Kysy lesbolta!
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:39"]
Onko kiva nuolla pillua?
[/quote]
Oikean ihmisen kanssa kyllä tosi kivaa! :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:46"]
Oletko fistannut? N31
[/quote]
En, eikä kyllä kukaan ole koskaan ehdottanut, eikä itseäkään innosta ajatus.
Käytätkö mielummin oikean peniksen näköisiä, muotoisia ja tuntuisia dildoja vai jotain erikoisen värisiä ja terskattomia dildoja? Entä onko seksissä mukana liukuvoiteita? Hierotteko pillujanne yhteen?
Mikä on paras karvoitusmalli, täyskarva, tupsu ja paljaat häpärit sekä klitoriksen seutu vai täys poslari? Entä onko kiihottavampaa isot sisemmät häpärit vai viivapillu?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:25"]
Käytätkö mielummin oikean peniksen näköisiä, muotoisia ja tuntuisia dildoja vai jotain erikoisen värisiä ja terskattomia dildoja? Entä onko seksissä mukana liukuvoiteita? Hierotteko pillujanne yhteen?
[/quote]
En ylipäänsä käytä juuri ollenkaan minkäänlaista dildoa enkä itse edes omista kuin yhden, ulkonäöltään neutraalin valkoisen. Mitään peniksen näköisiä en ole ikinä omistanut enkä näe sellaisille tarvettakaan.
Liukuvoiteelle ei ole ollut ikinä käyttöä seksissä.
Pillujen yhteen hierominen on ihan kivaa lämmittelyä aina joskus. Exäni rakasti sitä, hän sai sillä tavoin parhaiten orgasmin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:30"]
Mikä on paras karvoitusmalli, täyskarva, tupsu ja paljaat häpärit sekä klitoriksen seutu vai täys poslari? Entä onko kiihottavampaa isot sisemmät häpärit vai viivapillu?
[/quote]
Täyskarvainen malli ei oikein sytytä. Kunhan on edes jotenkin siistitty ainakin klitoriksen seutu, niin käy!
Muuten värkkien ulkonäöllä ei ole minulle juuri väliä kiihottavuuden suhteen. :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:25"]
Liukuvoiteelle ei ole ollut ikinä käyttöä seksissä.
[/quote] Heteromiehen vinkki: Pillun hierominen tuntuu saavasta osapuolesta paljon paremmalle, kun on riittävä ja kestävä liukkaus koko pillun alueella. Voi antaa oikein pitkän ja nautinnollisen hieronnan, kiusata pikkuhiljaa lähemmäs orgasmia, lisätä liukkaria, hidastaa ja nopeuttaa sormien liikkeitä. Edelleen monet heterotkin luulevat, että liukuvoide on vain niille joilla on kostumisongelmaa.
Heteronainen komppaa heteromiestä liukkariasiassa. Se tuntuu kiihottavalle ja antaa herkkäihoiselle (myös klitoris) vapautta peuhata kunnolla.
Ja sitten kysymys ap:lle: Olen 45v eikä kukaan nainen ole tietääkseni ikinä edes katsellut mua sillä silmällä tai yrittänyt pokata tms. Olenko tyhmä, sokea vai oikeasti naisten mielestä epäviehättävä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 07:43"]
Heteronainen komppaa heteromiestä liukkariasiassa. Se tuntuu kiihottavalle ja antaa herkkäihoiselle (myös klitoris) vapautta peuhata kunnolla. Ja sitten kysymys ap:lle: Olen 45v eikä kukaan nainen ole tietääkseni ikinä edes katsellut mua sillä silmällä tai yrittänyt pokata tms. Olenko tyhmä, sokea vai oikeasti naisten mielestä epäviehättävä?
[/quote]
Edelleenkään en keksi kyllä liukkarille käyttöä, ihan on riittävän liukkaat paikat olleet tähän mennessä. :)
Kysymykseesi: No mä olen noin 30-vuotias eikä kukaan nainen ole minuakaan koskaan katsellut sillä silmällä/pokaillut missään muualla kuin homobileissä tai -tapahtumissa. Eli et ole välttämättä tyhmä, sokea tai naisten mielestä epäviehättävä. Harva sitä vaan yrittää lähestyä tuiki tuntematonta, jonka seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole edes vähän haisua.
-ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 07:43"]
Heteronainen komppaa heteromiestä liukkariasiassa. Se tuntuu kiihottavalle ja antaa herkkäihoiselle (myös klitoris) vapautta peuhata kunnolla. Ja sitten kysymys ap:lle: Olen 45v eikä kukaan nainen ole tietääkseni ikinä edes katsellut mua sillä silmällä tai yrittänyt pokata tms. Olenko tyhmä, sokea vai oikeasti naisten mielestä epäviehättävä?
[/quote]
Edelleenkään en keksi kyllä liukkarille käyttöä, ihan on riittävän liukkaat paikat olleet tähän mennessä. :)
Kysymykseesi: No mä olen noin 30-vuotias eikä kukaan nainen ole minuakaan koskaan katsellut sillä silmällä/pokaillut missään muualla kuin homobileissä tai -tapahtumissa. Eli et ole välttämättä tyhmä, sokea tai naisten mielestä epäviehättävä. Harva sitä vaan yrittää lähestyä tuiki tuntematonta, jonka seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole edes vähän haisua.
-ap
[/quote]
Eihän kyse ole siitä, etteikö paikat olisi kosteat ilmankin. Minulla ainakin toimii ihan mahtavana esileikkinä se kun mies hieroo liukkaria ensin vähän rintoihin ja etenkin nännien hieronta saa minut jo itsessään ihan märäksi, mutta silti, pari tippaa liukkari sormille ja sen jälkeen hiljalleen hieroo ihan kauttaaltaan pimppiä, ensin vaikka häpykumpua ja sitten hiljalleen kohti klitorista, uuuuh, yleensä saan jo ekan orkun vain tässä öljyjen levittelyssä. Kyse siis enemmän hieronnasta, kuin liukkarin tarpeesta. :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:26"]
Saksitko?
[/quote]
Joskus on sitäkin tullut kokeiltua, mutta hyvin harvoin.
-ap
Miten harrastatte seksiä? Tarkka kuvaus.
Miten harrastat seksiä mieluiten?
Kuinka kauan jaksat nuolla?. Kuinka kauan jaksat olla nuoltavana. Olen kerran nähnyt kaksi lesboa touhuissaan, olen aika varma että se voittaa useammankin heteroseksin. Oli muuten nautinolista katseltavaaM50+.
Minkä ikäinen olet? Toivotko saavasi joskus lapsia tai onko sinulla jo mahdollisesti lapsia?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:34"]
Miten harrastatte seksiä? Tarkka kuvaus.
[/quote]
Eh. :D Laajahko kysymys. Jos saisi vähän tarkennuksia? Vastaan kyllä. :) Itse kun harrastan seksiä hyvin monin tavoin!
Onko kiva nuolla pillua?