Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi muuttotappiokunnassa (kesällä vilkas paikka) olevan omakotitalon myytyä ja tyhjennettyä sairauden vuoksi.

Vierailija
28.06.2026 |

Olisko mitään ehdotuksia? Samalla kadulla muitakin myynnissä. Hinta alas? Testamentti - kenelle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se kesämökkinä, ei ok-talona

Vierailija
2/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy irtaimisto "kuolinpesänä" jollekkin firmalle. Sitten talo myyntiin halvalla. Ei ketään kiinnosta vaikkei olisi oikeasti sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko poltto ja rahat vakuutuksesta mitään? Älä ainakaan perillisten murheeksi jätä.

Vierailija
4/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti ilmoituksessa korosta vapaa-ajan käyttöä. Sitä auttaa, jos saat stailattua kepeän ja kutsuvan sisustuksen. Hyödynnä myös kivoja kuvia tontista, erityisesti puutarha. 
Mikäli meinaat testamentata talon, kaupunki tulee ensimmäisenä mieleen. Esim.  lapsiperheiden käyttöön puistotiloina. Joku sellainen taho, joka ei rasita naapurustoa ja on valmis vastaanottamaan perinnön.

Panosta kuitenkin kuviin ja stailaukseen ja mielikuvan luomiseen.

Vierailija
5/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueen kiinteistövälittäjään yhteyttä ja keskustelua aiheesta.
Tärkeää on vain myynti, ei saatava hinta.
Mahdollisimman hyvä ja kattava kuntoraportti. Pankit vaatii sen, jos mahdollinen ostaja tarvitsee rahoitusta.

Kyllä talo kaupaksi menee, jos talo semmoinen, johon voi muuttaa asumaan ilman remontteja.

Pahimmillaan voi käydä niin, että kuntoraportti, tyhjennys ulkopuolisen toimesta, kiinteistövälittäjän palkkiot, oma työ, niin myyntihinnasta ei jää muuta kuin hyvä muisto...

Vierailija
6/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän