut niin sanotusti törmäyskurssille sellaisten kanssa. 

Vierailija
11/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isänä, aivan ehdottomasti! Huvittaa mieslapsoset täällä laittamassa punaisia lippuja samalla kun me kaikki tiedämme, että he eivät tule kokemaan isyyden iloja ikinä :D

Vierailija
12/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen oletukselle siitä että, joku palstan vanhapoika ikinä pääsisi niin pitkälle että treffit olisi edes pöydällä oleva vaihtoehto.

Vierailija
13/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En todellakaan, lapset on 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 ja todella iso redflack🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Teet ison palveluksen meille normaaleille ihmisille, kun et lisäänny :)

Vierailija
14/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin ääneen oletukselle siitä että, joku palstan vanhapoika ikinä pääsisi niin pitkälle että treffit olisi edes pöydällä oleva vaihtoehto.

Minulle tuli kutsu treffeille. Nainen sanoi, että ei kai sinua haittaa, jos otan pienen lapseni mukaan treffeille? Toinen lapsi on kuulemma jo isompi.

Vierailija
15/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään lapsi ei ansaitse sitä, että häntä otetaan mukaan tapaamaan täysin tuntemattomia ihmisiä ja ties missä ja katsomaan vanhemman soidinmenoja. 

Vierailija
16/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut tuollaisilla treffeillä. Ei pahaa sanaa sanottavana niistä treffeistä: nainen oli hauskaa seuraa, ja se n. 3v muksu oli hellyyttävä. Voisin mennä uudestaankin.

Treffit ovat parinvalintapuuhaa.

Vierailija
17/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ole tuommoisilla ensitreffeillä käynyt. Nainen ei ilmoittanut mitään lapsista ja ilmestyi ravintolaan 3 ja 6 vuotiaan kanssa ja oletti että minä maksan hänen ruuan lisäks hänen lapsien ruuat. No ne treffit loppui hyvin lyhyeen ja minä poistuin tilaamatta mitään. 

Mikä ihme naisia vaivaa kun minulla näissä tindereissä ja vastaavissa lukee isolla että jos sinulla on lapsia niin hylkää minut suoraan. Ja silti treffeillenimmestyy vähän väliä naisia jolla on lapsia. Eikä naiset todellakaan lue profiilitekstejä vai mikä siinä on ettei ymmärretä että en halua olla lapsia enkä halua että sinulla on lapsia

Vierailija
18/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään lapsi ei ansaitse sitä, että häntä otetaan mukaan tapaamaan täysin tuntemattomia ihmisiä ja ties missä ja katsomaan vanhemman soidinmenoja. 

Sinä se tässä dramatisoit täysin normaaleja kohtaamisia ja ihmisten kanssa ajan viettämistä.

Teet kummallisia kuvitelmia jostain lapsille näkyvistä "soidinmenoista" ja "ties missä" olemisista. Lapset tapaa muutenkin uusia ihmisiä, heidän kotonaan käy vieraita jne., ellei sitten jossain poterossa elä. 

Vierailija
19/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-isänä, aivan ehdottomasti! Huvittaa mieslapsoset täällä laittamassa punaisia lippuja samalla kun me kaikki tiedämme, että he eivät tule kokemaan isyyden iloja ikinä :D

Noh palstalla on muutenkin aika elämästä vieraantunutta porukkaa.

Näille ihan tavallinen sosiaalinen elämä ja piirit on jotain aivan ennenkuulumatonta. Ei näillä oikein ole sellaista, ovat yksinäisiä ihmisiä vailla normaaleja sosiaalisia taitoja.

Vierailija
20/40 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes suunnittelisi treffejä miehen kanssa jolla on pieniä lapsia. Mun lapsi on jo 22v joten pikkulapsiaika on mennyttä mun osalta. Joku alakouluikäinen vielä menee, mutta ei alle kouluikäinen.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi