Odotatko innolla syksyä? Tapahtuuko sinulle silloin jotain kivaa, uusi harrastus tai jotain?
Mä ilmoittauduin savityökurssille enkä meinaa malttaa odottaa! Ihanaa ajatella jo kirpeitä loppusyksyn aamuja kun pääsen kokeilemaan tuollaista uutta, toivottavasti mielikuvitusta rikastavaa harrastusta ja oppimaan uusia taitoja. Jotenkin nyt yhdistän todella voimakkaasti nuo syksyn värit ja tuoksut siihen tunnelmaan että menen fyysisesti paikalle sinne kurssille :)
Kommentit (15)
En odota koska loma alkaa vasta nyt, enkä halua sen loppuvan liian nopeasti. Siinä mielessä kuitenkin iloinen syksystä, että tapaan silloin hyvän kaverini jota näin viimeksi vuosi sitten. Asumme kaukana toisistamne.
Kyllä, herään silloin eloon.
Tää kesä on tällaista pakkopullaa, pakko kärsiä. Mutta onneksi elokuun puolivälin jälkeen rupeaa vihdoin helpottamaan.
Syksy on ehdottomasti paras vuodenaika.
Kyllä, pääsen silloin eroon paskasta duunistani.
En vielä, odotan kesälomaa, todella rankka kevät ja alkukesä takana ja viimeisilläni tässä vetelen, kunnes loma alkaa. Ehkä sitten loman jälkeen voi odottaa syksyä.
Nyt odotan ja NAUTIN kesästä, lämmöstä, auringosta, ulkona jäätelön syönnistä <3
Odotan. Syyskuussa työttömyya loppuu ja siirryn vihdoin opiskelijaksi, unelma-alalleni.
En odota, jäin työstäni sairauslomalle psyykkisistä syistä pari viikkoa ennen kesälomaani ja se karmeus uudella twistillä alkamassa uudelleen kesän jälkeen.
Työelämällå ei ole minulle enåä mitään hyvää annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Minun unelmani taas olisi saada joku paska duuni. Sinä taas haluat siitä eroon.
muutamme maalle ensi kuussa, odotan syksyä ja talvea innolla. omaa rauhaa ja paljon ulkoilua.
Nautin kaikessa rauhassa kesästä, syksyn tullen sitten nautin siitä.
En vielä. Olen aina kesät reissussa ja palaan syksyllä töihin, lähempänä se on taas kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Minun unelmani taas olisi saada joku paska duuni. Sinä taas haluat siitä eroon.
Ajattele, jos sinä saat seuraavaksi hänen paskaduuninsa, niin se duuni on yhdellä kertaa tehnyt kaksi ihmistä onnellisiksi.
Mäkin nautin nyt kesästä ja mahdollisesti tulevista helteistä.
Syksykin on ihana kun saa sieniä ja marjoja metsästä, kasvimaalta kaikkea tuoretta hyvää ruokaa ja alkaa kaikki ihanat kurssit ja kuoro ja vesijumppa. Mutta syksyn jälkeen tulee talvi ja siitä en pidä.
Tavallaan odotan. Sain irtisanomisen ja työsuhde päättyy lokakuussa. Varasin marras-joulukuulle matkat Filippiineille ja mietin siellä sitten, miten tästä eteenpäin?
Odotan syksyä joka vuosi. Kesän lämmön jälkeen on ihanaa liikkua viileässä syysilmassa syksyn lehtien rapistessa jaloissa.
Syksy on parasta aikaa.