Miten saisi muuttotappiokunnassa (kesällä vilkas paikka) olevan omakotitalon myytyä ja tyhjennettyä sairauden vuoksi.
Olisko mitään ehdotuksia? Samalla kadulla muitakin myynnissä. Hinta alas? Testamentti - kenelle?
Kommentit (6)
Myy irtaimisto "kuolinpesänä" jollekkin firmalle. Sitten talo myyntiin halvalla. Ei ketään kiinnosta vaikkei olisi oikeasti sellainen.
Olisiko poltto ja rahat vakuutuksesta mitään? Älä ainakaan perillisten murheeksi jätä.
Myynti ilmoituksessa korosta vapaa-ajan käyttöä. Sitä auttaa, jos saat stailattua kepeän ja kutsuvan sisustuksen. Hyödynnä myös kivoja kuvia tontista, erityisesti puutarha.
Mikäli meinaat testamentata talon, kaupunki tulee ensimmäisenä mieleen. Esim. lapsiperheiden käyttöön puistotiloina. Joku sellainen taho, joka ei rasita naapurustoa ja on valmis vastaanottamaan perinnön.
Panosta kuitenkin kuviin ja stailaukseen ja mielikuvan luomiseen.
Alueen kiinteistövälittäjään yhteyttä ja keskustelua aiheesta.
Tärkeää on vain myynti, ei saatava hinta.
Mahdollisimman hyvä ja kattava kuntoraportti. Pankit vaatii sen, jos mahdollinen ostaja tarvitsee rahoitusta.
Kyllä talo kaupaksi menee, jos talo semmoinen, johon voi muuttaa asumaan ilman remontteja.
Pahimmillaan voi käydä niin, että kuntoraportti, tyhjennys ulkopuolisen toimesta, kiinteistövälittäjän palkkiot, oma työ, niin myyntihinnasta ei jää muuta kuin hyvä muisto...
Myy se kesämökkinä, ei ok-talona