Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kingi väsähti

Vierailija
01.03.2015 |

Alkoi hyvin se televisiosarja ja viimeinen jakso oli todellinen floppi. Venytettyjä tekstiplansseja, näyttelijät TODELLA NOLOSTI nauroivat omille jutuilleen ja asioissa ei ollut mitään terää.

Eikö näitä tv-ohjelmia kannattais vetää kunnolla loppuun asti? Meillä sarjaa katsoi lapset ja mummot, mutta viimeisinä jaksoina kaukosäädin kävi kyllä ahkerasti muilla kanavilla. Kaikkia haukotti Kingin jutut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, etenkin loppua kohti niille jutuille nauroi näyttelijät itse. Surullista. Ehkä noiden kaikkien nyt kannattaisi keskittyä tekemään jotain muuta vähän aikaa.

Vierailija
2/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriittinen sana jäi pois. Siis jutuille nauroi lähinnä näyttelijät itse.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näyttelijät väsähtivät? Taitaa olla suurimmalla osalla monia muita projekteja menossa ja Kingi vie paljon aikaa ja energiaa. Eivät jaksaneet loppuun saakka vetää, inhimillistä.

Vierailija
4/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Tykkäsin :) Eihän siellä nyt joka sketsissä kaikki loistaneet, mutta tuon tyylisessä ohjelmassa se on väistämätöntä.

Vierailija
5/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt höpötä! Nauroin katketakseni. Aivan loistava ja mahtava sarja! Lisää tällaista! T. Urpo

Vierailija
6/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olis kiva kun Kingin tekijät skarppaisivat - nyt tuntu siltä, että otetaan vaan helpot rahat pois.  Ja samaa mieltä sarjan alusta: siellä oli yritystä ja ihan toimivaakin huumoria. Lopussa sit vaan omille jutuille naurua ja tunkkaista alapäähuumoria

Vierailija
7/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Kingin päätösjaksoa huipentumana koko showlle. Ihan älyttömän hyvä. Liikutuin ihan oikeasti Martin esityksestä, Tsiisus oli mielettömän hyvä, kuten on ollut koko ajan, koko ohjelma nauratti kyyneliin saakka. Ja Antin juonto sitten oli taas ihan omaa luokkaansa. Yksinkertaisesti - KINGI! Ikävä tulee <3

Vierailija
8/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:36"]

Pidin Kingin päätösjaksoa huipentumana koko showlle. Ihan älyttömän hyvä. Liikutuin ihan oikeasti Martin esityksestä, Tsiisus oli mielettömän hyvä, kuten on ollut koko ajan, koko ohjelma nauratti kyyneliin saakka. Ja Antin juonto sitten oli taas ihan omaa luokkaansa. Yksinkertaisesti - KINGI! Ikävä tulee <3

[/quote]

Ja Hannu 2.0 oli parasta koko sarjassa. No Jorma Sterling myös.

Vierailija
9/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin vetivät. Ainoa juttu minkä todella olis voinut jättää väliin oli tämä hämmentävä piluilukonsepti. Sterlingin perhe ja Tsiisus <3

Vierailija
10/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä olla samaa mieltä. Pääsin koko Kingiin mukaan aika myöhään, en ole aiemmin katsellut mitään Putouksia tms. Näin Youtubessa pätkiä Martista ja Tsiisuksesta ja oli ihan pakko katsella. Loppujakso ei naurattanut oikeastaan yhtään, mikä oli sääli. Siitä olisi saanut niin paljon paremman, mutta jotenkin lässähti kaikki.

Silti tykkäsin Kingistä kokonaisuutena, vaikka tiedän, että tämäntyylisiä ohjelmia on trendikästä inhota...

Vierailija
11/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sketsi eilen oli Tapani Kansa, koska olen sitä ikäluokkaa, että muistan Tapsan vielä isona iskelmätähtenä ja ymmärsin sketsin ehkä sitä kautta ja nauraa hohotin ääneen niitä oivalluksia siinä. Kingi oli loistava show ja ainakin minun huumorintajuuni osui ja upposi täysin! En tiedä, haluanko uutta kautta, koska tätä tuoreutta ei voida enää tavoittaa. Mutta todella nostan hattua. Hyvin tehty.

Vierailija
12/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:41"]

Paras sketsi eilen oli Tapani Kansa, koska olen sitä ikäluokkaa, että muistan Tapsan vielä isona iskelmätähtenä ja ymmärsin sketsin ehkä sitä kautta ja nauraa hohotin ääneen niitä oivalluksia siinä. Kingi oli loistava show ja ainakin minun huumorintajuuni osui ja upposi täysin! En tiedä, haluanko uutta kautta, koska tätä tuoreutta ei voida enää tavoittaa. Mutta todella nostan hattua. Hyvin tehty.

[/quote]

Se oli niin hassua, kun ne Tapani Kansat siellä ryteikössä hoilas: "Äidin pikkupoika lähtee vaikka ULKOMAILLE!"

Vierailija
13/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo..Eihän se mikään älykkään huumorin kehto ole, mutta jos tykkää alapääviihteestä, niin mikä ettei.

Ja minä tykkään!

Vierailija
14/14 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Martti ei masentunut häviöstään liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi